NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Bombardier: Umowa o współpracy z Siemensem podpisana

| lp/Bombardier Transportation 10.05.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-05-10 12:19:24 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Tu macie trochę danych o nowych pociągach ICx

http://www.deutschebahn.com/site/shared/de/dateianhaenge/presse/daten__fakten__icx.pdf
http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/de/fernverkehr/schienenverkehr/hochgeschwindigkeits-intercity/icx/Seiten/icx.aspx

Zwracam uwagę że nie są to pociągi super szybkie - 7 wagonowy skład ma vmax 230km/h a 10 wagonowy vmax249km/k obydwa przystosowane do poruszania się po zmodernizowanych szlakach a nie tylko po liniach specjalnych HST. To mogliśmy mieć zamiast pendolino
Na stornie Simensa wśród krajów w których mają się poruszać nowe ICx wymieniona jest polska być może kiedyś trafią na BWE
2011-05-10 13:53:31 Autor: wit
---.superkabel.de
http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/en/interurban-mobility/rail-solutions/high-speed-and-intercity-trains/icx/Pages/icx.aspx
2011-05-10 14:18:50 Autor: caronen
---.supmeca.fr

caronen
\"obydwa przystosowane do poruszania się po zmodernizowanych szlakach a nie tylko po liniach specjalnych HST.\"

Szczerze mowiac nie znam pociagow HST w Europie, ktore jezdzilyby wylacznie po specjalnych liniach :)

\"To mogliśmy mieć zamiast pendolino\"

Moglismy, jednak jak zapewne pamietasz, Siemens nie zglosil sie do przetargu gdyz w owym czasie zamowienie DB bylo niepewne (die Bahn uznalo ceny proponowane przez dwoch konkurentow - Alstom i Siemensa za wygorowane i zagrozilo ponownym ogloszeniem przetargu).

Ostatecznie DB zamowi ICx w Siemensie, za cene nawet wyzsza niz pierwotnie planowana. Jesli zakladac, ze ok. 6 mld EUR zostanie przeznaczone na 220 pociagow, tak jak to podaja wszystkie zrodla, to srednia cena ICx wyniesie 27 mln EUR, a wiec wiecej niz 20 mln EUR za ETR 610. Oczywiscie, mozna zalozyc, ze odpowiedniki ETR 610 - czyli ICx 7-wagonowe moglyby byc nieco tansze, ale nie sadze, aby bylo to mniej niz 20 mln.

Do tego parametry nowego cacka Siemensa nie powalaja - wiekszy nacisk na os (i wieksza masa), mniejsza predkosc maksymalna. Pewnym plusem jest duza ilosc miejsc siedzacych (500 na sklad o dlugosci 200 m to dobry wynik), ale patrzac na dokumenty DB i Siemensa widac, ze osiagnieto to zmniejszeniem ilosci miejsc w 1 klasie i mam wrazenie, ograniczeniem ilosci miejsca na wszystko inne (bagaze, rowery itp.).

Oczywiscie zawsze zostaje argument \"Siemens jest lepszy bo niemiecki\" - jednak jest to kwestia wiary a wiec nie do dyskusji.
2011-05-10 19:20:05 Autor:
---.centertel.pl
p
2011-05-11 10:28:54 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
@red \"To mogliśmy mieć zamiast pendolino\" sugerujesz że są lepsze? Ja bym nie był taki przekonany.
Przekonanie to ja mogę mieć ale tylko do japońskiej technologii, ale to jest moje zdanie i osobiste doświadczenia.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS