NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

PLK chce uprościć system sygnalizacji świetlnej na sieci kolejowej

| Jakub Madrjas 08.01.2018 106

PLK chce uprościć system sygnalizacji świetlnej na sieci kolejowej
Fot. JM
Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, PKP Polskie Linie Kolejowe przygotowują się do optymalizacji i uproszczenia sygnalizacji świetlnej na sieci kolejowej.
Zarządca infrastruktury swoje działania rozpocznie od opracowania dokumentu pt. „Racjonalizacja, optymalizacja, uproszczenie, usprawnienie sygnalizacji świetlnej na sieci linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe”. Spółka ogłosiła już dialog techniczny, którego celem jest pozyskanie informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania przetargu na to niewątpliwie nietypowe opracowanie.

Zamawiający oczekuje, że w wyniku prowadzonego dialogu zostanie zweryfikowany i doprecyzowany zakres niezbędnych informacji, jakie powinny być zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że zostaną zgromadzone i zdefiniowanie najlepsze praktyki w zakresie sposobu realizacji tego typu zamówień oraz określone kluczowe czynniki wpływające na koszty.

– Opracowanie tego dokumentu ma określić proces i koszty usprawnienia sygnalizacji świetlnej służącej do informowania maszynisty o możliwości jazdy lub jej braku, obowiązującej prędkości i uprzedzania o sygnałach na kolejnych semaforach – informuje „Rynek Kolejowy” Magdalena Janus z zespołu prasowego PKP PLK.

Jak tłumaczy, system sygnalizacji kolejowej stosowany na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe jest bardzo rozbudowany. – PLK podejmują działania, aby uprościć system oraz unowocześnić go poprzez wykorzystanie obecnie dostępnych technologii, tak by m.in. móc przekazywać maszynistom pojazdów kolejowych jeszcze bardziej precyzyjne informacje o obowiązującej prędkości – wyjaśnia przedstawicielka spółki.

Analiza ma pozwolić m.in. uzyskać konkretne rozwiązania i zmiany, które należy wprowadzić w konstrukcji urządzeń srk, technologii ich wykonania oraz w obowiązujących przepisach.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (41449)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (41449)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS