NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Śląskie: Będzie remont dworca Rybnik Paruszowiec i Koniecpol

| Witek 01.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-02 08:08:14 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Jeśli chodzi o Paruszowiec, to szkoda pieniędzy. Nigdy nie będzie wykorzystany przez pasażerów. Oni oczekują tylko wiaty i biletomatu - to wszystko. Wydawanie kasy na budynek, który nic nie znaczy dla tej części miasta, jest wydawaniem kasy w błoto.
Objęcie go opieką zabytkową generuje niepotrzebne koszty. Może konserwator niech płaci za takie budynki... Po prostu kolej coś kiedyś zbudowała, a teraz chce zburzyć - co w tym złego? Skoro jest to ruina, to czas najwyższy to zlikwidować. Tym bardziej, że jak pisałem wcześniej - tam nic nie będzie...
Kolej powinna wprowadzić pewne standardy - budujemy, a po 50 latach likwidujemy i budujemy nowe, efektywniejsze, żeby nie znalazł się jakiś konserwator, który będzie kazał pielęgnować ruiny...
To ma być funkcjonalne, bezpieczne, tanie w eksploatacji.
2015-06-02 12:46:53 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
"Kolej powinna wprowadzić pewne standardy - budujemy, a po 50 latach likwidujemy i budujemy nowe, efektywniejsze, żeby nie znalazł się jakiś konserwator, który będzie kazał pielęgnować ruiny..."

Swój dom również wybudowałeś w standardzie "brzydkie", by nie żal go było wyburzyć?
2015-06-03 13:00:00 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post ziomek:
""Kolej powinna wprowadzić pewne standardy - budujemy, a po 50 latach likwidujemy i budujemy nowe, efektywniejsze, żeby nie znalazł się jakiś konserwator, który będzie kazał pielęgnować ruiny..."

Swój dom również wybudowałeś w standardzie "brzydkie", by nie żal go było wyburzyć?"
Nie jestem sentymentalną łajzą, żeby rozczulać się nad dawnymi obecnie całkowicie nieprzydatnymi budynkami.
Ciekawi mnie, czy mieszkasz w starej rozlatującej się kamienicy, to "ona ma swój urok"... Proszę nie bredź. Nie lubię takiej podwójnej moralności. Chcesz mieć śliczne kamienice, czy inne stare odnowione budynki, ale niech inny płaci. Ja sobie sam zbuduję nowoczesny, ergonomiczny i tani w utrzymaniu budynek.
Tego typu spojrzenie jest mocno uwsteczniające...
Rozumiem, że parowozy też powinny jeździć do dziś, wystarczy je remontować, bo są ładne... :/ Życie idzie do przodu!!! Kostkę brukową też wszędzie się likwiduje na rzecz asfaltu, bo jest o niebo lepszy komfort jazdy i znacznie mniejszy hałas wywoływany przez koła po lepszej nawierzchni.
2015-06-04 22:45:52 Autor: lint
---.leon.com.pl
Dworzec Rybnik Paruszowiec jest świetnie położony - w pobliżu jest biurowiec oraz z 5 różnych dość dużych zakładów pracy (w Tenneco pracuje ponad 1000 osób!). Poza tym po drugiej stronie jest duża dzielnica domków jednorodzinnych, a stadion i nowoczesny basen są oddalone o jakieś 1,5 km od tego miejsca. To tyle jeśli chodzi o umiejscowienie. A jeśli chodzi o inżynerię - to jest to jedyny taki obiekt na sieci PKP i nawet z racji tego wartoby go wyremontować i o niego dbać. Przekazanie miastu nie jest możliwe bo jest to obiekt na międzytorzu, a takich nie można przekazywać samorządom. Zatrzymuje się tam ponad 30 pociągów na dobę, a PKP czasami remontuje dworce na których zatrzymuje się po kilka pociągów.
2015-06-06 20:43:52 Autor: Milf
---.174.145.238
Dworzec w Koniecpolu śliczny, piękna ceglana elewacja. Tylko ta otynkowana część to jakaś przybudówka, czy oryginalny element bryły budynku? Mam nadzieję, że po remoncie zachowana będzie ciągłość ceglanej elewacji także na tej przybudówce, a nie jakieś tynki znikąd.
Żal serce ściska, że dziś nie stawia się już takich pięknych, eleganckich dworców, tylko jakieś gargamele, januszowata mentalność zza Uralu. KTO zezwala na takie szpecenie Polski? Jeszcze reklamami okleić
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS