NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

35WE jeździ z pasażerami - fotorelacja

| jm, Rynek Kolejowy 13.06.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-06-13 17:05:22 Autor: Piotrek
---.net.stream.pl
I znowu ten kretyński układ siedzeń tyłem do okien. Do jasnej chu, czy do tych urzędników nie dotrze, że to nie jest żadna ekonomia? Wystarczy się dobrze przypatrzyć i widać, że 1 pasażer siedzący bokiem zajmuje tą samą szerokość co dwóch pasażerów siedzących w kierunku jazdy! Poza tym w normalnym układzie wygodniej jest i siedzącym i stojącym (uchwyty na oparciach). No, ale przecież układ typu \"metro\" jest taki nowoczesny i amerykański...
2012-06-13 17:08:12 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Na ostatnim zdjęciu widać przerwę między wagonem a peronem - odległość wynosi ok. 35 cm czyli wystarcza aby wpaść.
W Japonii KDP ma odległość między peronem a wejściem ok. 10 cm i peron i wejście są na tej samej wysokości.
2012-06-13 17:28:20 Autor: KolejDE
---.unitymediagroup.de
Ten odstep miedzy nowym pociagiem a nowym peronem to jakies porabane durnoctwo.
W Niemczech gdzie mieszkam absolutnie taka sytuacja nie ma miejsca. Nowe sklady i nowe perony to odstep 5-10 cm, but bokiem nie wpadnie nawet. KTO JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TEN BAJZEL?!
2012-06-13 18:21:47 Autor: KJ
---.189.72.21
\"Od 12 kwietnia(...)\"??? - A nie czasem od 12 czerwca???
[Admin: No niby tak, ale rano było zimno i lało]
2012-06-13 18:34:16 Autor: dojeżdżający
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
szczerze mówiąc to nie jest brzydki ale... jakoś nie przypada mi do gustu stylistyką z skm najbardziej mi jednak elf pasuje.
2012-06-13 19:15:04 Autor: sphinx1
---.202.51.127
@KolejDE
Odpowiedzialna jest PKP PLK. Część peronów jest dalej od torów, część bliżej, więc pociągi muszą mieć szerokość dostosowaną do tych które zostawiają mniej miejsca.
2012-06-13 19:27:39 Autor: juzek
---.aon.edu.pl
Wnętrze zdecydowanie na korzyść Elfów, przestrzenniejsze są. No i już wspomniany wyżej odstęp od peronu jest zatrważający, mam nadzieję, że wracając z imprezy w niego nie trafię.
2012-06-13 20:53:39 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ juzek:
Wydaje się że najbezpieczniej to wracać trzeźwym albo... się wczołgiwać. :D
Stan pośredni może być \"niebezpieczny\".

Swoją drogą, ile czasu będzie trzeba czekać aż ktoś zrezygnuje ze stosowania \"wschodnich norm peronowych\". Absurdem jest dopasowywanie polskich peronów do rosyjskich wagonów.
W tramwajach odpowiednia świadomość już się pojawia, choć i tak kilkaset tramwajów za późno. Pozostaje pisać, pokazywać, wyśmiewać, tłumaczyć czyli walczyć o normalność dla siebie.
2012-06-13 21:42:58 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@KolejDE: odpowiedzialne za to są NORMY które ustalają pewną skrajnię (swoją drogą to nie tylko sprawka złego rządu czy jeszcze gorszego UTK, UIC określa skrajnię). Peron na Gdańskiej ma skrajnię, jaka przyjmie i nasze wagony i na przykład wagony RZD, ale na przykład jakbyśmy dostosowali pojazdy pod tą skrajnię i zostawili 10cm odstępu, to po wjeździe na peron 2 i 3 Warszawy Zachodniej oraz 6 i 7 WWO przeoralibyśmy burtę (bo perony nie trzymają skrajni). Linie w Warszawie nie są tylko i wyłącznie miejskie, poruszają się tu różne pociągi, nie można dostosować szerokości wagonu pod wszystko.
To nie S-Bahn w Berlinie, gdzie wiadomo, że ĹťADEN inny skład nie wjedzie. Tam się zrobi wszystko pod wymiar. U nas póki nie będzie rozdziału kolej miejska - pozostała: będzie tak jak widać. I na lotnisku i na Gdańskiej i w Rembertowie.
Jedyna linia, jaką można by tak zrobić to WKD.
2012-06-13 22:12:17 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
@przewóz
Zachodnia, Wschodnia, Centralna - OK - mogą przyjechać \"rosyjskie\" wagony. Ale na Lotnisku???!!! Tu masz właśnie całkowicie oddzielony ruch aglomeracyjny i ĹťADEN inny pociąg tam raczej nie wjedzie. A odstęp miedzy peronem a Elfem też ok 30cm. Całkowity brak jakiejkolwiek logiki, w zabetonowanych mózgownicach ludzi z PLK.
2012-06-13 23:17:18 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@laik: przejedź się na WLC i zobacz, w jakim miejscu jaka jest odległość peronu od taboru (nie tylko od wejścia), zobaczysz, co jeszcze jest tu problemem. Jak nie chcesz na WLC, to cała E20 jest na tą samą modę zrobiona.
2012-06-13 23:21:04 Autor: ssskm
---.dynamic.chello.pl
http://youtu.be/Rg4WB31XAaQ
2012-06-13 23:31:53 Autor: ,mk-wroc
---.play-internet.pl
blachę ma krzywo wyklepaną , dajcie go go Józka na warsztat , on nie takie cuda robi, może nawet TGV by wyszło
2012-06-14 00:53:54 Autor: xtak
---.dip.t-dialin.net
@KolejDE: >...więc pociągi muszą mieć szerokość...\" Dlaczego zaraz pociągi ? To te nowokupowane cuda nie mają wysuwanego progu? No ładnie…
2012-06-14 02:10:43 Autor: emigrant
---.7.175.25

emigrant
@przewoz oj stary, na E 20 skrajnia z \"Flirtami\" jest o niebo lepsza.
2012-06-14 02:41:05 Autor: emigrant
---.7.175.25

emigrant
ciekawy artykuł: http://inforail.pl/text.php?from=main&id=34279
2012-06-14 16:50:29 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
@emigrant: to niebo to jakieś 2 cm. Dokładnie, bo tak jak wszędzie piszę: na tym samym peronie but mój się klinuje między wejściem Flirta a peronem, a w przypadku ELFa przechodzi, wpada w dziurę. Ale to jest różnica minimalna na prawdę, wynikająca pewnie z faktu, że Flirt ma krótsze wagony od ELFa i może być dosłownie odrobinę szerszy, żeby mieścić się w skrajni na łuku na przykład.
2012-06-15 00:18:27 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ohyda. Czoło 19WE wygląda o wiele lepiej, ta morda śmieje się chyba z konstruktorów ;)
2012-06-15 09:58:26 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
Z artykułu w inforail wynika, że w Szwajcarii obowiązuje nieco szersza skrajnia niż podstawowa 505-1 i węższa od poszerzonej, mieszcząca się w \"polskiej\" szerokiej 1WM. Może stąd mniejsza \"dziura\" ?
2012-06-15 15:56:08 Autor: emigrant
---.7.175.25

emigrant
@przewoz nie wiem jak jest naprawdę bo teraz tego nie sprawdzę, ale na początku Flirty jeździły do Sochaczewa i pamiętam że ze skrajnią było całkiem przyzwoicie po zachodniej stronie Warszawy na E20. Na pewno było dużo mniej niż 30cm, nie tylko 2cm.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS