NUMER 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Temat numeru:
Taki był rok 2021
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Będą zmiany w statucie PKP Cargo. Zgodne z oczekiwaniami związków

| Łukasz Kuś, Rynek Kolejowy 12.01.2016 186

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-12 14:18:05 Autor: j.
---.centertel.pl
Po co wykształcenie do rady nadzorczej, skoro związkowcy zasiadają tylko dla dodatkowej kasy, a wykształcenie może być podstawowe i nieraz nie pełne.
2016-01-12 15:14:41 Autor: Kiedy porządki?
---.adsl.inetia.pl
Kiedy rozpocznie się usuwanie z zarządów firm kolejowych kolesiów Petru i Balcerowicza, a wraz z nimi wszystkich osobników z ich nadania, którzy udają dyrektorów i naczelników?

Pora wziąć przykład z Jacka Kurskiego z Telewizji Polskiej i rozpocząć porządki na kolei, panie ministrze Adamczyk!
2016-01-12 15:20:25 Autor: wrocław
---.dynamic.gprs.plus.pl
Trzeba spłacić długi wyborcze a że zapłacą za to akcjonariusze to nie problem związków..
smutne
2016-01-12 17:31:26 Autor: mech cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@j poczytaj trochę nie magistra a wyższe musi mieć ,dla czego nie inż,prof,dr ?
2016-01-12 17:39:13 Autor: Rozczarowany
---.146.66.125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Który to już raz, jak ta banda darmozjadow, sprzedała szeregowych pracowników. Miało być z rozmachem 250zl do grupy a dostaliśmy tyle co zwykle, aby zamknąć "gęby". Szkoda słów.....! W tym państwie liczą się tylko jednostki, niezależnie od opcji politycznej.
2016-01-12 17:39:32 Autor: Rozczarowany
---.146.66.125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Który to już raz, jak ta banda darmozjadow, sprzedała szeregowych pracowników. Miało być z rozmachem 250zl do grupy a dostaliśmy tyle co zwykle, aby zamknąć "gęby". Szkoda słów.....! W tym państwie liczą się tylko jednostki, niezależnie od opcji politycznej.
2016-01-12 17:45:26 Autor: mech cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Rozczarowany olej związki i się wypisz a nie marudzisz ile byś miał 45zł brutto.
2016-01-12 17:58:57 Autor: client
---.free.aero2.net.pl
Kolejna sprawa to wprowadzenie w zycie ustawy o czasie pracy maszynistow. Czlonkowie licza na Pana, panie Mietek
2016-01-12 17:59:10 Autor: client
---.free.aero2.net.pl
Kolejna sprawa to wprowadzenie w zycie ustawy o czasie pracy maszynistow. Czlonkowie licza na Pana, panie Mietek
2016-01-12 18:12:45 Autor: enutuzjasta
---.dynamic.gprs.plus.pl
A taki związkowiec w radzie to ile będzie dostawal kasy z 10 tysi czy to może społecznie będzie robil :) komuna wraca drzwiami i oknami
2016-01-12 19:08:12 Autor: j.
---.centertel.pl
@mech cargo ---.
"@j poczytaj trochę nie magistra a wyższe musi mieć ,dla czego nie inż,prof,dr ?"
Prawdziwy kowal z ciebie, gdzie napisałem, że magister. Chyba, że lokomotywy prowadzą dzisiaj prof. doc. hab. i prezydenci, dawniej mówiono " Kowal".
2016-01-12 19:58:29 Autor: mech cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@j piszesz że po podstawówce można zasiadać w radzie o to się mylisz w zapisie statutu jest wyższe a nie jak za Karnowskiego wyższe magisterskie stąd aluzja dlaczego nie inż,dr,doc,tylko mgr? Co do maszynistów w Cargo to są lepiej wykształceni niż nie jeden dyr ,czy nacz!
2016-01-12 20:27:33 Autor: rodzina
---.dynamic.chello.pl
Panie Mietek 10 000 wpadnie nie ?
2016-01-12 21:51:02 Autor: tt
---.dynamic.chello.pl
Co dobre dla związkowców to nie dobre dla kolei. Niedobra zmiana.
2016-01-13 09:59:01 Autor: O_Q
---.tktelekom.pl
Zmiana jest dobra tylko idzie w złym kierunku.

I chyba senator ze Stróż nie zapomni zrekompensować krzywd pana Wolfa?
2016-01-13 10:58:46 Autor: Ja
---.centertel.pl
Odstaw "świnię" od koryta, to wszystko zrobi żeby do koryta wrócić.
2016-01-13 13:18:56 Autor: Dedete
---.dynamic.mm.pl
Ciekawe czy pan Miętek i spółka byliby tak samo mordziści w np. będąc w firmie z półwyspu koreańskiego. Otóż nie.

Jak zwykle w państwowych firmach zwiąchole mają dużo do powiedzenia (zwłaszcza ci ze świecznika ) Są też normalni związkowcy ale głównie w prywatnych firmach zdaje się - a czemu?? A bo mają większą odpowiedzialność za własną firmę. A w państwowych?? Raz klepnięty przywilej obowiązuje do grobowej dechy - niech się wali i pali. Przykład JSW. Z Cargo będzie tak samo. Państwowe niczyje. Komuna wiecznie żywa w umysłach związkowców.
2016-01-13 14:12:11 Autor: 761
---.dynamic.gprs.plus.pl
Co na to członek derda?
2016-01-15 22:59:04 Autor: obojętny
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
I Zarząd dał d..py idą na ustępstwa związkowcom, żenada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Kolej stoi u progu wielkich zmian. Ogłoszony przez Unię Europejską pakiet Fit for 55 wyraźnie stawia na redukcję użycia paliw kopalnych i czysty transport. To wielka szansa dla branży, która szykuje się na nowe wyzwania. Ostatnie miesiące przyniosły więc liczne zmiany na rynku: sfinalizowana została transakcja przejęcia Bombardiera przez Alstom; Siemens porządkował swoje portfolio, co zakończyło się m.in. sprzedażą firmy Yunex, a jeszcze wcześniej doszło do transakcji Hitachi z Thalesem. W numerze także podsumowanie roku w przewozach towarowych i pasażerskich.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5