NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Biletowego zamieszania ciąg dalszy. Dziś sprzedaż nie ruszy (aktualizacja)

| Paweł Rydzyński / wu, Rynek Kolejowy 17.11.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-11-17 07:57:47 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
Tak się wszyscy ekscytują tymi pociągami, jak podróżą na księżyc... Kupili, odebrali, będą jeździły, będą mniej lub bardziej awaryjnie, pasażerowie się znajdą albo chyba nie — nie ma to wielkiego znaczenia dla Wielkiego Projektu.
Gdy będę miał okazję, to sprawdzę jak się tym jedzie i o ile mi się uda spróbuję wykombinować prawie bezpośrednie porównanie z Dartami i produktami Stadtlera. I mam cichą nadzieję, że bez olbrzymiego rozgłosu pociągi Pesy będą po prostu lepsze.
2014-11-17 08:05:11 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
a jak wygląda sytuacja z linią kolejową Gliwice - Katowice - Kraków - Tarnów?
dalej bleeee i 2 h 10 m?
PLK robi sobie jaja i to sadzone wielkości katowickiego Spodka!!!!!!
2014-11-17 08:07:36 Autor:
---.free.aero2.net.pl
porównanie darta do Pendolino to jak stawianie obok furmanki i promu kosmicznego, Pendolino to zupełnie inna klasa jak naradzie nieosiągalna dla producentów z polski
2014-11-17 08:08:48 Autor: Kryniczanin
---.31.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
PKP IC ma tylko jedno wyjście z twarzą wszystkie bilety na pierwszy, drugi i być może trzeci i tak dalej dzień na eic i eicp za 49pln. A co do weekendowej biletomanii wszystkie ceny do końca rozkładu 29pln i 49pln przez neta.
2014-11-17 08:12:32 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
W ciagu trzynastoletniej dzialalnosci PKP IC, to pierwszy przypadek dlugotrwalego zablokowania systemu sprzedazy i wyszukiwarki polaczen.Straty finansowe spolki z tego tytulu mozna juz liczyc w setkach tysiecy zlotych.Straty wizerunkowe w milionach zlotych.

To nie jest awaria systemu drodzy Panstwo.To jest efekt zarzadzania firma przez Celejewskiego.Gdyby IC bylo prywatna spolka, narazenie spolki na tak powazne straty, skutkowaloby natychmiastowa dymisja zarzadu wraz z pociagnieciem do odpowiedzialnosci finansowej.

Droga Mario Mirrowa, trzej krolowe z IC zamiast mirrry,kadzidla i zlota przyniesli gorzki smak porazki, smrod decyzji personalnych i pusta kiese...sami nie wbdykuja, czas na rewolucje,zanim zrobi to lud...
2014-11-17 08:13:07 Autor: D.
---.opera-mini.net
POlacy gratulują Pani Minister szefów banku Grupy PKP i ich ekip.
2014-11-17 08:14:49 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Ja bym nawet inaczej proponował;)
Przez cały pierwszy rok wszystkie(!) bilety na kursy poza szczytem 50zł/70zł (zależnie od odległości), w szczycie 80zł/100zł

