NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy pociąg wjechał na Łódź Fabryczną [film]

| Kasper Fiszer 29.11.2016 583

Łódzka Kolej Aglomeracyjna uruchomiła dziś pierwszy pociąg relacji Łódź Widzew – Łódź Fabryczna. Testowy kurs bez problemów dotarł na nowy, podziemny dworzec. – To odzyskana stacja – mówił podczas przejazdu łódzki marszałek Witold Stępień.
Dziś rozpoczęły się jazdy testowe pociągów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na nowy podziemny dworzec Łódź Fabryczna. – To historyczny moment – skomentował marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień, który uczestniczył w pierwszym przejeździe. – ŁKA przetestowała Łódź Fabryczną, stacja jest gotowa – podsumował w krótkim wpisie na Twitterze.

Przejazd przeprowadzony został w celu zapoznania szlaku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna. Pierwszą jednostką na nowej podziemnej stacji był Flirt 3 o numerze 2 140 362-6. Odcinek poprowadzony w tunelu, a więc od przystanku Łódź Niciarniana do czołowej stacji, pokonano z minimalną prędkością. Jego przejechanie zajęło około ośmiu minut.

Testy przebiegły bez problemów i ezt zatrzymał się przy samym peronie (przypomnijmy, że w zeszłym roku uruchomiony przez PKP PLK pociąg „Ekspres Inwestycyjny” – obsłużony jeszcze trakcją spalinową – dojechał tylko do głowicy stacji). Sam dworzec jest już niemal gotowy na przyjęcie podróżnych – działa już oświetlenie (zarówno w tunelu, jak i na samej stacji), a także system informacji wizualnej na peronach.

Powyżej prezentujemy film nakręcony z kabiny maszynisty pierwszego pociągu ŁKA na odcinku Łódź Niciarniana – Łódź Fabryczna.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Łódź Fabryczna (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Łódź Fabryczna (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS