NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Zmiany w Centrum Realizacji Inwestycji PLK. Jest nowy dyrektor

| Rynek Kolejowy 29.03.2017 22

Zmiany w Centrum Realizacji Inwestycji PLK. Jest nowy dyrektor
Zmiany w Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLKFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
W Centrum Realizacji Inwestycji, jednostce odpowiadającej za koordynowanie najważniejszych projektów modernizacyjnych na polskiej kolei, dojdzie do zmian personalnych. CRI pokieruje Jolanta Pawluk.
Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, 28 marca zarząd PKP PLK podjął decyzję o powołaniu z dniem 29 marca 2017 roku pani Agnieszki Safuta-Pawlak na stanowisko dyrektora-pełnomocnika zarządu ds. realizacji inwestycji aglomeracji warszawskiej. W związku z tym Pani Agnieszka Safuta-Pawlak została odwołana ze stanowiska Dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji.

Jednocześnie zarząd spółki powołał z dniem 29 marca Jolantę Pawluk na stanowisko Dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji. Pani Pawluk dotychczas pracowała na stanowisku Dyrektora Projektu w Centrum Realizacji Inwestycji w Regionie Śląskim.

Jolanta Pawluk ukończyła studia na Wydziale Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej oraz studia menedżerskie Executive MBA. Z PKP PLK związana jest od 2006 roku, kiedy rozpoczęła pracę w centrali w Biurze Realizacji Inwestycji. Od 2009 roku zatrudniona była na stanowisku dyrektora projektu w centrali spółki, a następnie w Centrum Realizacji Inwestycji.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS