NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Częstochowa: Twisty wracają po modernizacji. Wyglądają drapieżniej

| dw, Transport-publiczny.pl 23.06.2015 208

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-23 16:07:52 Autor: fixall
---.181.88.158
Tramwaje były rozebrane do zera choć jak widać lepiej napisać że zdemontowano znaczną część wyposażenia.
2015-06-23 16:38:26 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Oczywiście że nic się w Pesie nie uda potwierdzić. Tak samo jak z Linkami dla Niemców - to nie wina fuszerek Pesy, tylko ci źli Niemcy.

Żałosne, podobno dorównują jakością Alstomowi, a kolejny już raz po cichu usuwają swoje poważne fuszery. Tylko że po wtopie z EN97 się wycwanili i wszyscy mają zamknięte mordy żeby nie mieszać propagandy sukcesu i potężnego koncernu.
2015-06-23 16:38:42 Autor: Pabloss
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to jestem ciekaw czy za dwa lata Wrocławskie Twisty będą też wracać do Bydgoszczy ;P
2015-06-23 17:58:52 Autor: CT
---.internetia.net.pl
Drapieżniej? Wróciły słynne obrazki z przodu tramwaju, oznaczające ilość skasowanych pieszych i wózków dziecięcych ?
2015-06-23 21:10:38 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Ave Ja:
"Oczywiście że nic się w Pesie nie uda potwierdzić. Tak samo jak z Linkami dla Niemców - to nie wina fuszerek Pesy, tylko ci źli Niemcy.

Żałosne, podobno dorównują jakością Alstomowi, a kolejny już raz po cichu usuwają swoje poważne fuszery. Tylko że po wtopie z EN97 się wycwanili i wszyscy mają zamknięte mordy żeby nie mieszać propagandy sukcesu i potężnego koncernu."
Siemens płaci za błędy w konstrukcji tramwajów
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,2399046.html
Lech Bojarski
18.11.2004 00:00
"Naprawa czeka 400 tramwajów, m.in. w Poznaniu. Siedmiu miesięcy, pracy 170 inżynierów i 400 mln euro potrzebował niemiecki Siemens, by rozwiązać problem wadliwej konstrukcji tramwajów Combino..."
2015-06-23 22:45:03 Autor: Eurotram
---.174.109.9
W odpowiedzi na post zeus04:
"Siemens płaci za błędy w konstrukcji tramwajów
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,2399046.html
Lech Bojarski
18.11.2004 00:00
"Naprawa czeka 400 tramwajów, m.in. w Poznaniu. Siedmiu miesięcy, pracy 170 inżynierów i 400 mln euro potrzebował niemiecki Siemens, by rozwiązać problem wadliwej konstrukcji tramwajów Combino...""
Zeus,przecież właśnie tym marzeniem hejterki żyją; liczą że to położy Pesę tak skutecznie jak nadmierne rozdmuchanie sprawy alugripów de facto rozłożyło sprzedaż Combino ;)
2015-06-24 07:42:10 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Rzeczywiście dziwią te hejterskie komentarze...
Jest błąd, PESA wzięła i błąd usunęła. Jak się okazało, to był jedyny błąd. Wszystko na koszt PESY w ramach gwarancji.
Więc z czym macie problem trolle?

Komunikacja tramwajowa to jeden z najlepszych systemów komunikacji zbiorowej. Cieszy fakt, że Częstochowa dba, Warszawa dba, Olsztyn buduje i smuci, że Bytom olewa niezbędne inwestycje, Gliwice olało na zawsze, a pozostałe miasta GOPu nie mają chęci dokładać do rozklekotanych torowisk, ani nowych tramwajów... Tylko Katowice i Sosonowiec na tym tle wychodzą obronną ręką. Im zależy, pozostałym miastom w GOPie w ogóle...

Brawo Częstochowa!!! :)
2015-06-24 08:45:38 Autor: hubert
---.centertel.pl
Słusznie prawisz @Gubernatorze podpisuje się pod tym. Pesa poważnie podeszła do sprawy i zadziałała tak jak trzeba. Sam Twist faktycznie obecnie wygląda jeszcze lepiej. Ogólnie model Twist uważam za nr 1 wśród tramwai polskiej produkcji.
2015-06-24 09:03:55 Autor: robi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tak Pesa usunęła błąd....poprawnie usuwa błąd trwa to już prawie rok czasu i dopiero wrócił pierwszy Twist a mieszkańcy korzystają z dwóch Twistów zamiast zakupionych siedmiu...
2015-06-24 09:06:47 Autor: fixall
---.181.88.158
@Gubernator Kalifornii

To trochę tak jak z kilometrówkami posłów. Okradli skarb Państwa ale się po wybuchu afery przyznali i oddali pieniądze więc są honorowi i nie można na nich złego słowa powiedzieć.
Nie bardzo rozumiem dlaczego Pesa wypuszczając wadliwy produkt miała by go nie naprawiać na własny koszt? Pozostaje też pytanie w jaki sposób Pesa zrekompensowała brak tych tramwajów bo chyba Częstochowa zakupiła je po to aby woziły one pasażerów a nie stały w Pesie.

Widzę że wszystkie negatywne komentarze w kierunku Pesy są wrzucane do jednego wora pod nazwą "Hejt"a to chyba trochę nadużycie.
2015-06-24 10:03:37 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@fixall
Pesa nie okradła Częstochowy, tylko popełniła jakiś błąd, może nawet głupi, dziecinny - nie wiem, nie będę oceniał. Nic nam nie wiadomo, by Pesa usiłowała wyłgać się od odpowiedzialności, jak to często robią renomowane światowe firmy z tej i z innych branż. Porównywanie tego do wyłudzania pieniędzy przez posłów jest grubą nieprzyzwoitością, wobec czego etykieta "hejt" dobrze pasuje do takich opinii.
2015-06-24 10:28:18 Autor: fixall
---.181.88.158
Całkowicie nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi. Moim celem nie było porównywanie tylko pokazanie że dożyliśmy czasów w których postawy naturalne są postrzegane jako coś wyjątkowego a kombinatorstwo jako postawy naturalne.
To po pierwsze. Po drugie chciałbym znać odpowiedź na moje pytanie, co Częstochowa ma w zamian za wyłączone z ruchu tramwaje. Przyznasz że sytuacja w której coś kupujesz, ktoś dostarcza ci to z jakąś wadą i potem zabiera do naprawy nie oferując nic w zamian tj pojazd zastępczy/pieniądze jest sytuacją nienormalną? Oczywiście byc może Pesa jakąś kasę płaci dlatego ciekawi mnie jaką.
Po trzecie, skoro to była tylko pojedyncza drobna usterka, dlaczego tramwaje są rozbierane do zera?

Czy tak zadane pytania również są hejtem?
2015-06-24 11:13:58 Autor: Bzium
---.dynamic.chello.pl
Rynek Kolejowy nie napisze źle o PESIE, przecież to partner ich potralu...
2015-06-24 12:33:10 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@fixall
Jeżeli naprawa wymaga ingerencji w konstrukcję szkieletu i jego malowanie, to żeby zrobić wszystko porządnie, trzeba rozebrać tramwaj rozebrać. Tramwaj skonstruowani i zbudowany pod wymogi Częstochowy, to nie Skoda z salonu, żeby można było dać samochód zastępczy. Świetnie o tym wiesz. Co Częstochowa dostała na przeprosiny? Nie wiem, możliwości jest sporo, ograniczają je tylko zapisy kontraktu i kodeks cywilny.
2015-06-24 12:39:29 Autor: MR
---.dip.cf.ac.uk
fixall: usterka strukturalna, wymagająca przekonstruowania pudeł.
2015-06-24 16:59:25 Autor: Bzium
---.dynamic.chello.pl
Na mieście się mówi, że popękały pudła a to nie jest drobna wada tylko poważny błąd konstrukcyjny. No ale według Pesy oczywiście "nic się nie stało...".
2015-06-25 15:52:15 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No bo przecież nic się nie stało. Wszystko to było przewidziane w umowie i jest realizowane w zgodzie z nią. Była gwarancja na wady, jest naprawa, jest kara/zadośćuczynienie - co ma być niby więcej?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5