NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Dziennym pociągiem z Warszawy do Kijowa z przesiadką w Przemyślu (aktualizacja)

| Michał Szymajda 07.02.2017 125

Dziennym pociągiem z Warszawy do Kijowa z przesiadką w Przemyślu (aktualizacja)
Dziennym pociągiem z Warszawy do Kijowa dojedziemy z przesiadką w Przemyślufot. Michał Szymajda, Rynek Kolejowy
Prezes PKP Intercity na konferencji poświęconej wynikom PKP Intercity osiągniętym w 2016 roku odniósł się do rezultatów funkcjonowania nowych połączeń międzynarodowych. Jego zdaniem ich uruchomienie wpływa korzystnie na bilans finansowy spółki.
Marek Chraniuk szczególnie korzystnie ocenił połączenie Przemyśl – Lwów – Kijów, które zaczęło funkcjonować 23 grudnia 2016.  – Porozumienie w sprawie połączenia pomiędzy nami a Kolejami Ukraińskimi udało się osiągnąć w rekordowym tempie. Pociąg cieszy się dużym powodzeniem. To przekłada się też na wzrost o 100% sprzedaży biletów na pociąg IC Wyspiański, który kursuje w relacji Przemyśl – Wrocław – powiedział na konferencji prezes zarządu PKP Intercity.

Z informacji uzyskanych z biura prasowego PKP Intercity wynika, że przewoźnik, ze względu na zwiększone zainteresowanie dojazdami z Przemyśla, planuje wydłużyć trasę jednego z warszawskich pociągów do tego miasta.

– Planujemy wydłużyć relację pociągu TLK Pomarańczarka (Warszawa Zachodnia – Rzeszów Główny) do stacji Przemyśl Główny, gdzie będzie możliwa przesiadka na/z pociąg do Kijowa. Dzięki temu podróż na trasie Warszawa – Lwów będzie można odbyć tylko z jedną przesiadką – informuje Cezary Nowak, rzecznik PKP Intercity. – Ponadto monitorujemy frekwencję w pociągu IC Wyspiański rel. Przemyśl Główny – Wrocław Główny, który jest skomunikowany w obu kierunkach z pociągiem do/z Kijowa. Będziemy reagować w przypadku potrzeby uruchomienia dodatkowych połączeń – dodał rzecznik. 

Marek Chraniuk pozytywnie ocenił także uruchomienie bezpośredniego pociągu w relacji Kraków – Grodno. – Nie narzekamy na frekwencję w tym pociągu – powiedział dyplomatycznie dziennikarzom. – Z kolei dzięki otwarciu połączenia Moskwa – Berlin prowadzonego wagonami Talgo zarabiamy na udostępnianiu naszych lokomotyw Rosjanom na odcinku trasy przebiegającym na terytorium Polski – dodał.

Aktualizacja

Jak poinformował 7 lutego rzecznik prasowy PKP Intercity, zmiany w rozkładzie jazdy nie należy się spodziewać w związku z marcową korektą rozkładu jazdy, lecz od czerwca, wraz z wakacjami. 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Ukraina (110)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Ukraina (110)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS