Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity chce sprawdzić ile prądu pobierają lokomotywy i ezt

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
17-10-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity chce sprawdzić ile prądu pobierają lokomotywy i ezt
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plLokomotywa EP07 w Szklarskiej Porębie Górnej
Pasażerski przewoźnik zwraca się z prośbą do producentów urządzeń pomiarowych o informację na temat warunków montażu i kosztów urządzeń, za pomocą których sprawdzi ile energii elektrycznej konsumują jego pojazdy.

Jak czytamy w specyfikacji zapytania „zamawiający planuje zakupić i zainstalować liczniki energii elektrycznej prądu stałego wraz z dodatkowym wyposażeniem stanowiących kompletny układ pomiarowo-rozliczeniowy we wszystkich pojazdach trakcyjnych oraz w punktach grzewczych wagonów”. PKP Intercity na początku chciałoby zamówić 400 sztuk układów pomiarowych. PKP Intercity oczekuje przedstawienia kompleksowych rozwiązań dotyczących wykonania, montażu i przedstawienia rozwiązań technicznych urządzeń ich montażu w uzgodnieniu z PKP Energetyka oraz przeszkolenia załóg technicznych przewoźnika.

Urządzenia mają zostać zamontowane w pojazdach: EU44 (10 kompletów), EP07 (149 kompletów), EU07 (87 kompletów), EP09 (46 kompletów), EP08 (9 kompletów), EP05 (1 komplet), EU07A (3 komplety), oraz w ezt ED160 i ED161 (razem 40 szt.).

– Olicznikowanie pojazdów trakcyjnych to jeden z elementów poszukiwania oszczędności w firmie. Trzeba zbadać na ile efektywnie są nasze umowy z dostawcą energii. Gdy mamy źródło wiedzy o rzeczywistej jej konsumpcji, jesteśmy stroną dla rynku. Pojazdy coraz większej ilości przewoźników są opomiarowane, jeśli my tego nie zrobimy obawiamy się, że możemy, choć nie musimy, być obciążani nadmiernymi kosztami – powiedział Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity.

Na informacje od potencjalnych dostawców urządzeń PKP Intercity będzie czekać do 23 października.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PGE Energetyka Kolejowa z kontraktem na utrzymanie sieci trakcyjnej PKP Intercity

Infrastruktura

PGE Energetyka Kolejowa z kontraktem na utrzymanie sieci trakcyjnej PKP Intercity

inf. pras. PGE Energetyka Kolejowa 09 lutego 2024

1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.

Biznes

1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.

inf. pras. PAP Biznes/PGE 07 lutego 2024

MAP: PGE Energetyka Kolejowa pozostanie państwowa [AKTUALIZACJA]

Prawo i polityka

Zobacz również:

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

Pasażer

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

inf. pras. PKP Intercity 13 sierpnia 2025

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

PGE Energetyka Kolejowa z kontraktem na utrzymanie sieci trakcyjnej PKP Intercity

Infrastruktura

PGE Energetyka Kolejowa z kontraktem na utrzymanie sieci trakcyjnej PKP Intercity

inf. pras. PGE Energetyka Kolejowa 09 lutego 2024

1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.

Biznes

1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.

inf. pras. PAP Biznes/PGE 07 lutego 2024

MAP: PGE Energetyka Kolejowa pozostanie państwowa [AKTUALIZACJA]

Prawo i polityka

Zobacz również:

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

Pasażer

PKP Intercity: Dodatkowa pula promocyjnych biletów na długi weekend

inf. pras. PKP Intercity 13 sierpnia 2025

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Tabor i technika

PKP Intercity chce mieć swoje push-pulle

Jakub Rösler 13 sierpnia 2025

Malepszak: Dostaniemy sprawdzony, piętrowy tabor produkowany w Polsce

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij