NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Brak dostatecznej informacji o wstrzymaniu połączeń do Zamościa Wschodniego?

| jar, Rynek Kolejowy 14.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-14 10:45:39 Autor: PrzemKo
---.135.22.168
Dodam jeszcze, choć nie mam jak tego udowodnić bo nie zrobiłem screena (zresztą co to za dowód), że jeszcze po 1.01 IPR czyli biletyregionalne.pl znajdował pociągi do Zamościa Wsch. Ale to sprawdzenie robiłem akurat nie żeby sprawdzić czy pociągi jeżdżą, ale czy Starówka i Wschód zostały wpisane do PwDC Lublin-Zamość. Otóż nie zostały i do tych dwóch przystanków IPR wystawiał wyłącznie bilety po 22 PLN.

OT, Puławy Azoty też nie są wpisane w IPR do żadnego "puławskiego" PwDC.
2016-01-14 10:55:35 Autor: PrzemKo
---.135.22.168
Dodam jeszcze, że IPR oferował bilety do Zamościa Wsch nawet po 23,60 PLN zamiast po 15 PLN (bo z Lublina głównego jest 120,734 km czyli taryfowo 121 km).
2016-01-14 11:29:32 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@PrzemKo

a jak to wygląda w kasach biletowych? Działa PwDC?
2016-01-14 11:40:33 Autor: PiotrW_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wg Wikipedii Zamość ma > 60.000 mieszkańców. Na dzień dzisiejszy rozkład pokazuje... aż 4 połączenia regio do Lublina: Magnat, Kanclerz, Odrodzenie, Kasztelan (w ogólności, tj. w ciągu całego obowiązującego rozkładu jest niewiele lepiej).

No nie powiem, nazwy ładne, dumne, szlacheckie tylko...

Czy obecnie jest jakiś cywilizowany kraj, w którym do/z 60-tysięcznego miasta docierają 4 pary pociągów na dzień? Hm... myślę, myślę i nic wymyśleć nie mogę.

Tak wiem, taka Łomża ma jeszcze gorzej, no ale ograniczmy się do czynnych stacji.
2016-01-14 12:31:56 Autor: PrzemKo
---.135.22.168
@analityk kuuper van basten

Jak jest w kasie z PwDC? Nie mam pojęcia, ale przypuszczam, że jest.
IPR to jest chyba system sprzedaży zupełnie odrębny od kasowego (zresztą przy braku rezerwacji to nie problem). Ponadto obsługuje on dość losowo przesiadki w PwDC. Można np. kupić Rzeszów Główny-Lublin Północny, ale Kraśnik- Lublin Północny już nie.

@PiotrW_

Do Zamościa jeszcze jeżdżą (co prawda niecodziennie) 2 IC czy TLK.

Ale kiedyś to niby było tak cudownie? Na przełomie lat 80/90 też były ze 4 połączenia Lublin-Zamość z czego jedno w nocy a czas jazdy nawet pośpiechem był bliski 3 godzin.
2016-01-14 16:00:19 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Z Zamościa masz busy do Lublyna co 15 minut wienc te 4 puciongi to i tak za dużo.
2016-01-14 16:05:14 Autor: PiotrW_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@PrzemKo

Tak, ale "kiedyś" taka kolejka uznamska też ledwo zipała, prawie ją zamknięto. Ktoś jednak pomyślał, pogłówkował, skrzyknęło się parę osób, zorganizowano fundusze, przeprowadzono niezbędne remonty i przede wszystkim stworzono możliwie najlepszą ofertę.

Efekty zna każdy kto korzystał ze stacji Świnoujście Centrum. Niebo a ziemia w porównaniu z tym co było "kiedyś". A tam nie ma > 60-tysięcznych miast po drodze...

Więc jednak "dałobysie", gdyby się tylko chciało...
2016-01-14 17:16:27 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Ale 20 lat temu konkurencjom dla pucionga na linii Lublyn - Zamośc był telepioncy sie Autosan z PKSu, to ludzie jeździli puciongamy
2016-01-14 20:11:18 Autor: Mag
---.146.64.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Na pewno na stacji Zamość 2 stycznia rozkład uwzględniał zmiany, nie wiem jak dalej.

Co do PwDC, to przed 22 grudnia można było kupić bilet przez IPR w relacji Zamość Starówka-Lublin (a przynajmniej można było wybrać taką ofertę).
2016-01-14 22:46:28 Autor: PrzemKo
---.135.22.168
@PiotrW_
Kolejka uznamska to była faktycznie bida z nędzą, zwłaszcza że była odcięta od reszty sieci (brak mostu w Wolgaście). Tylko że Niemcy mają "trochę" więcej kasy, a nie tylko chęci. Zresztą w Polsce z UBB można porównywać raczej linię helską, gryficką wąską na odcinku Trzebiatów-Trzęsacz czy ewentualnie nadzalewówkę.


@Mag
Być może Tobie się udało wybrać PwDC do Starówki, mnie nigdy. Próbowałem w lipcu jakoś zaraz po otwarciu, bodajże w październiku i ostatnio pod koniec grudnia.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5