Przy okazji zwracam uwagę, że 50zł to standardowa cena w Czechach - dlaczego u nas to może być tylko 5% miejsc w najniższej taryfie?
2014-11-17 08:18:26 Autor: Ted Rozpor
---.adsl.inetia.pl
Jeśli pasażer nie ma biletu - 650 zł kary. Więc idąc ich tokiem rozumowania - za nie sprzedanie każdemu pasażerowi biletu PKPIC powinien dostać 650 zł kary!
2014-11-17 08:18:55 Autor: Klak
---.play-internet.pl
Czytałem wczoraj w Internecie, że były podobno pociągi, w których drużynom skończyły się bloczki do ręcznego wypisywaniaa biletów, bo terminale mobilne w którymś momencie też przestały działać. Kto pokryje straty z gratisowych podróży? Powinni potrącić to z pensji zarządu PKP SA i PKP IC - byłoby najbardziej sprawiedliwie...
2014-11-17 08:22:00 Autor: PKPIC
---.adsl.inetia.pl
Komunikat prasowy PKPIC:
Informujemy z zadowoleniem , że zaistniała sytuacja jest wyłącznie potwierdzeniem sukcesu naszej nowej oferty - Pendolino. To pokazuje jak popularna jest ta sytuacja.Prosimy o wyrozumiałość i jednocześńie podziw dla naszych działań.
2014-11-17 08:27:54 Autor: hahaha
---.g-net.pl
A gdzie jest teraz ojciec tego syfu: Senior ekspert czy partner, czy jak mu tam. No i jego sekretarka: M.W.? Śpią snem sprawiedliwych z poczuciem dobrze spełnionej misji.
2014-11-17 08:29:54 Autor: Matiss
---.dynamic.chello.pl
Z całym szacunkiem do PESY, ale Elfem w porównaniu z ED250 jedzie się jak tramwajem. Jechałem to wiem. Puki co pociągi PESY to tabor podmiejski. Pozdrawiam.
2014-11-17 08:34:50 Autor: HUGO
---.inter-sat.pl
HAŃBA!!! W Japonii prezes takiego BURDELU wiedziałby co należy w takiej sytuacji zrobić!
2014-11-17 08:35:23 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Jeśli ktoś liczy, że Pendolino to jakiś super-komfortowy tabor to tez jest w błędzie.
Przy układzie siedzeń 2+2 i frekwencji 100% jest tam dosyć ciasno...
te Włoszech przynajmniej szybko jeżdżą
(np. Florencja - Rzym 1,5h odległość jak u nas Kraków - Warszawa) a kosztują niewiele więcej.
2014-11-17 08:38:50 Autor: Ted Rozpor
---.adsl.inetia.pl
KFLIK - podejrzewasz , że w tych pociągach będzie frekfencja 100%?
2014-11-17 08:40:54 Autor: dżejsek
---.dynamic.gprs.plus.pl
W szkole na matematyce od takim wynikiem pisało się C.N.D.
2014-11-17 08:44:15 Autor: Andy Jo
---.adsl.inetia.pl
Gdyby prezesem PKPIC była Genowefa Ładniak to by do tego nie doszło!!!
2014-11-17 08:50:09 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Minęła ponad doba, czas na spokojne podsumowania. Rzeczywiście to najpoważniejszy taki problem w historii PKP IC i ogromne straty. Najciekawsze jest to, że spółka milczy jak zaklęta: rzecznik śpi, nikt z władz nie odezwał się cały wczorajszy dzień. Podobnie nikt z władz grupy PKP. O ministerstwie nie wspominając. Poza tym w radiu już dziś słyszałem, że system może nie działać do końca dnia, a kasy też wciąż nie sprzedają biletów z miejscówką. Już od 18 godzin.

To oznacza, że problem techniczny jest bardzo poważny i jego rozwiązanie trudne. A zarząd się i tak wybroni...
2014-11-17 08:53:51 Autor: Via
---.centertel.pl
No, to wszyscy trzymamy kciuki, żeby te " prace " skończyły się do końca .... roku! Dacie rade, rozumiemy, że to nie jest wasza wina.
Zachciało się (poprzednikom) nowego taboru i teraz obecna ekipa IC cholera jasna musi się męczyć.
A roszczeniowi pasażerowie nie rozumieją, że pan Celejewski nie ma z tym nic wspólnego. I to jest akurat prawda.
2014-11-17 08:54:15 Autor: PREZES I
---.opt.com.pl
W związku z brakiem możliwości przesyłania protokołów z komisji wyborczych składam rezygnację ze stanowiska Prezesa.
2014-11-17 08:54:40 Autor: Kryniczanin
---.31.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post vlak:
"Minęła ponad doba, czas na spokojne podsumowania. Rzeczywiście to najpoważniejszy taki problem w historii PKP IC i ogromne straty. Najciekawsze jest to, że spółka milczy jak zaklęta: rzecznik śpi, nikt z władz nie odezwał się cały wczorajszy dzień. Podobnie nikt z władz grupy PKP. O ministerstwie nie wspominając. Poza tym w radiu już dziś słyszałem, że system może nie działać do końca dnia, a kasy też wciąż nie sprzedają biletów z miejscówką. Już od 18 godzin.

To oznacza, że problem techniczny jest bardzo poważny i jego rozwiązanie trudne. A zarząd się i tak wybroni..."
Taktyka chowania głowy w piasek.
2014-11-17 08:58:32 Autor: PetroF
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co chcecie, przecież jest dobrze.... Błędy to popełniali ludzie poprzedniej ekipy, teraz to już tylko super - hiper. Pytanie - jak długo da się zaklinać rzeczywistość, czy ludzie tego nie widzą?
2014-11-17 09:03:12 Autor: JP
---.dynamic.chello.pl
Z uwagi na brak bloczków biletowych u części drużyn konduktorskich i brak możliwości zakupu biletów przez internet oraz w biletomatach, serdecznie proszę zarząd PKP IC, by w trybie pilnym wdrożył zasadę karania pasażera za niemanie biletu kwotą 650 złotych. Od dziś. To nie tylko rozwiąże problem jazdy bez ważnego dokumentu, ale też znacząco poprawi wynik finansowy spółki. Jest to może rozwiązanie doraźne, ale w tej sytuacji jedynie słuszne.

Współczuję wtopy, gratuluję mocy przetrwania i siły pleców.
2014-11-17 09:10:19 Autor: mix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Usprawiedliwienia dla zarządu firmy nie ma żadnego. Od momentu gdy było wiadomo że pociągi te pojawią się w naszym kraju było sporo a nawet DUŻO czasu na opracowanie odpowiedniego systemu, przeprowadzenie komputerowych crash testów. Wyszło jak zwykle po polsku. Opieranie się na starym systemie, robiąc jakąś śmieszną nakładkę która się wysypała. To wygląda jakby do trabanta włożyć najnowszy silnik BMW. To musiało się rozsypać.
2014-11-17 09:20:55 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
Jezeli tego typu wtopa zdarzy sie po uruchomieniu Pendolino,to pociagi beda kursowaly puste - sprzedaz biletow tylko w kasach i internecie...czyli kasjerka nie sprzeda biletu, bo nie mozna sprzedawac biletow bez wskazania miejsca na wniosek IC do UTK, a zakup w necie bedzie niemozliwy.Oto final decyzji "biznesowych" Celejewskiego.
2014-11-17 09:25:38 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@mix:
a jak tu poddac testom czy 8 osob wklepie z palca dziesiatki tysiecy nowych cen z exela do starego systemu na czas? DSS made in Celejewski...
2014-11-17 09:32:23 Autor: 9686
---.centertel.pl
Już slysze ten nerwowy ruch od rana na 6. piętrze w IC. Parę osób nie dotrwa pewnie w pracy do Świąt. Zobaczyć ten burdel.. bezcenne :-))))
2014-11-17 09:35:33 Autor: Krakus EIC
---.centertel.pl
Druzyny konduktorskie w pociagu Krk-Waw nie mialy terminali i wyoisywaly bilety recznie. Oznaczalo to rowniez brak mozliwosci zaplaty karta platnicza!
2014-11-17 09:36:32 Autor: Xoov
---.hstl2.put.poznan.pl

Xoov
Od jakiegoś czasu system eic wysyła użytkownikowi dwie wiadomości: o rozpoczęciu zakupu biletu i o jego zakończeniu. W obu jest wytłuszczonym drukiem podany numer biletu.
2014-11-17 09:40:26 Autor: Mateusz Cieslak
---.play-internet.pl
Przede wszystkim, pogratulować wdrażania zmian na tzw. Produkcji. Rozumiem, ze Byznes Yntelydzens nie przewidział środków na serwer testowy. Pysznie.
2014-11-17 09:42:01 Autor: General Ziembetek
---.centertel.pl
na stronach www Kuriera Kolejowego problemy pseudolino opisuje pan "RW"...
Czyzby jakas zmiana nastapila?
2014-11-17 09:43:01 Autor: bojdof
---.polityka.com.pl
Jak to k*** skąd wziąć numer biletu? Kazdy po zakupie dostaje go mejlowo.
Naprawde cytujecie w oficjalnym artykule idiotyczne komentarze z facebooka? Co za poziom:)
2014-11-17 09:44:19 Autor: Via
---.centertel.pl
Salomon przy obecnych zasobach kadrowych IC też by nic nie zdziałał. Intelektualne możliwości zarządzających IC już dawno się wyczerpały, nie wspominając o zrozumieniu potrzeb podróżnych - zerowej empatii. Mają tyle czasu, ile potrzebuje PKW do policzenia głosów, a potem nie będzie za co się schować.
Inna sprawa, to swoiste przyzwolenie na nieudolność zarządzania firmą. Chociaż jest nadzieja - przyszłe wybory !
2014-11-17 09:50:45 Autor: andr2005
---.dynamic.chello.pl
A jakim prawem komercyjna spółka domaga się od klientów legitymowania się dowodem osobistym czy paszportem?
2014-11-17 09:57:54 Autor: marcin23de3
---.play-internet.pl
ale im nie zależy na pasażerach , więc po co mają rekompensować , gwarantuje że nikt za to nie poleci w Intercity , zapewniam jedno pensję i premie dostaną wszyscy pracownicy - bo to spółczyna wg zasady czy się stoi czy się lęży pensja i równe wyjście o 16ej z pracy się należy :)
2014-11-17 09:58:17 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
Ludzie! Poczytajcie sobie zalaczniki do oferty " wczesniej" na stronie IC! Bilet z Krakowa do Warszawy ze znizka 30% kosztuje 94,50 zeta a z Krakowa do Bielska Bialej przez...Warszawe 111 zl.! To jest hit cenowy! Jedziesz z Kraka wracasz z Waw do Katowic i placisz polowe ceny albo odsprzedajesz w necie za 50 zl bilet na odcinek Waw- Bielsko.Zalaczniki sa pelne takich prezentow.Dziwicie sie, ze IC wstrzymalo sprzedaz?:-):-):-)
2014-11-17 10:17:30 Autor: ABC
---.piper.de
Dziwi mnie ta zawisc i zlosliwa satysfakcja z problemow: Najlepiej zeby pociagi byly nowe i nowoczesne a bilety za darmo... A jak nie to foch... Wiekszosc nowosci pociaga za soba problemy, zawsze sa trudnosci, wiec proponuje wiecej dystansu i spokoju. Poczekajmy, dajmy wystartowac Pendolino i bedziemy rozmawiac za rok.
2014-11-17 10:19:27 Autor: Dave
---.tktelekom.pl
A takim prawem, że jak wsiadasz do pociągu to zawierasz umowę. W tym konkretnym, awaryjnym wypadku, "sprawdzeniem zawarcia umowy" jest wylegitymowanie. Tak samo jak przy zwykłym, codziennym sprawdzaniu biletów elektronicznych. Tyle tylko, że teraz bez biletu a samym dowodem. A "jakim prawem Wizzair czy GTL legitymuje mnie przy odprawie biletowej na lotnisku"? Przeciw to też firmy komercyjne! A pani w okienku na poczcie?
2014-11-17 10:19:28 Autor: Dave
---.tktelekom.pl
A takim prawem, że jak wsiadasz do pociągu to zawierasz umowę. W tym konkretnym, awaryjnym wypadku, "sprawdzeniem zawarcia umowy" jest wylegitymowanie. Tak samo jak przy zwykłym, codziennym sprawdzaniu biletów elektronicznych. Tyle tylko, że teraz bez biletu a samym dowodem. A "jakim prawem Wizzair czy GTL legitymuje mnie przy odprawie biletowej na lotnisku"? Przeciw to też firmy komercyjne! A pani w okienku na poczcie?
2014-11-17 10:29:12 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
Teraz poradnik pod haslem "Jak tanio pojechac EIC z Wroclawia do Warszawy i z powrotem": kupujesz bilet na EIC z Wroclawia do Gliwic przez Lubliniec,Czestochowe, Warszawe do Gliwic...tak, w cenniku jest taka relacja, w warunkach oferty nie ma mowy o maksymalnym czasie przesiadki czyli przyjezdzasz rano wracasz popoludniu.Cena biletu ze znizka 30 % - 111 zl.Do tego kupujesz bilet na TLK/IC Gliwice- Wroclaw za 37,80 i w ten sposob za podroz w obie strony placisz 150 zl czyli taniej niz bezposrednia Teelka.Bosko!
2014-11-17 10:34:54 Autor: eugen
---.tychy.vectranet.pl
ABC
Czyżby Celej się obudził?
2014-11-17 10:35:06 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Myślę, że trzeba tu wrócić do historii nieudanego przetargu na DSS. Unieważniono go, gdy było już bardzo późno ale zarząd IC zapewniał, że zdąży zbudować swój system na czas. To mi wygląda na postawienie przed ludźmi z IT zadania niemożliwego a w sobotę podjęto decyzję o wdrożeniu produkcyjnym prawdopodobnie mimo ostrzeżeń osób znających się na rzeczy, że w systemie jest jeszcze dużo rzeczy niewystarczająco przetestowanych.

Trochę próbuję się wczuć w sytuację ludzi z IT, bo sam jestem z IT. Wyobrażam sobie w jakim są stanie po 35 w tej chwili godzinach walki o uruchomienie systemu a przed nimi jeszcze atrakcje, które ujawnią się już w czasie działania. Wdrażałem różne zmiany, które mogły położyć pracę całej firmy i wiem jak wygląda taka praca. Nie zaliczyłem takiej wtopy jak IC ale korzystałem dwa razy z odłożenia wdrożenia o tydzień, gdy nie byłem pewien, że wszystko zadziała. W obu przypadkach miałem "nosa", bo w zyskanym tygodniu znajdywaliśmy i naprawialiśmy błędy, które spowodowałyby taką wtopę. Miałem jednak to szczęście, że zarząd firmy ufał mojej opinii i nie zmuszał do działania zbyt ryzykownego. Jak tu było?

Pamiętam też niedawne wdrożenie nowego systemu w Luxmedzie (może ktoś korzysta, to wie o czym piszę). Żeby nie było - to bardzo dobra firma, z której usług z przyjemnością korzystam. Zaliczyli jednak równie spektakularną wtopę. Przez tydzień nie mogli się pozbierać i też problem objął nie tylko serwis internetowy dla klientów ale również dla ich pracowników, przez co ogromne kłopoty miała rejestracja telefoniczna dodatkowo obciążona klientami pozbawionymi rejestracji internetowej a nawet sami lekarze, którzy musieli ręcznie przepisywać dane między różnymi systemami. Wtedy żartowaliśmy sobie, że pewnie w Luxmedzie pojawią się atrakcyjne oferty pracy w IT. Jeśli po tej wtopie IC planuje wywalać ludzi z IT, to mam nadzieję, że ten, który wręczy im wypowiedzenia, złoży też własne, bo tu nie można się wykpić tylko winą bezpośrednio tworzących/modyfikujących system. Rozmiar wtopy jest zbyt wielki.

A Dziobaki i tak się wybronią i przetrwają obecny zarząd IC, który mam nadzieję, jest trzymany już tylko po to aby nie robić zmiany w newralgicznym momencie.
2014-11-17 11:00:09 Autor: ag
---.dynamic.gprs.plus.pl
Mamay doskonały efekt amatorstwa i kumoterstwa, czy ktoś za ten bardak odpowie i co na to moja faworyta p. Maria, za kogo się schowa ? Ot to pokłosie rządów p. Nowaka!
2014-11-17 11:01:46 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
UTK należy jeszcze zapytać, czy PIC nie powinno ponownie wystąpić o otwarty wniosek. Obecny powinien być składany przy założeniu "mania" DSS-a, a więc wyliczeń wpływu na poziom rekompensaty przy modelu z DSS. Ponieważ DSS nie ma - wyliczenia będące podstawą podjęcia decyzji przez UTK nie mają nic wspólnego z rzeczywistością...
2014-11-17 11:04:11 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
Podroz Pendolino w wersji ekonomicznej na trasie Krakow-Warszawa- Krakow? Bardzo prosze. Zamiast kupowac 2 bilety po 150 zl kupuj bilet w relacji Krakow-Warszawa-Katowice za 189 zl + bilet za 14 zeta na unibus z Katowic do Krakowa.Konicznosc przesiadki na autobus w drodze powrotnej wynagrodzi ci zaoszczedzone 100 zlotych w portfelu.
2014-11-17 11:04:54 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
otwarty dostęp*
2014-11-17 11:10:13 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@olgierd jedlina:
I jeszcze raz placic UTK ponad 5 milionow za rozpatrzenie zbednych wnioskow?:-)
2014-11-17 11:12:40 Autor: ostrozny
---.186.142.83.hornet.pl
Jeśli te nowe pociągi są równie dokładnie testowane jak te, zaledwie, poprawki do systemu - tzn. "idziemy na żywioł i jakoś to będzie" - to zalecałbym wszystkim odczekanie minimum miesiąca, zanim w nie wsiądziecie. Przecież ta firma nawet nie wie, co padło, dlaczego i ile +/- będą się z tego zbierać.

Przejechaliśmy czerwone na pełnej... ooops! [przerwa technologiczna]
2014-11-17 11:12:44 Autor: 3365
---.centertel.pl
Poszło w radio jaka to wtopa. Żegnaj Katarski Lotniku.
2014-11-17 11:15:11 Autor: Krakus IC
---.62.109.55
Problemy z zakupem biletów to jedno, ale najważniejsze że pociągi są w ruchu, a poranny EIC Krk-Waw o 6:20 przyjechał na Zachodnią jakieś 15 minut przed czasem. Biorąc pod uwagę, że w wagonach było nadspodziewanie dużo wolnych miejsc, jest to miła odmiana po serii opóźnień sięgających 40 minut. Gorzej dla PKP IC, bo pasażerowie się chyba przestraszyli i nie pojechali tym obleganym pociągiem.
2014-11-17 11:19:13 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Minęła 11, a na stronie PKP IC nie ma komunikatu, co robić wobec braku możliwości zakupu biletu w jakimkolwiek kanale sprzedaży. A jednak służby prasowe PKP IC pracują, bo pojawiło się sprostowanie do jakiegoś artykuliku. Czyli taktyka milczenia wobec katastrofy jest celową polityką zarządu wyciszania sprawy. Jak długo się tak da?
2014-11-17 11:21:59 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@IM&ZB
a czemu oni z excela wklepują? przecież dane z excela do bazy danych się importuje automatycznie
2014-11-17 11:22:26 Autor: Kflik
---.60.129.178
@IM&ZB

ale to zalezy jakie zasady sa na te bilety?
może trzeba jechać najbliższym pociągiem by kupic taki bilet?
Jest gdzies otwarcie podane, że bilet jest np. na 2 dni i mozna jechac dowolnym pociągiem?
2014-11-17 11:25:32 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Krakus IC

Czyli spełnia się odwieczna już idea PKP: Im mniej podróżnych tym lepiej dla kolei.... :P
2014-11-17 11:38:55 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@kflik:
W warunkach taryfowych nie ma ograniczen odnosnie czasu na przesiadke/skomunikowanie czyli przyjezdzasz rano wracasz wieczorem.Zyc nie umierac.Swoja droga IC nie moze wprowadzic takiego ograniczenia skoro nie ma gwarancji stabilnosci oferty - 6 wersji rozkladu w 2015 r...Ale pomysl na sprzedawanie biletow w relacji Krakow- Warszawa - Katowice w cenniku relacyjnym mogl wyjsc tylko spod palca Celeja i spolki. Takiej zachety do kombinacji nie wymyslilby nikt z jego poprzednikow i dyrektor taryf przy zdrowych zmyslach.
2014-11-17 11:41:00 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Z czystej ciekawości wszedłem na profil PKP IC na Facebooku (ogólnodostępny, każdy może zajrzeć). Tam też milczenie - od kilku godzin nikt ze spółki nie odpowiada na pojawiające się co chwila słowa ostrej krytyki od kolejnych użytkowników. Nic nie mówimy, więc nie ma sprawy?
2014-11-17 11:46:11 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@wdr:
Wklepuja, bo nowy cennik to 1200 stron razy 12 cen w wierszu.To sa skutki wprowadzania pomyslow w stylu "biznes intelidzens" do systemu majacego 30 lat.To nie jest DSS, to jest poczciwy KURS90 z nakladka zwany kursem 2000:-)
2014-11-17 11:53:43 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
System dzis nie ruszy...wczoraj to bylo "tylko" dzialanie na szkode spolki.O ile MIR i UTK nic z tym nie zrobi bedzie to dzialanie "wspolnie i w porozumieniu".Czekamy na stanowisko Marii i UTK.
2014-11-17 11:56:18 Autor: Kflik
---.60.129.178
@IM&ZB

ale "nie ma ograniczeń" ale trzeba zmieścić się w czasie ważności biletu? Ile jest teraz ważny bilet? 1 dzień? 2 dni?
Oferta faktycznie bardzo dobra.

Przy okazji, tego tez nie znalazłem, jesli juz ktos ma bilet za 150zł i chce jechac nastepnym to co ma zrobic? w kasie wymienią mu bilet? gratis? za 10zł?
2014-11-17 11:56:49 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
Sprzedaż nie ruszy bo PIColino nie ruszy i wszystko w temacie.
Będzie PENDOAFERA na miarę tej z wdrożeniem rozkładu jazdy sprzed niedawna.
I czekam niecierpliwie jak KE zażąda zwrotu dotacji na ten niewypał.
A zażąda.

Tylko pytam co robi Karykatura-Ministra, co robi Szrek bo o Celejewskim nie ma już co gadać.
Przytulił nagrodę za projekt i najwyżej wywalą go na inny stołek - bez konsekwencji.
2014-11-17 11:57:45 Autor: max2
---.merinet.pl

max2
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa! Partia i jej brilliant inteligence division w PKP Intercity stanowczo zaprzeczają pogłoskom o trudnościach ze sprzedażą biletów. Cały naród zadaje sobie dziś pytanie kto stoi za tymi podłymi plotkami godzącymi w dobre imię kooperatywy? Kto pociąga za sznurki tej wielowymiarowej prowokacji uderzającej w podstawy ludowej gospodarki?
2014-11-17 12:05:00 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
Ja wiem - to siły kontrrewolucyjne, antysocjalistyczne.
To ukryta opcja kondominium rosyjsko-niemieckie.
I dlatego serwery PKW nie działają.
2014-11-17 12:12:01 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Sorry, ale wrzucę jeszcze jeden" kamyczek do ogródka", może nie związany z problemami z dystrybucją biletów w PKP IC, ale z tematyką transportową, bo od tego wszystko się zaczyna...

Chciałbym się zapytać co robi i gdzie jest Pani Minister Maria Wasiak ?

Podczas gdy tematy "transportowe" zwłaszcza z samochodami na czele, przerostem motoryzacji, które stają się coraz bardziej dotkliwsze dla społeczeństwa, uciążliwe samochody nie dają normalnie żyć i funkcjonować ludziom w wielu miejscowościach w Polsce, tematy związane z uciążliwością samochodów, ogromnej tego ilości - stają się głównymi, codziennymi wiadomościami w TV i innych mediach, dzień w dzień można sobie uświadomić - że mamy poważny problem z nawałem samochodów, co niesie ogromny szkodliwy ciąg - przyczynowo - skutkowy dla wszystkich, co gorsza problem narasta.

Nie widziałem nowej Pani Minister w TV, żeby udzielała jakiejś wypowiedzi, czy też odniosła się do tych poważnych i narastających problemów w transporcie. Podczas gdy poprzedniczka Pani Bieńkowska była w TV niemal codziennie, jaka była, taka była ale przynajmniej się nie ukrywała.
2014-11-17 12:14:12 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@kflik:
Bilet jest teraz powiazany z rezerwacja wiec jest wazny tylko w okreslonym dniu.Wymienic bilet bez potracen na Pendolino mozesz raz maksymalnie do 60 minut po odjezdzie pociagu i oczywiscie TYLKO W KASIE:-)
2014-11-17 12:14:54 Autor: mix
---.static.ip.netia.com.pl
Wywalili Horodynskiego i dali rekompensatę.Trzy razy więcej biletów na eicp
2014-11-17 12:51:52 Autor: podróżny 12345
---.toya.net.pl
Cała ta kolej to jedna wielka poważna awaria - od lat...
jaja sobie tylko z ludzi robią i tyle
jadę Polskim Busem - tam przynajmniej awarii nie ma i na czas wszystko...
2014-11-17 13:01:46 Autor: Mariusz
---.ssp.dialog.net.pl
@vlak:

"Minęła ponad doba, czas na spokojne podsumowania. Rzeczywiście to najpoważniejszy taki problem w historii PKP IC"

Jeśli to jest najpoważniejszy problem w dziejach IC, to aż strach pomyśleć, czego podróżny ma się spodziewać w momencie wyruszenia Pendolino na tory.
2014-11-17 13:09:03 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A PolskiBus dzieli i rządzi! I nic w nim nie nawala :))) Komfort, kultura, często przed czasem, czegóż chcieć więcej?

No i ta świadomość, że się pokazuje fucka temu goownianemu PICOWI :))) Błogie, bardzo przyjemne uczucie :)))

Pozdrawiam wszystkich fanów umierającej polskiej narodofej kóleji ;)
2014-11-17 13:11:38 Autor: dżejsek
---.dynamic.gprs.plus.pl
I bardzo dobrze. Jak ktoś był na tyle głupi, żeby wywalać kasę na bilet kolejowy, to mu się należało.
2014-11-17 13:54:06 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
A ja dziś kupiłem bilety na Inter Regio
i w nosie mam "Inter Ciotę" wraz z tymi smacznymi rzeczniczkami i dyletantami w postaci spadochroniarzy z banków
2014-11-17 14:10:06 Autor: Via
---.centertel.pl
Różnic między paniami Ministrami nie ma - i Bieńkowska i Wasiak tak samo kochają kolej. A występy telewizyjne jednej z nich niczego pozytywnego do działania kolei nie wnosiły. Druga milczy, bo jakby się odezwała, to czar uzdrowicielki kolei rozwiałby się. Jest jeszcze Minister Klepacki - robotę ma niewdziėczną, bo wszyscy czegoś od niego chcą, a on nie wie czego...
2014-11-18 00:59:08 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
KURS, a może to KURSK..?!

Kolej Żelazna to coś, co zostało nam Polakom ofiarowane przez zaborców. Teraz to widać bardzo wyraźnie. 2 - słownie: DWA lata były na testowanie DSS - a tak zamiast Dynamicznego Systemu Sprzedaży, mamy Dynamiczny System Sedesu. Chwilami wracają mi przed oczy obrazy z wiekopomnego dzieła "Dzień Świra".

Najgorsze jest to, że Celej i reszta nadal nie umieją na czas właściwie zareagować wobec pasażerów. 30h ciszy od awarii to absolutny skandal! Dno i 9 metrów mułu!!!

Dopiero Shrek zrobił pokazówkę, wysłał faworyta i speca od kontaktu z ALSTOMem. A Maria, cóż awaria ;0).

Boże coś Polskę...
2014-11-18 02:02:00 Autor: Gość1
---.146.217.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czy ktoś wie, w jaki sposób czasy i prędkości, które miały wykręcać Pendolino na CMK (miejscami 200km/h), które zawarto w rozkładzie jazdy będą miały być wykręcane przez zastępcze pociągi niższej kategorii na starszych lokomotywach? Czy to możliwe czy też czy zostanie zmieniony rozkład jazdy?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS