NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

9 stycznia z pasażerami pojadą kolejne Darty

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 04.01.2016 233

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-04 16:30:25 Autor: Jędruś
---.dynamic.chello.pl
Nie ma pociągu WALENTY ROŹDZIEŃSKI. Jest ROŹDZIEŃSKI.
2016-01-04 16:37:45 Autor: nici
---.218.116.8
2016-01-04 16:45:35 Autor: radzio
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżeli kolejne Darty wyjada później (po 9 stycznia) to tytuł artykułu powinien brzmieć: "Od 9 stycznia wyjada kolejne Darty". Dziękuję :)
2016-01-04 17:18:37 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Tytuł artykułu jest idealny.

9 stycznia z pasażerami pojadą kolejne Darty

Można spodziewać się, że wyjadą 9 dojadą do Piastowa gdzie staną na nieokreślony czas (liczony w dobach) :-)

RK przewiduje przyszłość!
2016-01-04 17:42:25 Autor: ASTOHA
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
2016-01-04 17:57:31 Autor: myślący
---.play-internet.pl
Kto wymyśla tę nazwy... Po co zmieniać dobrze znane na zupełnie nowe?
2016-01-04 18:20:44 Autor: zwierzak
---.dynamic.chello.pl
Chyba jest TLK Wisla a nie IC?
2016-01-04 18:30:33 Autor: mgm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po tym, jak dziś któryś Dart nie mógł wyjechać nawet z Grochowa oni chcą uruchamiać kolejne pociągi? Może najpierw niech producent doprowadzi je do porządku. Nie ma co się spieszyć na prawdę!
2016-01-04 18:40:12 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
Od 18 stycznia Darty zaczną kursować na parze Orzeszkowa/Słowacki (Orzeszkowa Białystok - Wrocław, Słowacki Wrocław - Białystok)
2016-01-04 18:40:44 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
Rozkłady od 18 stycznia są już są wyszukiwarkach, ale z błędem gdyż pociągi zaznaczone jako TLK.
2016-01-04 18:55:20 Autor: poe
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to czekamy kiedy następne szczyty techniki zaczną padać?
2016-01-04 19:06:32 Autor: ecipeci
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nie do pomyślenia co się dzieje w naszej Polsce!
Jaki kraj sobie na coś takiego pozwala?... wprowadzać do normalnej eksploatacji prototyp nie przetestowany odpowiednio długo, rzetelnie i kompleksowo!
... życie najcenniejsze!
2016-01-04 19:41:58 Autor: szymel
---.interkar.pl
Tak więc jeszcze z 17 artykułów o tym cudzie techniki będziemy musieli znieść, toćto dopiero trzeci pojazd rusza w trasę...
A może tak z każdego pierwszego przejazdu zrobić artykuł? Co Wy na to? Przecież w nieskończoność trzeba promować partnera portalu...
Dzień bez pesy dniem straconym.
2016-01-04 19:42:58 Autor: Rafel83
---.146.73.77.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przy ich awaryjności w zimie wysłał bym ich na szlak dopiero na wiosnę...I sie mówi że kible to ze kible tamto a 40lat na karku konstrukcja jeździ do dziś na mrozie.
2016-01-04 21:00:21 Autor: ........
---.net.e-net24.pl
Ale z Białegostoku do Bielska Białej powinni zestawić solidne wagony , ta trasa jest za długa na jazdę Ezt i tego typu wagonami , nie wyobrażam sobie siedzieć w tak oświetlonym pociągu cała trasę przez co nic nie widać za szybe pociągu
2016-01-04 21:11:30 Autor: Jan
---.dynamic.mm.pl
W Warszawie tramwaje Jazz 134N mają, jak się wydaje, wyznaczone przez Tramwaje Warszawskie ostrzejsze kryteria odbioru niż pociągi Dart przez PKP IC.
http://tramwar4.republika.pl/tw134n.html

Koleje i producent sami sobie strzelają w stopę kierując do obsługi podróżnych nie w pełni sprawdzone / sprawne pociągi. Pasażer na zawsze będzie pamiętał sytuację gdy na mrozie siedział w pociągu z którego go później wysadzono do innego.

Czy nie lepiej skierować nowe pociągi na próby np. 2-3 tys. km w celu wychwycenia problemów i ich wyeliminowania bez angażowania w to pasażerów?
2016-01-04 22:25:19 Autor: Zdzirek
---.agg2.kln.lmk-mlw.eircom.net
Czy jest ktoś na tym forum co zna się na tych składach? Już nie daję siły czytać tych pierdół i szczeniackich rechotów bo pociąg stanął a taki nowy. Po za tym komentarze są jednostronne. To, że Newag napisał dlaczego Flirty mają awarię nie znaczy, że problem rozwiązany. Przecież już "dawno" zrealizowali kontrakt. Pewnie następnej zimy w żadnych tych 40 nowych składach nie będzie problemów wynikających z temperatury otoczenia.
2016-01-04 23:35:36 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
@Jan
Rozsądny przewoźnik, szanujący swoich Klientów pewnie by tak zrobił. PKP IC z uwagi na niezrealizowanie kontraktu przez Pesę, tak w terminie określonym w kontrakcie, jak i w aneksie, nie powinno mieć żadnego ciśnienia na włączanie tego taboru do obsługi zaplanowanego rozkładu jazdy w trybie ''na wariata'', nie mając póki co pewności, co do deklarowanego współczynnika niezawodności.

Warto przypomnieć, że bankomaty w grudniu zeszłego roku podeszły wyjątkowo asekuracyjnie do uruchomienia Pendolino. Rezerwa taboru stanowiła aż 100%. Skoro PKP IC z racji opóźnienia dostaw przez Pese nie miało założonych w kontrakcie 3 miesięcy na własne jazdy testowe, przed wdrożeniem nowego rozkładu jazdy, to z włączeniem do ruchu kolejnych Dartów powinno poczekać do marca, czyli najbliższej korekty rozkładu jazdy. Jaki cel przyświeca przewoźnikowi dla uruchomienia tych pociągów w cyklu co 2-3 tygodnie, bez uwzględnienia i poszanowania systemu przedsprzedaży oraz z wyjątkowo dużym ryzykiem operacyjnym (o wizerunkowym nie wspominając) wie pewnie tylko Leonkiewicz.

Być może w tym przypadku chodzi jedynie o jak najszybsze fakturowanie przez PKP IC do Pesy płatności, za utrzymanie i przejechane kilometry, a ewentualne problemy i straty wizerunkowe pozostające już teraz wyłącznie po stronie przewoźnika schodzą na dalszy plan...
2016-01-04 23:42:33 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
W uzupełnieniu:
Pomimo ogromnego opóźnienia całego projektu pociągów Velaro/ICE4 dla DB, nikt nie postradał zmysłów i nie oczekuje nagłych dostaw 300 pociągów. Ten prototyp będzie jeździł 2 lata zanim powstanie kolejne 299 pociągów. Dlaczego? Bo tak będzie lepiej zarówno dla zabezpieczenia interesów producenta, jak i określenia ostatecznych wymagań przewoźnika...

Z dedykacją dla Pesy i PKP IC.
2016-01-05 10:27:21 Autor: zeus04
---.133.22.13
Kwestia odpowiedniej regulacji aparatury, przeszkolenia ludzi i wyłapania usterek monterskich, lutowniczych itp. Podstawowy osprzęt jest wystarczająco dobrze przetestowany i da radę. 27Web dały i dają radę, a były też takimi "prototypami" złożonymi w jeszcze krótszym czasie i wprowadzone do normalnego ruchu od razu w styczniu OIDP 2013 roku... :)
2016-01-05 10:29:09 Autor: Kowalik
---.centertel.pl
W swej analizie nie położyłeś odpowiedniego nacisku na element europejski. Czy Niemcy mają nad sobą czapę unijnych przepisów związanych z dofinansowaniem? Nie mają, mogą testować latami, latami przydzielać pozwolenia itd. Zaboklicki nawet o tym wspominał, że chciałby mieć na Darta czas 4 lat, ba nawet 2 lat, a musieli zrobić go w 13 miesięcy i dali radę.

Co do samej informacji o nowych kursach to jak najbardziej pozytywna.
2016-01-05 19:33:07 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post zeus04:
"Kwestia odpowiedniej regulacji aparatury, przeszkolenia ludzi i wyłapania usterek monterskich, lutowniczych itp. Podstawowy osprzęt jest wystarczająco dobrze przetestowany i da radę. 27Web dały i dają radę, a były też takimi "prototypami" złożonymi w jeszcze krótszym czasie i wprowadzone do normalnego ruchu od razu w styczniu OIDP 2013 roku... :)"
pesofilu pesa złożyła odwołanie od przetargu ustawionego na impulsy newagu które już były w produkcji po czym sama nie zdążyła złożyć elfów.
nie były wprowadzone do normalnego ruchu od razu tylko po 2 miesiącach tak wygląda jakość pesy
poza tym jesteś fanem busów a nie pociągów wiec twoje wypowiedzi ma takie znaczenie jak nic
2016-01-06 10:28:42 Autor: zeus04
---.133.22.13
Tak tak wojtuś :) Bardzo pośpieszyłeś się z opiniami i...bardzo pomyliłeś, ale ja wiem że do takich trafia tylko jeden argument...siły
2016-01-06 21:46:13 Autor: lubelak
---.dynamic.chello.pl
Z Lublina do Katowic przez Warszawę, Koluszki i Częstochowę - komuś chyba na Żelaznej mróz zaszkodził.

Z kolei z Lublina do Wrocławia przez Katowice - zamiast przez Częstochowę Opole. Takie rzeczy to tylko w Polsce możliwe. Czy ktoś w PKP IC kupi im w końcu mapę?
2016-01-06 23:38:57 Autor: Mak
---.centertel.pl
Intercity się rozwija, ciekawe oferty pracy mają na swojej stronie http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/praca/aktualne-oferty-pracy/
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5