NUMER 05/2018
NUMER 05/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Zielona Kolej
szukaj
Śledź nas:

Jest przetarg Kolei Małopolskich na nowy tabor

| Jakub Madrjas 20.04.2018 66

Jest przetarg Kolei Małopolskich na nowy tabor
Fot. Łukasz Piotrowski, SM42.pl
Zgodnie z zapowiedziami, Koleje Małopolskie ogłosiły przetarg na zakup czterech nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych - z aż dziesięcioletnim utrzymaniem.
Koleje Małopolskie otrzymały dofinansowanie na zakup 4 czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych dzięki zwycięstwu w konkursie CUPT. Tabor będzie wykorzystywany do realizacji przewozów pasażerskich w ramach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej (SKA) na terenie województwa małopolskiego. Przewoźnik zapytał w połowie marca pasażerów, jakich udogodnień oczekują w nowych pojazdach. Teraz ogłasza zapowiedziany przetarg - stosowana informacja została już opublikowana w unijnym biuletynie zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje dostawę czterech fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeń pasażerskich na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją (DSU, DTR, WTWiO) oraz świadczenie kompleksowej usługi serwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 10 lat, do poziomu utrzymania P4 włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego EZT 500 km. Trudno się temu dziwić - powstanie własnej bazy serwisowej KMŁ utrudnia brak porozumienia z PKP SA.

Przewoźnik oczekuje też od dostawcy gwarancji na okres od 60 do 120 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego każdego pojazdu oraz przeszkolenia pracowników i udzielenia licencji na oprogramowanie i dokumentację. Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI, a warunkiem odbioru pojazdu jest oczywiście bezterminowe zezwolenie na dopuszczenie do jego eksploatacji.

Co interesujące, cena będzie stanowić o wyborze wykonawcy zaledwie w 55 procentach. Nie zdecydowano się jednak na kryteria techniczne - pozostałe punkty można utrzymać za wydłużenie okresu gwarancji (20 pkt.) oraz skrócenie czasu dostawy (aż 25 pkt.). Termin otwarcia ofert mija 29 maja.



VII Kongres Kolejowy
 

VI Kongres Infrastruktury Polskiej odbędzie się 14 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie. W tym roku Kongres ponownie stanie się miejscem wymiany opinii i informacji na temat kondycji szeroko pojmowanego polskiego rynku infrastruktury.

Tematyka tegorocznego Kongresu obejmie obszary związane z inwestycjami w infrastrukturę drogową i kolejową, plany rozwojowe żeglugi śródlądowej oraz strategiczne inwestycje z obszaru infrastruktury transportowej. Dyskutować będziemy także o zagrożeniach w realizacji projektów, technologiach dla inteligentnego budownictwa oraz infrastrukturze na potrzeby nowych środków komunikacji. Sprawdź program i zarejestruj się tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Małopolskie (318)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Małopolskie (318)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS