- Pojazd szynowo - drogowego na bazie ciągnika ORION typ C120 dostarczonego dla SKM Warszawa ma między innymi szynowy układ jezdny na tor normalny, hamulec pneumatyczny do hamowania składu doczepionych wagonów, lemieszowy pług odśnieżny, posypywarkę piasku z napędem hydraulicznym - opisuje Wojciech Jakuszko, kierownik Zakładu Wagonów Towarowych i Pojazdów Specjalnych Instytutu Pojazdów Szynowych Poznań.
Pojazd zapewnia możliwość obsługiwania bocznic o małych promieniach, a szynowy układ jezdny umożliwia eksploatację nawet na torach o złej, jakości. Inne, istotne cechy konstrukcyjne lokotraktora to: wjazd na tory na dowolnym przejeździe kolejowym, łatwe wstawianie pojazdu na tor, prosty zjazd z toru na drogę, eksploatację na torach o różnej szerokości (1524 mm, 1435 mm), łatwe przestawianie z toru normalnego na szeroki, możliwość dojazdu drogami terenowymi do miejsca przeznaczenia.
Ciągnik jest przeznaczony głównie do przetaczania wagonów w wagonowniach jak i do prac manewrowych na bocznicach. Dodatkową funkcją jest możliwość posypywania piaskiem i odśnieżanie torów oraz powierzchni przytorowych np.: terminali kolejowych.