NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Warszawa: Tunel pod tunelem. Jak obwodnica ominie czynne metro

| wu, Transport-publiczny.pl 24.07.2015 153

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-24 09:50:58 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Jak widać na kolei tyle się dzieje, że RK musi pisać o inwestycjach GDDKiA.
2015-07-24 10:06:15 Autor: Zetrus
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jestem apecem od dróg, mostów i tuneli. To wzmocnienie na wypadek osunięć, możliwości zawalenia tunelu samochodowego. W jaki sposób zabaepiecza się tunel metra i torowisko? Są to jakieś specjalne zbrojenia czy dźwigary?

Rozumiem, że stacja II lini metra pod tunelem wisłostrady musiała zostać inaczej zaprojektowana ze względu na brak mocniejszej budowy tunelu wisłostrady, dodatkowymi kolumnami i stropami?
2015-07-24 10:08:14 Autor: Ula1
---.static.ip.netia.com.pl
Zależy kto co chce przeczytać. Ja jako osoba korzystająca z I linii przeczytałam, że będę z niej mogła korzystać pomimo trwającej budowy obwodnicy, a o ile się nie mylę o metrze RK pisać wolno.
2015-07-24 10:23:58 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
...Zeby potem nie bylo gadania, "nie da sie".. zapraszam do Madrytu, czy Barcelony, gdzie linie kolejowe w tunelach przecinaja tunele linii metra, ta samo w Niemczech, czy Francji, aby zobaczyc rozwizania techniczne, jak inzynierowie zbudowali podobne tunele juz 20 lat temu...
2015-07-24 10:47:53 Autor: tomwaw
---.10.53.106
@HH
Ale po co od razu do Hiszpanii? w Warszawie I linia metra została poprowadzona pod tunelem średnicowym bez jakichkolwiek problemów
2015-07-24 10:52:03 Autor: Mariosti*
---.251.119.197
Czy w tym miejscu fani aut nie powinni zasugerować zaorania 1 linni metra? Jak taka śmieszna kolejka zatrzymująca się co 700m śmie stać na drodze tunelu potęgi nowej S'ki? To wręcz obraźliwe. Z ekonomicznego puntu widzenia taka kolejka przecież nie ma sensu względem autobusa z bus pasami i względem transportu indywidualnego autostradą na estakadach do centrum miasta, trzeba brać przykład z najlepszych zakorkowanych na amen miast świata.

;]
2015-07-24 11:16:25 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Przejazd można zrobić w poziomie szyn. Automatyczne półrogatki i sprawa załatwiona. O co tyle szumu?
2015-07-24 11:34:58 Autor: Bażancik
---.tktelekom.pl
Mieszkam na Ursynowie chyba od czasów gdy Gierek wymyślił "autostradę niebieskich migdałów'. Wtedy to faktycznie miała być obwodnica.
Od czasu gdy tu mieszkam ani razu nie miałem potrzeby jechać do Wiązownej lub do Moskwy. Codziennie też tam nie dojeżdżam do roboty.
Od zawsze, na codzień, dziesiątkom tysięcy kierowców, bardzo brakuje, to co HGW obiecuje przy każdych kolejnych wyborach NOWOURSUNOWSKA-BIS. Tramwaj by się bardziej przydał. Najlepiej taki ładny jak w Olsztynie. Ale autostrada, obwodnica autostradowa, to ma być tam gdzie obwodnica kolejowa, czyli w pobliżu Czerska.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5