Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

SKM Warszawa z ofertą jedynie od Newagu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
14-02-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
SKM Warszawa z ofertą jedynie od Newagu
fot. Michał Szymajda
SKM Warszawa otworzyła oferty w przetargu na dostawy 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z usługą utrzymania przez siedem lat. Wystartował jedynie Newag z kwotą mieszczącą się w budżecie zamawiającego.

Przedmiotem ogłoszonego zamówienia jest dostawa 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Przewidziano pojazdy dwóch długości. Zamawiający zakłada, że 15 pojazdów będzie miało długość od 85 do 95 m, a pozostałe sześć– od 70 do 77 m. Nie przewidziano opcji – wszystkie pojazdy mają zostać dostarczone w ramach zamówienia podstawowego. Więcej o specyfikacji pisaliśmy tutaj.

Przewidziano też usługę utrzymana przez okres siedmiu lat wraz z wykonaniem przeglądu P4. Przegląd ten musi być wykonany między piątym a siódmym rokiem eksploatacji. Zamawiający wymaga świadczenia usług utrzymania pojazdów w stosunku do każdego z pojazdów w sposób gwarantujący zachowanie współczynnika gotowości taboru na poziomie 97 % kwartalnie.

Dziś (14 lutego) minął termin składania ofert. Wystartował jedynie Newag, który wycenił swoją ofertę na kwotę 667,9 mln zł brutto, w tym 556,8 mln zł za dostawę pojazdów i 111,1 mln zł za usługę utrzymania. Mieści się to w budżecie zamawiającego, który określono na 779,3 mln zł brutto.

– Cieszę się, że zgodnie z naszymi deklaracjami, kolejny etap procesu zakupu nowego taboru dla mieszkańców aglomeracji warszawskiej przebiegł zgodnie z planem. Teraz Komisja przetargowa zajmie się analizą złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymogów określonych w postępowaniu. Kwota jaką SKM zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosi 633,6 mln zł netto – powiedział Alan Beroud, prezes Szybkiej Kolei Miejskiej.

Dostawa dwóch pierwszych pojazdów powinna nastąpić w terminie do 23 miesięcy od podpisania umowy. Okres realizacji zamówienia określono na koniec listopada 2022 r. – Nowe pociągi zostaną wykorzystane przede wszystkim do wzmocnienia tych linii SKM, które cieszą się największym zainteresowaniem naszych pasażerów. Zwłaszcza, że popularność przewozów kolejowych na terenie aglomeracji warszawskiej stale rośnie. W 2019 roku pociągami linii S1, S2, S3 i S9 podróżowało blisko 22,05 mln osób, co oznacza wzrost liczby pasażerów SKM na poziomie 16,5 % w stosunku do roku poprzedniego. Cieszy nas to ogromnie – powiedział Alan Beroud.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kolej w mieście: Warszawska SKM przykładem dobrego wykorzystania

Zintegrowany transport

Kolej w mieście: Warszawska SKM przykładem dobrego wykorzystania

Roman Czubiński 12 maja 2025

SKM Warszawa: Od jednej krótkiej linii do prężnej sieci

Pasażer

SKM Warszawa sprzedaje 14WE. Znamy cenę minimalną

Tabor i technika

SKM Warszawa: Unieważniony przetarg na P5 19WE. Wkrótce nowy

Tabor i technika

Modertrans i PTS naprawią Elfy SKM Warszawa

Tabor i technika

Modertrans i PTS naprawią Elfy SKM Warszawa

Roman Czubiński 15 lipca 2024

Pociągi SKM Warszawa wracają na swoje stałe trasy

Infrastruktura

Pociągi SKM Warszawa wracają na swoje stałe trasy

Michał Szymajda 06 czerwca 2024

Zobacz również:

Kolej w mieście: Warszawska SKM przykładem dobrego wykorzystania

Zintegrowany transport

Kolej w mieście: Warszawska SKM przykładem dobrego wykorzystania

Roman Czubiński 12 maja 2025

SKM Warszawa: Od jednej krótkiej linii do prężnej sieci

Pasażer

SKM Warszawa sprzedaje 14WE. Znamy cenę minimalną

Tabor i technika

SKM Warszawa: Unieważniony przetarg na P5 19WE. Wkrótce nowy

Tabor i technika

Modertrans i PTS naprawią Elfy SKM Warszawa

Tabor i technika

Modertrans i PTS naprawią Elfy SKM Warszawa

Roman Czubiński 15 lipca 2024

Pociągi SKM Warszawa wracają na swoje stałe trasy

Infrastruktura

Pociągi SKM Warszawa wracają na swoje stałe trasy

Michał Szymajda 06 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij