Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Resztki linii 307 w Kępnie pójdą na złom

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
09-10-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Resztki linii 307 w Kępnie pójdą na złom
fot. Bogdan ZalwertLikwidacja wcześniejszego odcinka linii 307
We wrześniu PKP SA podpisały umowę sprzedaż złomu z linii kolejowej 307 na odcinku Kępno – Kępno Zachód. W miejscu torowiska powstanie m.in. lądowisko dla służb ratunkowych oraz ciąg pieszo-rowerowy.

Przedmiotem sprzedaży był złom pochodzący z likwidacji toru głównego zasadniczego linii 307 na odcinku Kępno – Kępno Zachód (km: 39,256-41,503) oraz torów nr 2, 3, 3a o łącznej długości 874 m. W sumie to ok. 419 ton złomu stalowego.

Zadaniem wykonawcy jest demontaż nawierzchni torowej, rozjazdów oraz podkładów drewnianych, ich pocięcie załadunek i transport, wycinka drzew, a także uporządkowanie oraz wyrównanie terenu po przeprowadzonych pracach. Tłuczeń ma pozostać natomiast na miejscu. Podczas demontażu torów i rozjazdów nie podlegają rozbiórce przepusty i inne urządzenia odwadniające oraz tory zlokalizowane w przejazdach drogowych trwale zabudowanych nawierzchnią asfaltową.

Teren po likwidowanej linii kolejowej zostanie zagospodarowany przez lokalne samorządy. – Część terenów została już przekazana na rzecz powiatu kępińskiego pod budowę lądowiska dla oddziału ratunkowego kępińskiego szpitala. Pozostałe działki zostaną przekazane na rzecz gminy Kępno pod budowę parkingu buforowego oraz ciągu pieszo-rowerowego – mówi Maciej Bułtowicz z biura prasowego PKP SA.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Spóźniony pociąg na Wschód

Infrastruktura

Spóźniony pociąg na Wschód

Karol Trammer, Z Biegiem Szyn 06 czerwca 2018

Ministerstwo wyjaśnia decyzję o likwidacji linii 371

Infrastruktura

Wszczęto procedurę likwidacyjną odcinka linii kolejowej nr 371

Prawo i polityka

Linia 224 Czerwonka – Sągnity na złom

Infrastruktura

Linia 224 Czerwonka – Sągnity na złom

Witold Urbanowicz 11 października 2016

Stolica Uzbekistanu zlikwiduje sieć tramwajową

Zintegrowany transport

Stolica Uzbekistanu zlikwiduje sieć tramwajową

Martyn Janduła, Łukasz Pastor 10 kwietnia 2016

Zobacz również:

Spóźniony pociąg na Wschód

Infrastruktura

Spóźniony pociąg na Wschód

Karol Trammer, Z Biegiem Szyn 06 czerwca 2018

Ministerstwo wyjaśnia decyzję o likwidacji linii 371

Infrastruktura

Wszczęto procedurę likwidacyjną odcinka linii kolejowej nr 371

Prawo i polityka

Linia 224 Czerwonka – Sągnity na złom

Infrastruktura

Linia 224 Czerwonka – Sągnity na złom

Witold Urbanowicz 11 października 2016

Stolica Uzbekistanu zlikwiduje sieć tramwajową

Zintegrowany transport

Stolica Uzbekistanu zlikwiduje sieć tramwajową

Martyn Janduła, Łukasz Pastor 10 kwietnia 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5