NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Pociąg przewiózł samochody z salonów z Niemiec do Chin

| lk, Rynek Kolejowy 15.06.2016 1

Pociąg przewiózł samochody z salonów z Niemiec do Chin
Pociąg towarowy wjeżdżający do Chin. Zdjęcie ilustracyjne. fot Jack No1 Crative Commons
Chiński dealer luksusowych samochodów odebrał pierwszą partię 82 pojazdów, które zostały dostarczone z Niemiec do Chin koleją.
Pierwszy pociąg przewożący samochody wyjechał z Duisburga 20 maja. Ceremonia odebrania transportu odbyła się na terenie strefy ekonomicznej w Chongqing 13 czerwca. Pociąg przejechał przez Polskę, Białoruś, Rosję i Kazachstan.

Chińczycy zamówili samochody marek Range Rover, BMW i Audi, które kupiono w salonach Europie a następnie przewieziono do Chin w formie „importu równoległego”, czyli poza oficjalnym kanałem sprzedaży producentów.

Spółka China Greenland Rundong Auto Group, która zleciła transport, poinformowała, że pociąg jest znacznie szybszy i mniej ryzykowny niż transport morski. Przejazd pociągu trwa 14 dni. Spółka zapowiada kolejne transporty samochodów koleją.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Chiny (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Chiny (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS