NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Prezentacja Swinga w Szczecinie

| jm, Rynek Kolejowy/Gazeta Wyborcza, 14 listopada 2010 15.11.2010 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2010-11-15 13:03:44 Autor: InflanckA
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"Technicznie mógłby osiągnąć i 100 km/h\" - ale czy zahamować?
2010-11-15 13:09:16 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
@InflanckA: na REALNYM dla tej masy tramwaju i prędkości 100 km/h odcinku raczej tak ;)
2010-11-15 16:18:18 Autor: inzynier
---.9.246.48
Juz jeden w warszawie sie nim rozpedzal...
2010-11-15 18:15:16 Autor: Tom Riddle
---.adsl.inetia.pl
Designerski koszmar! Jak można wypuścić coś tak brzydkiego. Czyżby zespół projektantów robił byle jak, byle szybko? Do wizualizacji na pewno się nie przyłożyli. Przecież manufaktura z Bydgoszczy potrafi też zaproponować naprawdę ładne produkty np Elf. Swing z zewnątrz wygląda jak odrobiona na kolanie praca domowa z plastyki i to bardzo przeciętnego ucznia.
2010-11-15 18:26:58 Autor: qwerty
---.chello.pl
@Tom a jak według znawcy ma wyglądać Tramwaj? Może jakaś propozycja własnego autorstwa.
Pamiętając że to pojazd miejski użyteczności publicznej. No i nie może kosztować za dużo bo go nikt nie kupi.

Mi się ten tramwaj podoba jak i rzeszy milczących czytelników RK oraz przechodniów.
Malowanie to rzecz wtórna.
2010-11-15 19:51:54 Autor: $
---.play-internet.pl
W malowaniu warszawskim to jeszcze jakoś wygląda, ale szczecińskie pływające bagno, przepraszam, ogrody na pesie to po prostu tragedia ;) Szczególnie ten tył stylizowany na moskwicza kompletnie nie pasuje do tych barw. Przykładów, że tramwaj może być nie tylko funkcjonalny, ale i wizualnie atrakcyjny nie brakuje, choćby klepany w Chorzowie citadis X04.
2010-11-16 08:20:47 Autor: Ted szcz
---.wapgw.era.pl
Co wy chcecie od nich. Złego słowa o tych tramwajach powiedzieć nie można.
2010-11-16 09:01:22 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Złego powiedzieć nie można? A co, wybory? :)
O tej konkretnej sztuce to na razie w ogóle wiele powiedzieć nie można. A jak tam w Gdańsku? Naprawili?
2010-11-16 15:57:10 Autor: filipesso
---.201.167.254
@przewoz
a masz jakies sprawdzone informacje o awarii i jej zakresie?
2010-11-16 23:25:22 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PRzykro mi, ale nie spodziewam się żeby producent powiedział mi, co się zepsuło, gdzie i kiedy... Ale czasem coś się nawinie samo...
2010-11-17 17:07:17 Autor: alfajet777
---.chello.pl
@gwerty zapraszam do Warszawy, tym gównem się jeździć nie daje jako pasażer , ciasno, wąsko i mało miejsca PESA tylko potrafi produkować tandetę i nic więcej .
Kiedy urzędasy zrozumieją że PESA produkuje tylko złom .
Całe szczęście że te bałwany nie startowały na przetarg dla Warszawskiego Metra .
2010-12-01 11:17:40 Autor:
---.100.112.211
Tak, te Pese w Warszawie sa strasznie ciasne.
Nie to co tramwaje renomowanych zgranicznych producentów, takie jak Airbus albo Boning
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS