NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP SA: Nie odkupimy PNI od Budimeksu

| Rynek Kolejowy 26.11.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-11-26 18:04:34 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
@ \"W sierpniu tego roku Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury ogłosiło upadłość,\"
@ \"Obecnie PKP patrzy z dużą wnikliwością na działania zarządu PNI w kontekście odpowiedzialności za spółkę, którą kieruje – ostrzega Mirosław Kuk.\"
Po pierwsze żadne przedsiębiorstwo nigdy nie może ogłosić swojej upadłości.
Po drugie jeśli upadłość jest faktem, to decydują \"ręce\" syndyka a nie zarządu, którego zresztą obowiązują zupełnie inne reguły gry. W dodatku na ręce syndyka patrzy wyznaczony sędzia.
2012-11-26 18:12:27 Autor:
---.147.215.197.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Droga redakcjo, czemu nic nie piszecie o drugim poważnie rozważanym wyjsciu. Jest nim rozwiązanie kontraktów za porozumieniem stron. Takie rozwiazanie zapewnia PKP Energetyka, jako konsorcjantowi niedoszacowanych kontraktów PNI, wyjscie z tematow bez konsekwencji, ale za to z poważną szkoda dla Skarbu Państwa i z przekrętem największym na rynku
2012-11-26 19:11:51 Autor: aviaTTor
---.prenet.pl
niedługo nie bedzie nawet warte złotówki gdyz kasowane są suwnice wagony oraz podbijarki-brawo PKP
2012-11-26 19:32:31 Autor: ...
---.centertel.pl
PNI jest orane hurtem. Pracowników dosyć młodych,a doświadczonych zwolniono. Sekcje projektowo pomiarowe nie istnieją. Wagony magazynowe, warsztatowe, mieszkalne są hurtowo kasowane. Po robotach na obiektach inżynieryjnych zostało wspomnienie. Sprzęt stoi na bazach jak w skansenie..... Starszy ale dobry sprzęt jest kasowany. Co z tego będzie? Mam nadzieję że te ważne kontrakty padną i że PLK za to słono zapłaci. Chciał bym też żeby autorami tego wszystkiego zajął się prokurator, bo tak powinno się to zakończyć. Ale żyjemy w Polsce więc winnych nie będzie.
2012-11-26 22:03:33 Autor:
---.radom.vectranet.pl
\"Zarządowi kolejowej grupy bardzo zależało wówczas, aby ten proces przebiegł wzorowo w kontekście planowanych prywatyzacji najważniejszych spółek z grupy, takich jak PKP Cargo, TK Telekom czy PKP Energetyka.\" - Naprawdę wzorowo... SPAPRANE, wzorowo. Strach myśleć o przyszłości kolejnych prywatyzowanych spółek.
2012-11-26 22:47:53 Autor: prawda1
---.lukman.pl
DOCZYTAJ KOMENTARZ DO KOŃCA>>>>>>

Czy znajdzie się wreszcie odpowiedzialny za ten stan rzeczy.
Cz prawo przewiduje jakieś sankcje ,
Czy ktoś jest w stanie określić tak naprawdę o jakie pieniądze chodzi bo widać że wszyscy się boją policzyć jakie straty wchodzą w grę .
Czy ta sprawa nie przerasta Gospodarczego Sądu Praskiego.

Czy nie widać tutaj większej machloi fiskalnej dotyczącej hiszpańskiej grupy Feriowall - nie Budimexu.
Czy ktoś sobie zadał trud jaki ma wpływ na roczny wynik fiskalno-giełdowy grupy Budimex ta cała sytuacja.
Czy po ogłoszeniu upadłości PNI nie był czasem prowadzony skup akcji giełdowych przez Feriowalla.

Czy członkowie Rady Nadzorczej Budimexu nie są członkami Rady Nadzorczej PZU S.A

Czy ktoś przeanalizował tworzenie rezerw finansowych grupy Budimex.

Pozdrawiam finansistów (proste mechanizmy niszczą budżet RP) .

Kontrakty są ubezpieczone w funduszach powierniczych (to dla laików)
2012-11-27 00:07:56 Autor: dociekliwy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Sprzęt PNI jest kasowany, żeby po upadłości nie wpadł w niepowołane ręce - czytaj ręce konkurencji. Typowe działanie tonącego statku - pogrążmy wszystkich jak toniemy.
2012-11-27 08:25:31 Autor: kolejarz_
---.dynamic.gprs.plus.pl
kontrakty na utrzymanie to miód, dzięki temu niektóre spółki mogą dołować ceny na rynku publicznym
2012-11-27 10:40:11 Autor: gosc z PLK
---.tktelekom.pl
To samo czeka każdego kto kupi firme po ex PKP. Poki firma jest w grupie dostaje kontrakty "po grupie" rzucona na rynek umiera. PNI nagle straciło kontrakty a te ktore sa wazne sa deficytowa. Zobaczycie co stanie sie nagle z PKP Energetyka jak PKP Intercity i Cargo po sprzedazy oglosi przetarg na dostawe pradu ..... i wygra PGE.... analogicznie z pozostalymi spolkami jak TK Telekom
2012-11-27 19:09:29 Autor: jo
---.dynamic.gprs.plus.pl
1zł ? to przecież kwota o 85% za wysoka. Prawidłowa kwota to 0,15zł.... Firma to ludzie a Budimex ma z tym problem... podwykonawca to mało... powodzenia na rynku infrastruktury kolejowej
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS