NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Efektowne Linki w barwach Wielkopolski [nowe zdjęcia]

| jm, Rynek Kolejowy 16.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-12 09:51:12 Autor: India Pale Ale
---.19.18.205
W barwach KŚ by lepiej wyglądały.
2015-03-12 09:51:29 Autor: KB
---.158.219.43.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A z ETCS?????
2015-03-12 10:11:50 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A w tle... Dart!
2015-03-12 10:35:36 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Czekamy na pierwsze jazdy na wągrowieckiej i wolsztyńskiej i ... pierwsze defekty ;-) 4 Linki to troszkę mało, no i co z dopuszczeniem na DE o które tak rzekomo zabiega Wielkopolska - jeden z Linków miał obsługiwać Frankfurty ale jak widać nici z tego :-)
2015-03-12 10:41:30 Autor: Piotrek89
---.79.240.40
Jeszcze tego brakuje, żeby [Admin: zmoderowano] z KŚ jeździł kolejnymi SZT pod drutem...
2015-03-12 10:43:49 Autor: esteta01
---.spine.pl
Świetnie wyglądają w tym malowaniu. Mówię Wam to jako znawca i posiadać dobrego gustu i smaku.
PS CO tam na 1 zdjęciu w tle? Darcik?
2015-03-12 11:01:40 Autor: glimina
---.static.ip.netia.com.pl
i Tym sposobem do Polskich przewoźników trafia dobrze dopracowany pod okiem Niemców pojazd. Nic tylko zazdrościć.

Czy przepisy dotyczące homologacji w Niemczech nie powinny obowiązywać na dzień podpisania umowy z przewoźnikiem??? w ten sposób podczas produkcji zmieniają się przepisy to żaden pojazd może nie być dopuszczony z powodu nazwijmy to pierdółek.
2015-03-12 11:02:55 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
Mogą być efektowne byle byłyby efektywne ...
2015-03-12 11:04:25 Autor: Jebe
---.static.icpnet.pl
To jednak prawda, że wielkopolskie [Admin: zmoderowano] dały sobie "wcisnąć" kolejny [Admin: zmoderowano] z Pesy; tym razem "odrzut z eksportu". Łykają wszystko jak pelikany.
2015-03-12 11:06:45 Autor: PP
---
A na trzeciej fotce stoi coś dla Niemca z Deutsche Bahn.
2015-03-12 11:11:46 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Może się czepiam, ale bardzo jestem ciekaw jak to "efektowne" malowanie ze znaczną przewagą białego koloru będzie wyglądało po pół roku eksploatacji.
Mam porównanie z małopolskimi Impulsami, które i tak białego mają o wiele mniej. Raptem kilka miesięcy po starcie biały kolor pokryty jest pięknymi rdzawymi zaciekami. Nawet na grudniowe Katarzynki PRy nie pomyślały, żeby ekspozycyjny pociąg umyć...
2015-03-12 11:16:30 Autor: Słoik
---.tktelekom.pl
[Admin: Zmoderowano zgodnie z regulaminem Forum, "kasowane będą komentarze/fragmenty komentarzy, które: (...) są bezpośrednimi atakami personalnymi na interlokutorów"]
2015-03-12 11:38:57 Autor: bc1953
---.dynamic-ra-1.vectranet.pl
To jest ładne, odpuśccie hajterzy wszelkiej maści. Chciałbym takim pojechać z Kielc do Krakowa np.
2015-03-12 11:42:20 Autor: bc1953
---.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Acha, jeszcze jedno. Lat temu 40 jeździłem takim stworem spalinowym/ znawcy podpowiedzą/ na trasie Szczecin Główny - chyba Stargard Szczeciński. Ta spalinówka wyła, smrodziła, szarpała. To tragedia była. To pesowskie mam nadzieję jeździ inaczej.
2015-03-12 11:47:21 Autor: p.
---.internetdsl.tpnet.pl
Tabor bardzo fajny, uważam tylko, że zwłaszcza w odniesieniu do linii Wągrowieckiej Wielkopolska powinna zainwestować w jednostki 3- albo nawet 4-członowe.
2015-03-12 13:22:55 Autor: Ciekawski
---.icpnet.pl
Ciekawe czy Linki dla Wielkopolski będą mogły być łączone w trakcje wielokrotną z SA132 i SA134.
2015-03-12 14:01:58 Autor: tobydgoszcz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ten złom ma problem z wyjechaniem z zakładu. Także wszystkiego dobrego Kartofle Wielkopolskie!
2015-03-12 14:21:43 Autor: Andrzej Ch.
---.174.108.78
@ Ciekawski

Oczywiście że Linki będą mogły być łączone w trakcje wielokrotną z SA132 i SA134 - szczególnie dlatego, że Link ma Scharfenberga a SA132 i 134 klasyczne zderzaki i sprzęg śrubowy ... Także może się uda ...

;-)
2015-03-12 14:33:06 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Andrzej Ch.:
"@ Ciekawski

Oczywiście że Linki będą mogły być łączone w trakcje wielokrotną z SA132 i SA134 - szczególnie dlatego, że Link ma Scharfenberga a SA132 i 134 klasyczne zderzaki i sprzęg śrubowy ... Także może się uda ...

;-)"
Heh, półsprzęg, 60 km/h i heja :-P
2015-03-12 14:33:39 Autor: erap2
---.gorzow.mm.pl
@Ciekawski: Jeśli będzie to samo co w Lubuskim to przez pół roku nawet ze sobą się nie łączyły :P A co dopiero z starszymi szynobusami.
2015-03-12 15:04:06 Autor: fd
---.echostar.pl
Nie może któryś z pracowników zrobić potajemnie zdjęć Darta i zrobić "przeciek" do internetów? :)
2015-03-12 15:26:37 Autor: Eurotram
---.ip.oxynet.pl
W odpowiedzi na post fd:
"Nie może któryś z pracowników zrobić potajemnie zdjęć Darta i zrobić "przeciek" do internetów? :)"
A pamiętasz jak się skończył przeciek zdjęć Tramino Jena? Żaden myślący nie zaryzykuje...
2015-03-12 19:02:34 Autor: hahaha
---.play-internet.pl
A wszyscy tutaj na forum są przekonani, że to Darty hahahaha.. Po malaturze widać, że to ED74... Ahahahaha
2015-03-12 19:11:37 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Ładne te linki, choć pewnie dla województw południowych będą ładniejsze :D. A co do Darta, czym tu się podniecać. Normalny, zwykły polski pociąg klasy EZT na v220. Co w tym dziwnego?
2015-03-12 20:18:04 Autor: żuczek malinowy
---.dynamic.chello.pl
ED 74 to na pewno nie jest nie ten kształt okien.
2015-03-13 15:19:56 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
HAHAHAHAAHAHAHA

"V220"

Na nocnych testach ze zdjętą blokadą.
2015-03-13 18:29:27 Autor: gość
---.pesa.pl
Jakbyś trochę pomyślał, to byś wymyślił, że ED74 jeździ w barwach IC, a Dart jest robiony właśnie dla IC, to jak ma być pomalowany? Na sraczkowato-zielony?
2015-03-13 20:31:14 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post Ave Ja:
"HAHAHAHAAHAHAHA

"V220"

Na nocnych testach ze zdjętą blokadą."
No a jak inaczej :D?
2015-03-14 02:15:23 Autor: klient KW
---.wagrowiec.vectranet.pl
A niektóre składy nadal są pojedyncze - w sobotę o 12:17 w pociągu z Wągrowca do Poznania jest tłum pasażerów, ale nadal jeździ pojedynczy skład. W niedzielę rano po 8 też jedzie pojedynczy skład!
2015-03-16 09:15:32 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post mathewicforum:
"Ładne te linki, choć pewnie dla województw południowych będą ładniejsze :D. A co do Darta, czym tu się podniecać. Normalny, zwykły polski pociąg klasy EZT na v220. Co w tym dziwnego?"
Ludzie się dziwią, że coś w temacie Darta się dzieje, bo ostatnio chodzą plotki że zabiorom...
2015-03-16 10:17:37 Autor: India Pale Ale
---.19.18.35
Prędzej DB w ramach kar pieniądze zabierze, lecz Linków do macierzy nie wezmą
2015-03-16 10:33:41 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Co w tym badziewiu ładnego ???? Na widok tych pokracznych przodów człowiek od razu ma ochotę puścić pawia ...
2015-03-16 11:08:26 Autor: link4
---
Czy redakcja mogłaby wytłumaczyć jakie jest znaczenie słowa 'pełniejszego'? Czy np. szklanka może być pełniejsza wody?
2015-03-16 11:28:01 Autor: pasazr1
---.play-internet.pl
Nie rozumiem - Niemcy nie mogą tym jeździć ale jest to dobre dla Polaków ?
2015-03-16 11:47:59 Autor: India Pale
---.19.18.35
Takie dobre, że przez swoją szerokość perony rozryje
2015-03-16 11:56:20 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Cebulaki jedne, lepsze dla was są 40 letnie EN 57 tudzież inne wynalazki tybu Bh120 z lokomotywą. Nie może być nic nowego, bo wszyscy cierpią na chroniczny ból pupy. Najpierw dowiedzcie się dlaczego nie chcieli homologować w DE, a teraz odnieście to do polskiej rzeczywistości dworców, gdzie na większości stacji lokalnych w ogóle nie ma peronu albo jest jakiś kopczyk z ziemi i resztkami płyt chodnikowych. Dobrze, że kupili i powinni kupić jeszcze więcej. Polski przemysł. Polska produkcja. EN57 i inne do lamusa. Już czas na nie. Te z ostatniej serii do modernizacji. Może jeszcze trochę wagonów do ruchu lokalnego ze sterowaniem. Plus przerobić kilkanaście na sterownicze i zamówić nowe lekkie lokomotywy dla ruchu lokalnego dla 4-6 wagonów.
2015-03-16 12:20:28 Autor: kirgiz
---.centertel.pl
Eleganckie malowanko, eleganckiego pojazdu.
2015-03-16 12:52:52 Autor: ;0
---.internetia.net.pl
Tak Dart
2015-03-16 13:00:54 Autor: klient KW
---.wagrowiec.vectranet.pl
W całym pociągu będą siedzenia 2+2 naprzeciwko siebie? Mam nadzieję, że nie. Nie każdy lubi jeździć i mieć naprzeciw siebie dwie osoby. Oby było dużo siedzeń w rzędach, tak jak w starych szynobusach KW.
2015-03-16 16:42:43 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Malowanie KW wyjątkowo dobrze współgra z bryłą Linka.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS