NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Zerwana sieć trakcyjna powodem niedzielnych opóźnień

| Martyn Janduła 18.12.2016 0

Zerwana sieć trakcyjna powodem niedzielnych opóźnień
Fot. PKP PLK (zdjęcie ilustracyjne)
Podróżni, którzy w niedzielę korzystali z usług kolei, musieli uzbroić się w cierpliwość za sprawą zerwanej sieci trakcyjnej. Niektóre składy opóźnione były nawet o ponad 200 minut. Na trasie z Olsztyna do Warszawy PKP Intercity zdecydowało się nawet podstawić skład zastępczy.
Jak informują pracownicy PKP Intercity, zerwana sieć trakcyjna pomiędzy Miechowem a wsią Niedźwiedź była tego dnia powodem wielu opóźnień pociągów. Od godziny 10:56 wstrzymano całkowicie ruch pociągów. Przywrócono go na stacji Miechów dopiero o godzinie 13:22.

Portal Pasażera podaje, że średnia punktualność na trasie w niedzielę wynosiła 68%. Opóźnienia doznało dzisiaj 117 pociągów, w tym wszystkie, które jechały z Krakowa przez Miechów w kierunku Warszawy. Rekordzistą był pociąg klasy Intercity nr 3803 „Matejko” z Przemyśla do Świnoujścia. Jego opóźnienie wzrosło pod koniec dnia aż do 291 minut. Prognozy przewidują, że dojedzie on do celu – zamiast 20:25 – tuż po godzinie pierwszej w nocy.

Pasażerowie podróżujący pociągiem IC nr 51100 „Warmia” także odczuli dzisiejsze skutki awarii. Z powodu dużego opóźnienia – ponad 127 minut – składu Flirt z Krakowa do Olsztyna, nie dojechał na czas do stolicy Warmii i Mazur. Z Olsztyna miał według rozkładu wyruszyć w drogę powrotną o 19:25 do Warszawy. PKP Intercity, żeby zapewnić pasażerom punktualny odjazd ze stacji, zapewniło zastępczy skład wagonowy. W zestawieniu znalazł się jeden wagon klasy pierwszej oraz trzy wagony klasy drugiej (w tym jeden klasy pierwszej zdeklasowany). W składzie pociągu zabrakło jednak wagonu barowego (który zapewniony jest we Flircie) i wagonu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS