NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Linii Chorzów Batory - Tczew wrewitalizacji

| PKP PLK 27.03.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-03-27 16:09:57 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
\"...Obecnie z uwagi na nienajlepszy stan techniczny toru ruch pociągów odbywa się z prędkością 20km/h. \"

Nie najlepszy??? Chyba raczej tragiczny!
2013-03-27 16:42:11 Autor: Wędkarz
---.adsl.inetia.pl
Drugi tor jest w lepszym stanie i to po nim jeździły pociągi osobowe. Jak jeszcze jeździły, w 2008 roku bodajże.
2013-03-27 23:05:02 Autor: Kolejarz realista
---.net.stream.pl
25 lat \"temu\" taki remont 11 km robiło się w 3 miesiące. Dużo sukcesów nowym młodym kolejarzom ??
2013-03-28 00:14:06 Autor: kamil12345
---.nyc.clearwire-wmx.net
może bedzie szansa ze po rewilalizacji wroci na linie jakis TLK albo IR ze śląska do trójmiasta...
2013-03-28 06:42:03 Autor: kokos
---.ip.netia.com.pl
Moze wroci ale w rozkladzie 2014/2015.

Bo w tym roku i w przyszlym jeszcze troche prac tam bedzie.
2013-03-28 07:38:33 Autor: lokfuhrer
---.dynamic.chello.pl
Bardzo dobrze, tylko znając życie zanim zostanie zrewitalizowany ten odcinek kolejne się posypią. Tor nr 1 praktycznie od Szadka do Poddębic nadaje się do wymiany - \"dwudziestka\" \"dwudziestkę\" pogania potykając się o \"trzydziestkę\" bądź \"pięćdziesiątkę\". No i podochodziły nowe 20 km/h ze względu na \"przekroczony iloczyn ruchu\" - na szlaku Karczyn - Inowrocław Rąbinek oraz Lipie Góry - Babiak (tutaj akurat aż się prosi o jakieś SSP, bo kierowcy cuda wyprawiają) - ta w Zaryniu (pewnie ktoś miał niezłe plecy żeby wstawić tam ograniczenie - samochód jedzie raz na dzień albo i rzadziej) jest już w WOS...
2013-03-28 23:21:40 Autor: Bozia
---.range86-160.btcentralplus.com

Bozia
W odpowiedzi na post kamil12345:
"może bedzie szansa ze po rewilalizacji wroci na linie jakis TLK albo IR ze śląska do trójmiasta..."
Oby nie, (komercja iR może tak, TLK absolutnie nie) gdyż naturalną trasą dla segmentu ekonomicznego w relacji Śląsk - Trójmiasto, jest trasa przez Częstochowę, Piotrków Trybunalski, Łódź, Kutno, Toruń, Bydgoszcz, Tczew. Wariant przez węglówkę, biegnie głównie przez małe miejscowości, przez co wyklucza w przewozach ekonomicznych duże ośrodki miejskie, wymienione wcześniej.

Przewozy segmentu TLK po węglówce, działają jak CMK, na wiedenkę w relacji Warszawa - Katowice, oraz trasę przez Radom, Kielce, wykluczają, duże ośrodki.
2013-03-29 20:09:35 Autor: pasazerski
---.chi.clearwire-wmx.net
i tak powinno byc. chcesz z Katowic pojechac szybko do Warszawy?
wybierasz pociag kwalifikowany po CMK bez stacji posredniej.
chcesz pojechac taniej TLK? wybierasz trase przez Czestochowe Koluszki.
nieznacznie dluzej, z przystankami posrednimi gdzie mozna sie przesiasc, ale taniej.
to samo do 3miasta. Chcesz TLK to przez Czestochowe, Lodz, Bydgoszcz.
a jak zrobia remont to moze bedzie jakis kwalifik bezposrednio z Katowic przez Bydzie do 3 miasta (chetni zapewne sie znajda ze wzgledu na krotki czas przejazdu.
powinien byc jeden rano i jeden popoludniu w kazda strone 3m Slask po weglowce, w miare szybki przejazd 5-6h max.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS