szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity potrzebuje maszynistów. Dlatego szuka ich w firmach zewnętrznych

| Martyn Janduła 07.11.2016 230

PKP Intercity potrzebuje maszynistów. Dlatego szuka ich w firmach zewnętrznych
SM 42fot. Martyn Janduła
Przewoźnik połączeń dalekobieżnych poszukuje osób do pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej na rzecz PKP Intercity. Spółka jednak szuka ich w firmie zewnętrznej, która na rok udostępni pracowników. Obsługiwać oni będą lokomotywy manewrowe, a także szlakowe.
PKP Intercity prowadzi postępowanie przetargowe, którego przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego obsługi pojazdów trakcyjnych serii SM 42 (6D), EU 07 przez maszynistów. Pojazdy należą do PKP Intercity. Zamawiający wymaga z kolei, by wszyscy maszyniści skierowani do wykonywania zamówienia byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.

Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie miesięcznych planów obsługi na podstawie liczby pracogodzin obsługi trakcyjnej w poszczególnych lokalizacjach, który to plan opracuje wykonawca.

Doświadczenie wykonawcy

Udział w postępowaniu przetargowym mogą wziąć firmy, które wykażą się posiadaną wiedzą i doświadczeniem. PKP Intercity uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w ciągu
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę (realizowaną na podstawie jednej umowy) obsługi trakcyjnej maszynistami na rzecz przewoźnika pasażerskiego w liczbie średniorocznie co najmniej 15 500 godzin.

Wykonawca musi także wykazać, że w tym samym okresie zatrudniał średniorocznie nie mniej niż 40 maszynistów, którzy posiadają 10 letni staż pracy na stanowisku maszynisty oraz posiadają prawo kierowania pojazdu kolejowego i doświadczenie w wykonywaniu pracy manewrowej na stacjach postojowych i stacjach zestawiania składów pociągów.

Prawo opcji

Dodatkowo PKP Intercity przewidziało też prawo opcji. Będzie ono polegało na zwiększeniu liczby pracogodzin maszynistów w zakresie nie przekraczającym 43 800 pracogodzin. Zamawiający skorzysta z prawa rozszerzenia zamówienia w przypadku, gdy zajdzie zmiana w rozkładzie jazdy pociągów, w sytuacjach awaryjnych obejmujących obsługę pociągów pasażerskich IC lokomotywami serii EU07, uruchomienia pociągów komercyjnych przez PKP Intercity lub wyczerpania liczby pracogodzin zamówienia podstawowego.

Maszyniści z firmy zewnętrznej będą realizować kontrakt od dnia zawarcia umowy. Przewoźnik przewiduje, że nastąpi to z początkiem roku 2017. Umowę przewidziano na rok.

Termin składania ofert przewidziano do 18 listopada 2016 roku. Zamawiający zastosował jedyne kryterium oceny zamówienia, jakim jest cena.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (42506)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi

Wiecej z regionu:

Polska (42506)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS