NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Budowa nowego dworca w Bydgoszczy robi wrażenie (fotogaleria)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 11.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-11 12:25:10 Autor: nino
---.centertel.pl
i te wyświetlacze co 15 metrow kazdy za grubą kase....
2015-07-11 12:33:53 Autor: mmm
---.dynamic.mm.pl
Nie za dużo tych tablic?? Zasada zastaw się a postaw. Kasę unijną wydać nie sztuka- już widzę konserwację tego. Czy w tym kraju będzie normalnie? Najpierw totalna pustynia inwestycyjna a teraz w drugą stronę- co kilka metrów stawiają parę monitórów i tablic informacyjnych - czegoś takiego nie widziałem na żadnej stacji w bogatych Niemczech i Belgii, gdzie sporo jeździłem kolejami.
2015-07-11 12:46:47 Autor: Bydgostia
---.26.16.80
Faktycznie, tych tablic elektronicznych z wyświetlanymi relacjami zbyt dużo, kto to projektował? To już nie przegięcie ale wyrzucanie kasy w błoto. Czy tam tyle tych pociągów jak w Berlinie Hauptbahnhof jeździ i setki milionów rocznie ludzi?? Masakra jakaś. Ktoś za to powinien beknąć!
2015-07-11 12:48:34 Autor: haha
---.117.213.1
Zarobki szefostwa pekapu też robią wrażenie. Szczególnie po porównaniu ich wartości ze stosunkiem efekty/wypłata bliskim zeru.
2015-07-11 12:48:47 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
dodali więcej ekranów LCD, żeby ludzie się w nie gapili, wtedy nie zauważą, że perony zostawili bardzo niskie (38 i 55cm)
2015-07-11 12:53:33 Autor: Podatnik
---.cdma.centertel.pl
@mmm: Na tym polega polska myśl ekonomiczna (a właściwie jej brak) czyli: wydaj kasę a potem aj waj lament, że to trzeba utrzymać, tylko nie ma z czego. Co się robi w takiej sytuacji? Hint: wyciąga się łapę w stronę podatników, czyli daj ty, daj ja.
2015-07-11 12:57:58 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
o rany, no to jest Bydgoszcz, nie spodziewajcie się więc logiki...
2015-07-11 13:00:55 Autor: Lech
---.adsl.inetia.pl
taka oto historia:
- No gratuluję, wygrałeś milion w totka!
- A tam milion, w zeszłym tygodniu było 6 milionów. Muszę jechać po niego do Warszawy, nie wiem czy zmieści się do torby foliowej.
Tak samo marudzą "nino" i "mmm", byleby marudzić!!!
Nie podoba się, to proszę jeździć kolejami niemieckimi i belgijskim.
2015-07-11 13:08:10 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-11 13:58:19 Autor: Hyhy
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]kiedy PLK daruje sobie te łososiowe płyty? One wyglądają ohydnie i pasuję prędzej do damskich narządów rozrodczych niż architektury neutralnej (użytkowej)...
2015-07-11 13:59:42 Autor: krakus12345
---.dynamic.chello.pl
A to bedzie budynek dworca w ogole- bo chyba nie. Teraz taka moda panuje że budując dworzec w ktorym gdzieś tam jest kilka kas a reszta to galeria handlowa jak ma to miejsce np w Krakowie. Szumnie miał byc super nowoczesny budynek dworca a wrzeczywistosci jest mini galeria i nigdzie sie tam nie dopatrzysz dworca na miarę potrzeb
2015-07-11 15:32:14 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@krakus12345

A jakie są twoje potrzeby na dworcu poza kupieniem biletu i siedzeniem czekając na odjazd? No jakie to są te niespełnione potrzeby?

W najnowszym papierowym RK pisali o komercjalizacji dworcow w UK, i rzeczywiście wygląda to daleko bardziej komercyjnie niż u nas (oczywiście pomijając Chlebak i Kraków).

Daję link do jednej stacji, ale można popatrzeć też na resztę
https://www.networkrail.co.uk/london-liverpool-street-station/shops/
2015-07-11 19:27:24 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Fakt, robi wrażenie:

1.Elewacja budynku nowego dworca, typowa dla projektów z końca lat 80tych XX wieku.
2. Wybudowanie nowych peronów o wysokości 38 i 55 cm, wbrew wszystkim wykładniom przepisów europejskich i regulaminów (sorry) wytycznych PLK, obowiązujących od 2013 roku.
3. Obwieszenie peronów elektronicznymi gadżetami...wytyczne z 2012 roku, dotyczące systemów SIDP mówią jasno... jeden wyświetlacz krawędziowy na 100 metrów...

Ja rozumiem,że Bydgoszcz to matecznik Ciżkowicza, ale ''elektronika'' co pół metra po [Admin: zmoderowano], skoro aby dostać się do pociągu,trzeba się wspinać jak na Giewont...Świecące zabaweczki i elewacja nowego dworca przypominająca warszawski holiday inn...ktoś tu wybitnie lubi marne błyskotki i tanie chwyty...za 200 milionów złotych.
2015-07-11 19:35:08 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
...do tego czerwone płyty krawędziowe (zabronione do stosowania wytycznymi PLK od 2013 roku)... Kupcie dobrą farbę do betonu i przemalujcie czym prędzej na szaro...

...i daszki z blachy zamiast szklanych przy budynku dworca wyspowego...Ciżkowicz, zobacz sobie jak zmodernizowano Salzburg...poczujesz różnicę:)
2015-07-11 19:41:07 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Przy okazji...jak to się dzieje,że w Bydgoszczy ''udało się'' powiesić zegary zgodne z wytycznymi,a w Szczecinie na zmodernizowanym peronie 4 wiszą stare kwadratowe graty z nieczytelnym cyferblatem?????

Za mało macie w PLK zatrudnionych dyrektorów projektu i asystentów do poniewierania i podbijania oczu...Filipku?:)
2015-07-11 21:20:00 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jedną rzecz którą dobrze zrobili to zastosowanie lamp metalohalogenowych do oświetlenia peronów w częściach poza wiatą.
2015-07-11 23:15:17 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Czerwony kolor jest najlepszy. Marudy ciszej tam.
2015-07-12 09:45:41 Autor: Oj tam, ooj tam
---.222.26.211
Powiszą 5 lat, a później część można przeznaczyć na części zamienne nawet na innej stacji :-)
2015-07-12 14:39:44 Autor: Trepanowski
---.bb.dnainternet.fi
Dlaczego na wyświetlaczach nie widnieje pełna nazwa przewoźnika? No co to za maniera? A może to tylko po to, aby prywatny przewoźnik był jak najmniej rozpoznawalny?
2015-07-12 15:28:33 Autor: mdn
---.dynamic.mm.pl
Brzydki budynek. Bardzo szybko się zestarzaje. Tak jak dworzec w Częstochowie.
2015-07-12 15:33:38 Autor: wiedzący
---.dynamic.chello.pl
a w Szczytnie odrestaurowano dworzec PKP i zamiast nazwy miasta Szczytno pojawiło się przedwojenne Ortelsburg. jeżeli to prawda to kogoś porąbało...
2015-07-12 18:32:43 Autor: Grand
---.play-internet.pl
To prawda z tymi ekranami to przesadzili. Można by spokojnie połowę zdjąć i nic by się nie stało. Myślę że jak się zaczną psuć to nie będą naprawiać do póki 3 na 4 nie padną tak je gęsto na stawiali.

Sam dworzec taki sobie. Jedynie historyczna cześć się broni.
2015-07-14 11:19:38 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
Ciekawe czy na nowych wyświetlaczach Wągrowiec będzie miał szanse się również pojawiać?
2015-07-18 23:11:47 Autor: Milf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wiedzący - tak, Niemce wracajo i wykupio Polskie. Trzeba czytać mniej narodowo-prawicowych portali. Ortelsburg jest elementem na zabytkowym budynku dworca, który zachował się jako tako przez te wszystkie dekady po wojnie, dlaczego tego nie zachować, tak jak pozostałych elementów ozdobnych budynku? Przecież tablice peronowe są po polsku.


Jaką funkcję będzie pełnić stary budynek dworca w Bydgoszczy?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS