Partnerzy serwisu:
Biznes

TK Telekom z umową na obsługę infolinii PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
24-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
TK Telekom z umową na obsługę infolinii PKP Intercity
fot. Travelarz CC BY-SA 3.0 pl
Spółka TK Telekom z grupy Netia będzie dalej obsługiwać infolinię PKP Intercity. W przetargu musiała pokonać trzech konkurentów.

Na obsługę swojej infolinii przewoźnik PKP Intercity rozpisał przetarg. – Obsługa jest w całości zlecana firmie zewnętrznej. Do tej pory była ona świadczona przez firmę TK Telekom, która złożyła najkorzystniejszą ofertę w poprzednim postępowaniu – mówi „Rynkowi Kolejowemu” Anna Zakrzewska z biura prasowego przewoźnika.

Również i tym razem spółka należąca do Netii okazała się najlepsza. Przewoźnik oceniał przede wszystkim cenę (80 proc. punktów), a kryterium pozacenowym był termin wdrożenia systemu Ticketowego. Tu TK Telekom jako jedyna zaproponowała 29 dni – jej konkurenci oferowali wdrożenie w 30 dni. Najkorzystniejsza była też cena oferowana przez kolejową spółkę – 2 686 320 złotych brutto. Call Center Inter Galactica (oferta odrzucona z powodu przekroczenia terminu składania wyjaśnień rażąco niskiej ceny) zaoferowała niecałe 3 mln złotych, Gallup Arteria – ponad 4 miliony a CzArt – prawie 11 milionów złotych.

Jak informuje Zakrzewska, umowa z wykonawcą TK Telekom została już podpisana. – Umowę zawarto na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia (prawo opcji) o kolejne 6 miesięcy – uzupełnia przedstawicielka PKP Intercity.

Errata: TK Telekom należy do grupy Netia. Za błąd przepraszamy Czytelników.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5