NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

100 tys. pasażerów PKM we wrześniu

| wu, Transport-publiczny.pl 26.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-26 11:00:34 Autor: jeżyk
---.84.246.233
Czyli, jeżeli w ciągu doby jeździ 14 pociągów to daje średnią 250 pasażerów na pociąg, ale pociągów jeździ 14 par na dobę czyli wyjdzie 125 osób na pociąg. Nie jest tragicznie.

Gdy będą większe potoki ludzkie, obecnie kursujące składy będą za krótkie.

Trzeba pomyśleć o nowym taborze....

A dlaczego linii PKM nie zelektryfikowano???? Przecież silniki diesla trują, a ten rejon Polski jest chyba "czysty"??? Tak pytam, może ktoś mądry odpowie???

Przecież w Polsce produkujemy EZT....,a na nowej linii dobrze by sobie radziły....
2015-10-26 11:14:01 Autor: Gość
---.174.247.2
jeżyk, bo kasy nie było.
Nota bene wytworzenie prądu w elektrowni smrodzi tak samo, tylko komuś innemu. Przecież prąd nie bierze się znikąd albo z gniazdka - gdzieś na drugim końcu jest Konin albo inny Bełchatów ...
2015-10-26 12:14:30 Autor: gdynianin
---.47.92.183
Bez Gdyni oraz wspolnego biletu nie bedzie drugiej SKM.
Ponadto czekamy na obiecane: polnocny odcinek PKM do Kosakowa oraz dwie linie PKM do Sierakowic oraz Bytowa.
Ponadto w Gdyni nie wybudowano jeszcze ani jednego przystanku na obecnej linii. Nie wiem na co tam jeszcze czekaja.....ale takie braki frekwencji nie przyniosa. Jest jeszcze jeden problem, Pomorskie wybitnir "broni sie" przed zakupem nowych EZT. Dlaczego ?
Oto jest pytanie.....
2015-10-26 12:42:48 Autor: gsc63
---.internetdsl.tpnet.pl
@gosc

to nie jest tak ze wytworzenie prądu w elektrowni tak samo smrodzi. - inna efektywność. nieporównywalnie mniej niszczy środowisko nowoczesna elektrownia w porównaniu z taką samą liczbą diesli / małych silników.
2015-10-26 12:45:59 Autor: Lukasz_Paschala
---.ssp.dialog.net.pl
Czy są może informację, kiedy w Szczecinie ruszy SKM, kolejka metropolitalna czy coś w tym rodzaju? Tymi autobusami tam już sie nie da jeździc sa tak zapchanę, a z tego co się orientowałem, w Szczecinie jakikolwiek ruch kolejowy w obrębie miasta (nie licząc tramwajów, których są może 3 linie) nie istnieję i to bardzo smutnę
2015-10-26 13:20:08 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Wobec wysokiej frekwencji w soboty i niedziele SKM powinna rozważyć wzmocnienie kursujących składów na trasie Gdańsk - Kartuzy o dodatkowy człon 2-wagonowy, szczególnie kursy w godzinach 10 - 18.
Ze składem 2-wagonowym jeszcze się ne spotkałem ale wiem że zostały przez Urząd Marszałkowski zakupione.
2015-10-26 16:46:43 Autor: mar37
---.play-internet.pl
Ciekawe skąd te dane...jeśli zwykle sklady te jada puste. Hmm może to liczba od początku istnienia PKM.
2015-10-26 16:50:29 Autor: mar37
---.play-internet.pl
250 na pociąg no nie zartujcie. Chyba to stawka dzienna lub tygodniowa. Postaram się jutro zrobić kilka fotek z kilkunastu składów i zobaczycie ze szału nie ma. Zwykle kilka kilkanaście osób czasami kilkadziesiąt.
2015-10-27 08:04:37 Autor: ep40
---.19.18.234
W odpowiedzi na post jeżyk:
"Czyli, jeżeli w ciągu doby jeździ 14 pociągów to daje średnią 250 pasażerów na pociąg, ale pociągów jeździ 14 par na dobę czyli wyjdzie 125 osób na pociąg. Nie jest tragicznie.

Gdy będą większe potoki ludzkie, obecnie kursujące składy będą za krótkie.

Trzeba pomyśleć o nowym taborze....

A dlaczego linii PKM nie zelektryfikowano???? Przecież silniki diesla trują, a ten rejon Polski jest chyba "czysty"??? Tak pytam, może ktoś mądry odpowie???

Przecież w Polsce produkujemy EZT....,a na nowej linii dobrze by sobie radziły...."
Chociaż było to tłumaczone wiele razy to powtórzę jeszcze raz, jednocześnie będzie robiona elektryfikacja linii 201 i 248 przy współpracy PKM i PLK, jakby podjęto decyzję o elektryfikacji PKM przy budowie to drut były tylko do lotniska lub przystanku Gdańsk Rębiechowo, na drut na 201 i tak trzeba by było czekać, a do Gdyni, Kościerzyny i Kartuz i tak by musiały jeździć SZT, więc EZT tylko na odcinku Wrzeszcz-Lotnisko byłyby bez sensu, a zakup pojazdów dwutrakcyjnych też bez sensu ze względu na cenę takie pojazdu i to, że jak w końcu by zelektryfikowali 201 to potem nie byłoby gdzie wykorzystać dwutrakcyjności, chyba, że nacudowaliby niespotykane wcześniej połączenia.
Jak elektryfikować to całość od razu, a nie fragmenty etapami.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5