Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Rozstrzygnięcie przetargu na ezt dla Wielkopolski później

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
17-02-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Rozstrzygnięcie przetargu na ezt dla Wielkopolski później
Fot. KWKto dostarczy nowe ezt dla Kolei Wielkopolskich?
O tym, kto złożył oferty w przetargu na 10 elektrycznych zespołów trakcyjnych dla Wielkopolski dowiemy się później. Urząd marszałkowski przesunął termin otwarcia kopert w ofertami.

Zgodnie z informacjami podanymi przez urzędników, najnowszym terminem otwarcia kopert będzie 9 marca, podczas gdy do niedawna mówiło się o 22 lutego. Jedną z przyczyn zmian terminu jest spora liczba pytań od potencjalnych wykonawców pociągów.

Pytają oni m.in. o możliwość umieszczenia falowników we wnętrzu pojazdu, zamiast na dachu, na co zgadza się zamawiający. Pytania dotyczą też wyposażenia wnętrza, np.: czy konieczna jest instalacja rolet (będzie konieczna), lub czy można wykonać stoliki z aluminium (nie będzie można). Uwagi dotyczą też konieczności umieszczenia zapisów zgodnych z TSI (a nie PN), sporo pytań dotyczy standardu wykonania monitoringu czy systemu zliczania pasażerów. Pytań dotyczących przetargu jest ponad 170.

10 elektrycznych pociągów, które zamawiają KW, będą rozpędzać się do 160 km/godz. Pojazdy będą pokonywać średniodobowo do 600 km. Nacisk osi na tor nie może być większy niż 18,5 tony, podłoga bez stopni ma znajdować się na wysokości 760 mm. Taka równa przestrzeń ma zajmować przynajmniej 90% długości przedziałów pasażerskich. Długość elektrycznego zespołu trakcyjnego pomiędzy sprzęgami końcowymi ma wynieść nie więcej niż 92 metry. W pojeździe przewidziano minimum 240 miejsc siedzących, z czego tylko maksymalnie 10 może być uchylnych. W środku znajdzie się także aż 5 automatów biletowych – po jednym na człon.

Szacowany koszt zamówienia określono na 198,9 mln zł brutto. Oferty ocenione zostaną z uwzględnieniem kryterium ceny – 60%, liczby stałych miejsc siedzących – 30% oraz okresu gwarancji – 10%. Więcej o specyfikacji pojazdów można przeczytać tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Tabor i technika

Wielkopolska i Koleje Wielkopolskie myślą o kolejnych "hybrydach"

Tabor i technika

PESA Atribo już w barwach Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Atribo odkupione z Włoch blisko Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Nowe Elfy w lipcu przyszłego roku

Tabor i technika

Zobacz również:

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Tabor i technika

Wielkopolska i Koleje Wielkopolskie myślą o kolejnych "hybrydach"

Tabor i technika

PESA Atribo już w barwach Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Atribo odkupione z Włoch blisko Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Nowe Elfy w lipcu przyszłego roku

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij