NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

ECM z najtańszą ofertą na nadzór nad modernizacją "siódemki"

| Jakub Madrjas 15.09.2016 54

ECM z najtańszą ofertą na nadzór nad modernizacją "siódemki"
Fot. Mateusz Włodarczyk, CCA-SA
Termin modernizacji linii z Warszawy do Lublina zbliża się wielkimi krokami. PKP PLK udało się otworzyć oferty w przetargu na nadzór nad pracami. Chętnych jest osiem podmiotów.
Przetarg na nadzór nad robotami budowlanymi na linii nr 7 na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin PKP PLK ogłosiła w kwietniu. Jednak ze względu na wielokrotne zmiany w ogłoszeniu, oferty udało się otworzyć dopiero teraz. Ostatnia modyfikacja specyfikacji nastąpiła zresztą na dwa dni temu, ale zarządca infrastruktury stwierdził, że zmiana nie była na tyle istotna, aby ponownie przesunąć termin składania ofert. Dlatego dziś poznaliśmy firmy, które wzięły udział w postępowaniu.

Są to: ZBM Inwestor zastępczy, który zaoferował kwotę 43 mln zł brutto, konsorcjum Drogowa Trasa Średnicowa–MP Mosty (49,8 mln zł brutto) Karox (39 mln), TPF–Getinsa (47,8 mln), Kolmen–Hamilton (64,9 mln) Safage (42,8 mln) MGGP (42,9 mln) oraz ECM Group, która przedstawiła najtańszą, wartą 29 540 168,94 złotych ofertę. Ze względu na to, że wszystkie firmy złożyły takie same oferty w kryteriach pozacenowych, cena będzie tu decydująca. Kosztorys inwestorski wynosi 58 mln złotych.

Modernizacja linii kolejowej z Warszawy do Lublina ma trwać od 2017 do 2020 roku. Ze względu na duży zakres prac, PLK po ogłoszeniu przetargu zdecydowała o podziale przetargu na wykonawstwo. Przetarg jeszcze się nie skończył, na razie wiemy, że wpłynęło siedem wniosków. Linia podczas remontu będzie prawdopodobnie okresowo zamykana.

Na razie zarządca infrastruktury przygotowuje objazdy. Będą prowadzić głównie linią nr 30, a częściowo - jeszcze bardziej naookoło - linią nr 66. PKP Intercity zamawia już lokomotywy spalinowe do obsługi niezelektryfikowanej linii objazdowej przez Parczew.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lublin (231)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lublin (231)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS