NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

EC Engineering o 222M

| EC Engineering 06.11.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-11-06 10:06:54 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pojazd wygląda efektownie i jest śliczny. Pytanie tylko jak będzie wyglądać jego eksploatacja. Wiadomo jak to w Polsce. Patrzy się na to aby było najtaniej jak się da.
Co za tym idzie wiedzą i mechanicy i pasażerowie. Z optymizmem ale bardzo ograniczonym spoglądam w przyszłość bo nie można też być od razu negatywnie nastawionym. Jeżeli materiały do produkcji są lepsze niż te w Impulsach, powinniśmy być zadowoleni. Jak te same, będzie to typowy pojazd wyprodukowany w Polsce czyli na ogólną ocenę 3 z małym plusem. Plus za to że jednak to nowość.
Mam nadzieję że będę mógł go na tym forum jeszcze pochwalić.
2013-11-06 10:09:02 Autor: Domino
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe czy przewidują wersję jednoczłonową.
2013-11-06 10:17:07 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
po co do czeremchy? przecież tam mieszkają tylko żubry :D
a tak już na serio to jak robią relację Warszawa - Siedlce - Czeremcha to mogliby ją wydłużyć i zrobić Warszawa - Białystok przez Czeremchę, taką typową osobówkę która zbierałaby kury po wioskach
2013-11-06 10:36:12 Autor: heh
---.209.12.18
Tylko Warszawa - Czeremcha właśnie usunęli z rozkładu od grudnia ;)
2013-11-06 10:36:36 Autor: paz
---.play-internet.pl
@vvde
Nie zapominaj, że połączenie jest obsługiwane przez Koleje Mazowieckie a Czeremcha leży już w Podlaskim, gdzie trasy regionalne obsługują PR. Wydłużenie relacji po pierwsze leży poza kompetencjami KM a po drugie umożliwia zastosowanie jedynie jednego obiegu pociągu.
Połączenie w Czeremsze jest skomunikowane z pociągiem PR do Hajnówki.
2013-11-06 11:21:27 Autor: Dud
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko fajnie, tylko od kiedy dokładnie będzie kursował? Jakaś data dzienna?
2013-11-06 11:37:40 Autor: PYTANIE
---.warszawa.vectranet.pl
dlaczego sprzęgi są zawsze odsłonięte jak można je zakryć i by lepiej wyglądał ?
2013-11-06 11:42:52 Autor: pmpoznan
---.77.124.203
A juz myslalem ze nie bedzie slowa "szynobus" ale sie pojawilo ogarnijcie sie tam panowie Spalinowy Zestaw Trakcyjny!!! Za ciezki na szynobus!! Troche wiecej profesjonalizmu a mniej glupiego nazewnictwa.
2013-11-06 12:12:01 Autor: sm31
---.16.210.35
Co za glonojad z tego pojazdu...
2013-11-06 12:27:44 Autor: srtg@o2.pl
---.swietochlowice.vectranet.pl
@SM31
a z Ciebie Kiryśnik :D
2013-11-06 13:24:56 Autor: fixall
---.internetdsl.tpnet.pl
Martwi mnie jedna rzecz. Przewóz rowerów. W sezonie letnim jechałem z rowerem z Czeremchy i było dosłownie 50 rowerów. Wszystkie wrzucono dosłownie do przedziału rowerowego i wszyscy się zmieścili. Tutaj zapewne będzie 5 wieszaków i koniec. Oj będzie ciekawie.
2013-11-06 14:16:48 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@Domino
"Ciekawe czy przewidują wersję jednoczłonową."

Jeśli będzie zamówienie to bez problemu zrobią jedno- czy czteroczłonową.

@Dud
"Wszystko fajnie, tylko od kiedy dokładnie będzie kursował? Jakaś data dzienna? "

Prawdopodobnie od nowego rozkładu jazdy.

@PYTANIE
"dlaczego sprzęgi są zawsze odsłonięte jak można je zakryć i by lepiej wyglądał ?"

Przyczyna jest prosta - wygląd w pojazdach kolejowych nie ma znaczenia, a tym bardziej jeśli ma być okupiony wyższymi kosztami i czasochłonnością obsługi. A osłona sprzęgu to nic więcej jak dodatkowy element do obsługi, konserwacji itp.
2013-11-06 15:52:25 Autor: na
---.warszawa.mm.pl
Baranowska
2013-11-06 15:52:53 Autor: nz
---.warszawa.mm.pl
Wioski też chcą ładne pociągi
2013-11-06 15:53:19 Autor: ns
---.warszawa.mm.pl
Nowoczesny
2013-11-06 15:54:02 Autor: ajsn
---.warszawa.mm.pl
Pewnie przygotuja wersje dla ruchu podmiejskiego jak link dla berlina
2013-11-06 15:54:33 Autor: ajsn
---.warszawa.mm.pl
Powodzenia im życzyć
2013-11-06 15:54:56 Autor: hsx
---.warszawa.mm.pl
Ale glupiego oznaczenia nie ma
2013-11-06 18:51:46 Autor: Ewik
---.dynamic.chello.pl
Skąd to nasze zamiłowanie do malowania godnego jarmarku ze straganami? jakby ktoś polał farbą i roztarł szmatą. Zamiast proste, dynamiczne malowanie jak np TVG czy nasze Pendolino to ofensywa krzywików i łuczków z paletą kolorów na chybił trafił. Jak kolorowanka przedszkolaka na laurce dla rodziców.
Ot, tylko moje skromne zdanie.
2013-11-06 22:23:19 Autor: gmb
---.ip.netia.com.pl
Ewik - dokałdnie tak. Ale coż - jak sie powierza malaturę internautom to efekt mamy....
2013-11-06 22:27:09 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Radość gości w moim sercu jak widzę że to polskie cudko,oby więcej takiej nowoczesności i to w każdej dziedzinie kolei i techniki polskiej A ta kolorystyka to coś tak chya typowo KMowska -RISPEKT i SZACUN panom inżynierom-
2013-11-07 00:22:56 Autor: Tomasz Zajkowski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Ewik: Strasznie smutny z Ciebie człowiek - tyle można wywnioskować z tego co napisałeś. Jeśli według Ciebie połączenie barwy żółtej i zielonej jest przypadkowe, to pozostawię to bez komentarza. Zielony łączy się głównie z żółtym, to są barwy natury - chociażby łąka obsiana żółtymi mleczami.
2013-11-07 16:37:52 Autor: pl
---.dynamic.chello.pl
Nie podoba się? To trzeba było samemu wymyśleć malowanie i podesłać do KM. Typowa maruda mikolska - ogłoszą konkurs na malowanie, to zacznie narzekać, że bo to na pewno jest jakiś przekręt, wybiorą malowanie, to wzruszy ramionami a jak jednostki pojawią się już w ruchu, to wielkie oburzenie, że to wygląda obrzydliwie, bo to bo tamto. Tylko potrafi marudzić - kozak w necie, pi**a w świecie.
2013-11-07 18:14:33 Autor: Ewik
---.dynamic.chello.pl
pl:

Narzekam? Oceniam. I nie NEWAG bo robi świetną robotę. Wydaje mi się ze warto zerknąć jak malują profesjonaliści. I tyle. Nie odkrywam Ameryki w puszce.

http://trains.glrnet.fr/public/4346.jpg
2013-11-08 00:48:09 Autor: złośnik
---.serv-net.pl
@ Tomasz Zajkowski
Nie chodzi o zestawienie kolorów, tylko o kiczowaty wzór jaki jest użyty do malowania pojazdów. Można przy użyciu tych samych barw zrobić cos co będzie wyglądało ponadczasowo i estetycznie, a nie jak z jarmarku.
Przykład malowania Pendolino - proste, ale piękne, rzekłbym rewelacyjne. Można bez "mazów"? Można.
Wystarczy porównać Linki z zachodniopomorskiego i dla DB - ten sam pojazd, a jakże inaczej się prezentuje w niemieckiej malaturze.
Można pomalować nowoczesnie, a jednocześnie bez kiczu i kontrowersji. Przykład?
http://www.rynek-kolejowy.pl/images/headlines//9e6068e7d359d6f09df7990323e0f4f9.jpg

@p Stając do konkursu na malowanie secesyjnej kamienicy pewno użyłbyś różu i ultrafioletu?
2013-11-08 13:14:52 Autor: KC
---.as13285.net
Ja to nazywam pociag wielkanocny - pisanka 222M ! hahaha.. Poza tym design jest ok
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS