Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Mazowieckie wyślą EN57 do modernizacji po raz ostatni

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
28-01-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Mazowieckie wyślą EN57 do modernizacji po raz ostatni
fot. Martyn Janduła
Koleje Mazowieckie, ogłaszając nowe inwestycje, zapowiedziały, że stare elektryczne zespoły trakcyjne zostaną wysłane do modernizacji po raz ostatni. – Każde kolejne będziemy już wycofywać – albo oddawać do muzeum, albo ciąć na żyletki – deklaruje Dariusz Grajda, członek zarządu Kolei Mazowieckich. Zapowiada też rozbudowę bądź budowę zapleczy w Sochaczewie i Radomiu.

Jak pisaliśmy, pod koniec zeszłego roku przedstawiciele Zarządu Transportu Miejskiego i Kolei Mazowieckich podpisali umowę ws. funkcjonowania wspólnego biletu do 2019 r. – Dzięki tej umowie możemy prowadzić dodatkowe inwestycje związane z modernizacją, zakupem i wymianą taboru – mówi Dariusz Grajda, członek zarządu Kolei Mazowieckich.

Jak przypomina, w zeszłym roku oddano dwa szynobusy, 12 nowych Impulsów Newagu oraz 22 wagony piętrowe Sundeck, wyprodukowane przez Pesę. – Przed nami kolejne zakupy i kolejne modernizacje – mówi Grajda. Jak zapowiada, spółka do końca nowej perspektywy unijnej zamierza kupić 55 ezt-ów.

Będą też modernizacje. – Po raz ostatni modernizujemy stare ezt – partia ta obejmuje blisko sto pojazdów. Każde kolejne będziemy już wycofywać – albo oddawać do muzeum, albo ciąć na żyletki – deklaruje Dariusz Grajda.

Kolejny element to inwestycje w zaplecze techniczne. W zeszłym roku oddano myjnię taboru w Tłuszczu. – Jak pokazuje doświadczenie, jest ona bardzo przydatna . Mam nadzieję, że wszyscy widzą efekty – mówi Grajda. Teraz prace obejmą inne lokalizacje. – Zabiegamy o to, żeby powstało nowoczesne zaplecze utrzymaniowo-techniczne w Sochaczewie. Planujemy również rozbudowę i budowę bazy utrzymaniowej w Radomiu. Ten cały obszar wokół Radomia chcemy obsługiwać mniejszymi składami – 2- lub 3-członowymi elektrycznymi bądź spalinowymi zespołami trakcyjnymi – mówi Dariusz Grajda.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5