NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Wszystkie wagony Sundeck i lokomotywy dla Kolei Mazowieckich są gotowe

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 18.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-18 10:08:19 Autor: sdfdfsdf
---.spine.pl
Wygladaja strasznie tandetnie.. wieś śpiewa i tańczy. Te tyły siedzień powinny być w innych kolorach łącznie z rączkami..
2015-12-18 10:19:15 Autor: ja
---.199.198.19
sam jesteś tandeta. oglądałem je na trako i w środku prezentuja sie REWELACYJNIE. drewniane wstawki to był strzał w 10.
2015-12-18 10:35:36 Autor: Furhalski
---.181.88.158
Bardzo dobra wiadomość. Widziałem te wagony na Trako i są ładne. Trochę mało miejsca na bagaż na górnym pokładzie, ale w ruchu lokalnym wystarczy...

Niedostarczenie tych składów na czas byłoby ekonomicznie nieuzasadnione.
2015-12-18 10:41:31 Autor: Tomasz***
---.google.com
Zapnijcie pasy wszyscy - ostra jazda dopiero się zaczyna ! :)
2015-12-18 10:48:54 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
Do kompletu dokumentów należy jeszcze dołączyć oficjalne przeprosiny prezesa KM, za naliczenie kar umownych oraz oświadczenie prezesa Pesy o rozczarowaniu późnym rozpisaniem przetargu i podwykonawcami. Bez tych dokumentów pociągi nie wyjadą:)
2015-12-18 11:13:09 Autor: inzynier
---.43.99.218
Prezentuja sie bardzo ladnie z zewnatrz.
Bede musial sie przejechac jak juz wejda do sluzby:)
2015-12-18 11:35:04 Autor: avejj
---.opera-mini.net
ta, te wagony współpracują z lokomotywa Traxx na takiej samej zasadzie jakby współpracowały z EU07, zresztą jest mowa tylko o wagonie środkowym. Nie ma nowy o jeździe push-pull w konfiguracji Traxx + sterowniczy końcowy SunDeck. To niedomówienie mające w artykule sugerować że tak jest to kolejna żałosna manipulacja na rzecz Sponsora Portalu, który przecież kupował już artykuły np. w "Do Rzeczy" gdzie nawciskał kitu ludziom którzy nie mają pojęcia o kolei. /// aha, i te wąskie drzwi od Elfa są żałosne, PLK będzie musiała wydłużyć czasy postoju albo będą notoryczne opóźnienia gdyż te drzwi mają 2x mniejsza przepustowość niż te Bombardiera - po prostu tylko jedna osoba może swobodnie przejść.
2015-12-18 11:41:37 Autor: ep40
---.19.18.234
Wie ktoś jaka jest aranżacja wnętrza wagonu sterowniczego? Jak jest w środkowym wiadomo z Trako, lecz sterowniczy wciąż pozostaje zagadką, choć obiło mnie się o uszy, że przestrzeń dla niepełnosprawnych jest na środkowym poziomie, a nie na dolnym pokładzie jak w Bombach, to prawda?
2015-12-18 11:43:43 Autor: paterb
---.free.aero2.net.pl
tandeta to mało powiedziane to chiński bubel w polskim wykonaniu!!! szkoda tylko że jest przekroczony tonaż nacisku na tory (i to na jednym wózku) i nie wiedzą jak to uszczuplić - może koła z aluminium by pomogły??!! oby tak dalej - inwestycja że tylko płakać!! szkoda tylko dofinansowania UE... he he he he
2015-12-18 11:44:26 Autor: szprot
---.ip-167-114-118.net
Jak już wejdą do eksploatacji to czy w weekendy na Słonecznym będzie można spotkać Sundecki?
2015-12-18 11:53:02 Autor: big
---.play-internet.pl
no cóż..
wymiarami korytarza, wejść i przejść wynalazek ten przypomina skład produkowany dla naszych braci mniejszych w Korei.
Konia z rzędem temu, który charakteryzując sie normalnym wzrostem:
1. wciśnie się na miejsce po oknem.
2. bedzie w stanie ulokować w jakikolwiek sposób nogi. (nie, wcale nie piję do tych osłon)
3. wytrzymać godzinę, dwie.
4. wstać
5. wyjsć bokiem, ukosem w jakikolwiek inny sposób nie potrącając innych współpasażerów.

Nie wiem jak Bombardier mógł w swoich pietrusach zapewnić aż tyle miejsca.
Pesie ewidentnie się to nie udało.
2015-12-18 13:14:43 Autor: Dario
---.254.65.11
O widzę, że zmieniła się narracja w komentarzach. Z tekstów, że na pewno nie zdążą zmiana na: co z tego, że zdążą skoro są słabe, he he. Śmieszne.
KM gratuluje nowych składów, a Pesie gratuluje debiutu w produkcji wagonów piętrowych, kolejne bardzo cenne doświadczenie dla firmy.
2015-12-18 13:24:24 Autor: Glober
---.05-37-73746f5.cust.bredbandsbolaget.se
Zaboklicki to gryzl juz kamienie w 2000r i wie co to znaczy kasa.
2015-12-18 19:47:02 Autor: kmmk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te wagony na Słonecznego się nie nadają. Za mało i niewygodna przestrzeń pasażerska w wagonie środkowym w stosunku do analogicznego wagonu Bombardiera.
Sterowniczy jest zagadką.
Trzeba dodać, że wagony sterownicze Pesy nie współpracują z lokomotywą Bombardiera, jak również lokomotywy Pesy nie będą współpracować z wagonem sterowniczym Bombardiera.
Każdy sobie.
KolMazy nie będą miały możliwości zestawienia dowolnego składu.
2015-12-19 19:13:12 Autor: Dedete
---.dynamic.chello.pl
Czoło sterowniczego wagonu wygląda jak słoń. Mogliby nad czołami popracować bo wszystko na jedno kopytoooo!! :/
2015-12-20 21:29:27 Autor: Sebastian
---.static.ip.netia.com.pl
Wagony bombardiera nie mieszczą sie w skrajni, nawet na pudle wagonu bombardiera mają piktogramy mówiące o takim stanie, nie wiem jak oni dostali dopuszczenie na rynku Polskim.
2015-12-21 10:20:18 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe czy z Sundecka też trzeba będzie nurkować z peronu na Zachodniej jak do Twindexxa
2015-12-21 13:29:19 Autor: niedowiarek
---.free.aero2.net.pl
W skrajnych przypadkach takich jak ty dopuszcza się do głosu nie mających pojęcia o sprawach technicznych:) Jak by się nie mieściły w skrajni to by nie jeździło ich tyle po świecie. !!
Chyba miałeś na myśli sundeck!!!
2015-12-24 12:58:25 Autor: Dabi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Straszna ciasnota, brak miejsca na bagaż, naprawdę lata świetlne do wagonów Bombardiera. Pesa musi się jeszcze wiele nauczyć.
2015-12-26 07:24:18 Autor: bartek minsk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Skrajnia. Zdaje się że jest jakaś skrajnia przyjęta w Polsce, a na głównych liniach i tak stosuje się rosyjską, żeby międzynarodowe wagony się mieściły. Więc coś co "nie mieści się w skrajni" jak najbardziej może u nas funkcjonować.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5