NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Burze na Dolnym Śląsku nie oszczędziły kolei

| jm, Rynek Kolejowy/Przewozy Regionalne/PKP SA 28.05.2014 98

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-05-28 11:05:29 Autor: dar
---.dynamic.mm.pl
Tak bankowcy modernizowali trasę do Szklarskiej Poręby za miliony złotych, że mocniejsza wichura podmyła tory...
2014-05-28 11:35:32 Autor: zxcv
---.play-internet.pl
@dar a odkąd to wichura podmywa tory? Nie wiem co brales , piles ale odstaw to dobrze Ci radzę:d
2014-05-28 15:03:50 Autor: wojtus
---.183.146.209.dsl.dynamic.t-mobile.pl
"Nowy dworzec nie wytrzymał deszczu"

I teraz pytanie za 100 pkt - gdzie jest stary dworzec we Wrocławiu?
2014-05-28 20:54:01 Autor: adi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znając frekwencję na linii do Szklarskiej, zapakowali ludzi do małego busika. UMWD tylko oszczędzi na KKA bo mały busik z kierowcą z pewnością mniej kosztuje niż długi kibel albo czterowagonowy pociąg.
2014-05-28 20:59:03 Autor: Czytelnik_1
---.96.243.87.tvksmp.pl
I zaraz jakiś Naczelnik napisze że się czepiacie. Bo to tylko "rewitalizacja " Jak tory nie miały odwodnienia to po co robić. Jak obiekt inżynieryjny stał to niech stoi ale po co go naprawiać. Jak ktoś przewidział w PFU tylko regulacje i ewentualną wymianę tłucznia to po co robić badania gruntu. itp itd. Bo twierdzą Panowie Naczelnicy że rozporządzenie 151 i instrukcje np.ID-3 przy wymyślonym pojęciu "REWITALIZACJA" NIE OBOWIĄZUJĄ Ale jak się mówi Takie mamy klimaty
2014-05-29 08:30:42 Autor: noworudzianin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie kibel, ale _dwa_ kible. Czasem jeden jedzie z karteczką "wagon niedostępny dla podróżnych".
2014-05-29 17:37:05 Autor: robb
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@noworudzianin: O jakich dwóch kiblach do Szklarskiej piszesz? Na którym kursie tak jeżdżą?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5