Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plBilety na pociągi Arrivy kupisz w kiosku Kolportera
Arriva RP, jako pierwszy przewoźnik kolejowy w kraju, udostępnia swoje bilety w salonikach i salonach prasowych Kolportera.
Od 1 sierpnia w wszystkich punktach Kolportera zlokalizowanych na terenie województw kujawsko pomorskiego i pomorskiego będzie można zakupić bilety jednorazowe na przejazdy pociągami Arriva. To pierwszy etap współpracy – docelowo bilety Arriva będzie można zakupić we wszystkich punktach Kolportera w Polsce.
Współpraca z Kolporterem to ważny krok w rozwoju sieci sprzedaży Arriva i ułatwienie dla naszych podróżnych. Od początku funkcjonowania jesteśmy otwarci na nowoczesne kanały dystrybucji, tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsza firma przewozowa udostępnimy nasze bilety w punktach Kolportera.
Ułatwienie dla wczasowiczów
– Jestem przekonany, że to doskonałe wykorzystanie potencjału dla dwóch rozwijających się ogólnopolskich marek – mówi Damian Grabowski, prezes Arriva RP. – To znaczące poszerzenie oferty, ale także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Zwłaszcza w sezonie wakacyjnym możliwość zakupu biletów kolejowych w naszej sieci powinna stanowić spore ułatwienie dla podróżujących – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Na pewno będziemy starali się rozwijać tę ofertę, zakładamy, że do końca roku bilety Arrivy, ale i innych przewoźników kolejowych i autobusowych znajdą się w całej naszej sieci. Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w naszym kraju. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży. Sieć saloników i salonów prasowych Kolportera liczy obecnie 1050 punktów, zlokalizowanych w całym kraju. Oferuje blisko 700 produktów, rocznie obsługuje ok. 70 mln klientów.
Przypomnijmy: Arriva RP uruchamia w tym sezonie letnim pociąg Słoneczny Patrol, który przekracza granice województwa kujawsko-pomorskiego i wjeżdża do pomorskiego na zasadach komercyjnych, kontynuując jazdę do stacji Hel. Połączenie to cieszy się sporym zainteresowaniem podróżnych.
Współpraca PKP Intercity z pocztą na razie zakończona
W zeszłym roku sprzedaż biletów poza swoimi kasami rozpoczęło PKP Intercity. Bilety można było kupić w 37 placówkach w 3 województwach (podlaskim, śląskim, dolnośląskim). Jak informował w komunikacie przewoźnik, „w wytypowanych placówkach podróżni mogą uzyskać informacje o połączeniach i ofertach promocyjnych PKP Intercity, otrzymać fakturę VAT do zakupionego biletu, bądź złożyć w formie pisemnej reklamację”. Wspólny projekt przewoźnik i pocztowcy zakończyli po 3 miesiącach i, według naszych informacji, nie zakończył się on sukcesem. Z powodzeniem tego typu sprzedaż praktykowana jest natomiast na zachodzie Europy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.