NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

1 stycznia kolejne podwyżki cen biletów w Warszawie

| ZTM Warszawa 03.10.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-10-03 14:42:15 Autor: selgi
---.adsl.inetia.pl
oto linki do krs spolek komunikacyjnych w warszawie - spółek z o.o.

http://www.krs-online.com.pl/miejskie-zaklady-autobusowe-sp-z-o-o-krs-139035.html
http://www.krs-online.com.pl/metro-warszawskie-sp-z-o-o-krs-139031.html
http://www.krs-online.com.pl/szybka-kolej-miejska-sp-z-o-o-krs-197384.html
http://www.krs-online.com.pl/tramwaje-warszawskie-sp-z-o-o-krs-138833.html

wiemy na kogo idzie podwyżka: Struzik, Ruta, Baczewska wszystko z własnego sosu. dodatkowe źródło pieniędzy.

9-osobowe zarządy !!!
2012-10-03 14:54:32 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Długookresowe są nadal tanie w porównaniu z resztą kraju (np. KZK GOP)
2012-10-03 15:07:47 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
jednorazowe będą droższe niż w Rzymie (1 euro, jeden przejazd metrem + 75 minut ważności), miesięczny tam to chyba było 30€, więc jeszcze u nas taniej.

powinni uprościć taryfę, jednorazowe wejście do metra + ważny 60 minut po skasowaniu powinien być po 5zł. łatwiej by się kierowcom sprzedawało bilety
2012-10-03 15:10:34 Autor: inzynier
---.9.246.48
No tak, jak sie wpompowalo miliony z kasy miasta w prywatny stadion pana Waltera, to nie dziwota, ze na komunikacje brakuje. Bufetowa powinni powiesic za to na Marszalkowskiej ku przestrodze innym.
2012-10-03 15:27:06 Autor: jak_dobrze_że_mam_prawo_jazdy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
>lecz w Wiedniu byłoby to już ok.182 zł, w Rydze ok. 267 zł, a w Berlinie ok. 312 zł.

Jasne kuźwa! Tylko niech te TCHÓRZE porównają również pensje - ich z naszymi!
2012-10-03 15:57:44 Autor: beksa
---.239.242.84
Można ograniczyć Wspólny Bilet i choć częściowo ograniczyć podwyżkę.
2012-10-03 16:09:12 Autor: EU07LODZ
---.238.17.69
JAK DOBRZE ZE MAM PRAWO JAZDY
Jak to odpowiedz jest prosta średnie wynagrodzenie w Niemczech czy Austrii wynagrodzenie jest bardzo podobne do Polskiego. Tyle że tam zarabia się w euro a u nas w złotówkach.
Różnica więc powinna być obliczona inaczej jaki odsetek wynagrodzenia wydawany zostaje na bilet okresowy.
Tak więc dzieląc i mnożąc 312 złotych to 78 euro przy zarobkach około 2500 euro miesięcznie.
2012-10-03 16:37:27 Autor: Bezrobocie dla politruków
---.adsl.inetia.pl
No więc mamy zarządy spółek miejskich po 9 osób, a w nich m.in. drugi etacik dla Struzika (marszałka województwa, poza tym jak sie okazuje specjalisty od tramwajów, która ma kupę czasu by tymi tramwajami się zajmować), Ruty (szefa ZTM cierpiącego na wolny czas i brak obowiązków, jak się okazuje także super specjalisty od autobusów, a raczej niedopuszczania do konkurencji dla MZA na liniach autobusowych, żeby ta komunikacja była droższa). Skoro trzeba dawać etaciki dla pociotków królika, to komunikacja musi w Warszawie być najdroższa w Europie. Rocznie 2,3 mld zł, gdy 4 lata temu było 1,3 mld zł.
2012-10-03 16:41:16 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
wyborcy platfusów to zrozumieją,pozostali nie
2012-10-03 16:44:37 Autor: bufet
---.adsl.inetia.pl
\\\"W 2012 r. na komunikację Warszawa wyda więcej niż Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Bydgoszcz, Lublin i jeszcze kilka innych miast łącznie\\\"

Widać działanie rozrośniętego do granic możliwości ZTM jest zbyt drogie. Jeszcze się tym chwalą, uahahaha. Ale lemingi niech płacą, na kolesiostwo ze swojej ukochanej platforemki :)
2012-10-03 16:54:59 Autor: wujcio
---.medcom.com.pl
A może zlikwidować ulgi (tzn bezpłatne przejazdy) dla pracowników ZTM, MZA, TW, SKM, KM?
2012-10-03 17:37:21 Autor: mały króliczek
---.opera-mini.net
Wychodzi cała prawda o portfelu pasaźera, że jest on pusty.
2012-10-03 17:59:32 Autor: mały króliczek
---.opera-mini.net
W 2013 będzie potrzeba 2.7 mld złotych. 2014 - 3, 2015 - 3,4, 2016 - 3.8, 2017 - 4.2.
2012-10-03 18:16:07 Autor: 1322
---.opera-mini.net
Przesiadam sie do auta.
2012-10-03 18:58:05 Autor: arun busowy barun
---.paradowski.pl
W warsiafce i tak som najtańsze bilety
100 zł za meisięczny to śmiech na sali
2012-10-03 19:13:19 Autor: krakowiak1111
---.lipska.net
5. Ceny biletów w Warszawie na tle innych europejskich i polskich miast są niskie.

Dobrze tak wam, warszawiacy. Chcieliscie k****a platforme, tacy k***a wyksztalceni jestescie i wielkomiejscy, europejscy, to teraz sobie płaccie europejskie, postepowe ceny!!!!!!!!






!
2012-10-03 20:38:44 Autor: Sebastian Sznauder
---.class96.petrotel.pl

Sebastian Sznauder
Nikt nikogo nie zmusza do jazdy komunikacją miejską. Każdy ma wolny wybór, czy wybierze samochód czy transport publiczny. Szczególnie czytelnicy takich portali jak ten powinni zdawać sobie sprawy, ile kosztuje nowy tabor.
2012-10-03 20:42:39 Autor: 2122
---.opera-mini.net
Nas nie stac na nowy tabor. Wystarcza uzywane O405GN Z Niemiec, byle bylo tanio.
2012-10-03 21:53:29 Autor: pp1
---.vtelecom.pl
Pokrycie kosztów przychodami na poziomie 30 % świadczy po prostu o tym, że ta komunikacja działa skrajnie nieefektywnie. ZTM oferuje dużo kursów, ale widać, że mało kto z nich korzysta. Kwestia po prostu czego oczekują pasażerowie. Jeśli oczekują, że oferta nadal będzie rozbuchana, a jakość usług bardzo wysoka, to ceny biletów będą rosły. Skoro jakość komunikacji ma być jak we wspomnianej Europie Zachodniej, to ceny też muszą być takie jak tam, no bo kto ma to niby finansować? Może w takim razie skoro jesteśmy biedniejsi i mniej możemy zapłacić, to powinniśmy także mniej oczekiwać? Pytanie tylko czy władze Warszawy kogokolwiek o to pytały.
2012-10-03 22:17:04 Autor: selgi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
w 2008 komunikacja kosztowała 1,3 mld, a w 2012 2,3 mld.

Odpowiedź prosta

Skok na kasę, niegospodarność, podwójne etaty kierownictwa itp.

Za to Ruta powinien iść siedzieć. Przecież Ruta, jako mieszkaniec Legionowa załatwił sobie SKM do pracy. To najdroższy pociąg - koszt 54 zł za 1 km !!! Przy takiej stawce oferta PR to pikuś. Na terenie Warszawy przebiega przez puste i małozaludnione terenu, ale wozi Pana Rutę i Pana Jarosława Jóźiwaka - Dyrektora Gabinetu Prezydenta m. st. Warszawy, który jest także z Legionowa. Warszawiacy płacą za fanaberię kilku polityków i za coś co im nie służy.

2012-10-03 23:57:03 Autor: PiotrEkonomista
---.play-internet.pl
To fakt, że pociągi są drogie, ale to wina Ruty. Nie popieram obsadzania stanowisk kolesiami, to karygodne - to po prostu dorabianie na boku za nic nie robienie. Inna sprawa, że pociągi z Legionowa jeżdżą pełne. Kto nie wierzy to niech się przekona. Oczywiści ja bym troszkę ten transport kolejowy przeorganizował, no ale faktem jest, że wspólny bilet to sukces jeśli chodzi o ilość pasażerów. Pamiętajmy, że wspólny bilet to też korzyści dla stolicy w postaci mniejszej ilości samochodów dla których drogi nie budują się za darmo, a także większej ilości pasażerów komunikacji miejskiej.
2012-10-03 23:57:39 Autor: PiotrEkonomista
---.play-internet.pl
Miało być \"to nie wina Ruty\" :)
2012-10-04 08:13:19 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kochajmy PO - tak szybko nas okrada ! z dedykacją dla lemingów , którzy dalej ślepo wierzą PO !
2012-10-04 09:59:57 Autor: largo
---.31.229.175.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
a tak poważniej trochę .podwyżka uderzy w tzw.twardy elektorat PO ,czyli studentów,którzy kasy raczej nie mają.więc drodzy studenci ! czas zastanowić się na kogo w przyszłości zagłosować.p.s nie jestem zwolennikiem PiSu
2012-10-06 05:14:14 Autor: Kolejarz z USA.
---.hsd1.il.comcast.net
30 lat temu, Walesa obiecywał każdemu Polakowi Mercedesa. A tu dalej większość importuje z Niemiec złom po Helmucie. Jeszcze trochę, i Polacy będą obżerać kurę z drzewa.
2012-12-28 21:46:39 Autor: benek
---.dynamic.chello.pl
LUDZIE NIE MA SIĘ CO DZIWIĆ.WSZYSTKO DROĹťEJE TYLKO PENSJE ZWYKŁEGO CZŁOWIEKA PRACUJĄCEGO NA UMOWIE ŚMIECIOWEJ.NASI KOLEDZY RZĄDZĄCY SĄ ODERWANI OD RZECZYWISTOŚCI.JAK WYBIERACIE TAK MACIE.CHCIELI LUDZI WYKISZKOWAĆ USTAWĄ O MIESZKANIACH KOMUNALNYCH TYLKO IM SIĘ NIE UDAŁO BO LUDZIE SIĘ ZORIENTOWALI ĹťE TO GNIOT KTÓRY POZBAWI ICH MIESZKAŃ PO ŚMIERCI GŁĂ“WNEGO NAJEMCY.TERAZ DRENUJĄ LUDZIOM KIESZENIE PODWYĹťSZAJĄC
WSZYSTKO CO MOĹťLIWE A SAMI TAŃCZĄ I SIĘ BOGACĄ ICH INTERESUJE ZWYKŁY KOWALSKI.ON JEST IM POTRZEBNY TYLKO DO TEGO ĹťEBY NA NICH ZAGŁOSOWAŁ A PO WYBORACH WON .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS