NUMER 06/2018
NUMER 06/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Spór o stawki
szukaj
Śledź nas:

Lubelskie: Prace na linii nr 7

| jar, Rynek Kolejowy 31.05.2018 66

Lubelskie: Prace na linii nr 7
fot. jar
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Za kilkanaście dni minie rok, od kiedy został wstrzymany ruch pociągów na linii nr 7 i rozpoczęła się modernizacja trasy. Postanowiliśmy się przyjrzeć, jaki jest postęp prac na lubelskim odcinku modernizowanej magistrali.
Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin o wartości niespełna 4 mld zł to jedno z najważniejszych zadań inwestycyjnych zapisanych w Krajowym Programie Kolejowym do 2023 r. Jego realizacja ma skrócić czas przejazdu oraz poprawić komfort korzystania z infrastruktury kolejowej. W ramach inwestycji zaplanowano kompleksową modernizację infrastruktury, obejmującą m.in. wymianę nawierzchni, przebudowę stacji kolejowych, budowę nowych mostów i wiaduktów, modernizacje infrastruktury pasażerskiej. Nowy będzie również system sterowania ruchem kolejowego, który będzie prowadzony z kilku lokalnych centrów sterowania. Dla zapewnienia bezpieczeństwa zmodernizowane będą przejazdy kolejowe, powstaną lub przebudowane zostaną przejścia podziemne. Dla usprawnienia realizacji inwestycji większą część modernizowanej trasy zamknięto, a ruch kolejowy skierowano na objazdy.

Rozpoczęcie realizacji inwestycji "na gruncie" rozpoczęło się nie bez kłopotów. Największym problemem był wybór wykonawcy robót z zakresu automatyki i sterowania ruchem kolejowym, o czym można przeczytać tutaj. Jak informowaliśmy na naszym portalu, Ministerstwo Infrastruktury przyznało, że jest ryzyko niezakończenia inwestycji w terminie.

Znaczna część zadania realizowana jest na terenie województwa lubelskiego. Jakie jest obecnie zaawansowanie prac między Dęblinem a Lublinem można obejrzeć na zdjęciach wykonanych 29 maja.



VII Kongres Kolejowy
 

Okrągły Stół Energetyczny organizowany jest od 2016 roku jako wspólna inicjatywa Ministra Energii Krzysztofa Tchórzewskiego oraz Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Do tej pory w centrum obrad znalazły się kwestie oczekiwań Unii Europejskiej w zakresie polityki ochrony klimatu oraz krajowe zasoby surowców, które wpływają m.in. na poziom bezpieczeństwa energetycznego, a także temat potrzeb inwestycyjnych w zakresie infrastruktury przesyłowej i mocy wytwórczych. W debatach Okrągłego Stołu udział biorą członkowie rządu, szefowie największych koncernów energetycznych, wpływowi eksperci i naukowcy. Spotkanie co roku gromadzi około 300 gości. Dziś mamy zaszczyt pracować nad trzecią już edycją OSE, która odbędzie się 27 czerwca 2018r. Zapraszamy do sprawdzenia programu i rejestracji na stronie www.okraglystolenergetyczny.pl

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubelskie (924)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Lubelskie (924)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2018
NUMER 06/2018
Zamieszanie wokół kontrowersyjnego projektu cennika PKP PLK stanowi ważną naukę na przyszłość. W miesięczniku znajdziemy również rozmowy z Prezesem Kolei Mazowieckich R. Stępniem i prezesem FPS H. Cegielski H. Stępniewiczem. Oprócz tego wiele miejsca poświęcamy projektom intermodalnym (w tym PKP SA i Portu Gdańsk), planowaniu objazdów na kolei oraz tematyce integracji biletowej. Pytamy również, czy PFR zbuduje narodowego czempiona z Pesy, Solarisa i Newagu?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS