NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Jest następca komórkowego Infopasażera

| Jakub Madrjas 06.01.2017 134

Jest następca komórkowego Infopasażera
Rys. google play
Aplikacja Mój Pociąg to następca wysłużonego już Infopasażera na telefony z Androidem. – Jest ona wynikiem poświęcenia prywatnego czasu oraz pasji do kolei. Myślę, że udało mi się stworzyć narzędzie niezbędne w każdej podróży – mówi "Rynkowi Kolejowemu" jej autor, Adrian Łubik.
Od jakiegoś czasu Łubik, autor aplikacji Infopasażer (działającej już od marca 2012 roku) miał duże problemy z jej utrzymaniem. Nie chce się w nie zagłębiać. – Niestety, nie było to zależne od mojej osoby, dlatego też postanowiłem wydać produkt bardziej nowoczesny, niezależny – tłumaczy. – Impuls, którego potrzebowałem aby stworzyć coś nowego dostałem podczas jednej z podróży, gdzie spotkałem starszą kobietę, która często podróżuje pociągami. Rozmowa dała mi bardzo duży zastrzyk pozytywnej energii. Jako osoba podróżująca pociągami po całej Europie znam bolączki przeciętnego pasażera i chciałem stworzyć coś, co naprawdę pomoże w ich złagodzeniu – opisuje Łubik.

Mój Pociąg to aplikacja, która łączy w sobie funkcjonalność starego infopasażera i rozkładów jazdy. –  Zasadnicza różnica między nową aplikacją a Infopasażerem jest taka, że Mój Pociąg czerpie dane w czasie rzeczywistym. Oczywiście może się zdarzyć tak, że pociąg zostanie opóźniony przed przejazdem przez kolejny punkt kontrolny lub przed wyjazdem ze stacji początkowej - wtedy opóźnienie w aplikacji może się pojawić dopiero po kilku chwilach – mówi autor.

Aplikacja pozwala użytkownikowi na zdefiniowanie ulubionych stacji oraz częstych połączeń, które będą na bieżąco wyświetlane na ekranie głównym. Wyświetla również planowe perony w rozkładzie jazdy jak i w tablicach stacyjnych, co przyda się niejednemu podróżnemu.

Oprócz standardowych funkcjonalności należy wspomnieć, że aplikacja jest w pełni dostosowana do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących, korzystających z funkcji TalkBack urządzenia mobilnego. – Kolejną funkcjonalnością wyróżniającą Mój Pociąg spośród innych aplikacji kolejowych jest możliwość zgłaszania potrzeby pomocy osobie o ograniczonej mobilności ruchowej - z poziomu wyszukiwania rozkładu jazdy można zgłosić taką potrzebę od razu do wszystkich przewoźników, których pociągami będzie jechał podróżny (tzn. np. jadąc z Warszawy do Gliwic z przesiadką w Katowicach, będzie można zgłosić potrzebę zarówno PKP intercity jak i Kolejom Śląskim w jednej wiadomości) – mówi Adrian Łubik.

Aplikacja jest na razie we wczesnym stadium rozwoju. W planach autora jest dodanie kolejnych funkcjonalności – pomysły na nie można zgłaszać przez formularz na stronie autora. Aplikacja jest tworzona w wolnym czasie i nieodpłatna. – Jeśli ktoś chce docenić mój wysiłek, będę wdzięczny za wystawienie opinii o aplikacji w Google Play – kończy Adrian Łubik.

Aplikację można pobrać tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Internet (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Internet (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS