NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Złożono oferty na kolejny odcinek Nadodrzanki

| jm, Rynek Kolejowy 24.03.2015 111

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-24 18:39:18 Autor: stoker
---.centertel.pl
Może szanowna Redakcja zechcialaby napisać coś na temat zakresów obu zadań, bo bez tego artykuł jest wart funta kłaków.
2015-03-24 19:47:27 Autor: Siki_Weroniki
---.static.ip.netia.com.pl
Jak już to część B wygrała firma BUG z Berlina.
Ale gimbazy z rk nie znajo...
2015-03-24 23:16:16 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
Międzynarodowa magistrala i 120 km/h? Jak to jest że tego typu linie na zachodzie poniżej 160 km/h nie schodzą? Przecież ta linia powinna mieć jak nic co najmniej 140 km/h.
2015-03-25 07:28:00 Autor: KD
---.dynamic.chello.pl
No i Nadodrzanka jest zelekrtyfikowana, a nie jak na zdjęciu pokazana zupełnie inna linia kolejowa.
Co do modernizacji to jak ktoś wcześniej napisał na takiej lini powinno być 160km/h, a nie marne dzisiaj 120km/h.
2015-03-25 07:50:25 Autor: 273
---.play-internet.pl
120 km/h to prędkość konstrukcyjna linii. Przy tym budżecie, który jest do wykorzystania nie da się po pierwsze przebudować a nie zmodernizować linii na 160 km/h a po drugie to są środki finansowe przeznaczone na realizację jednoroczną, tak jak zakłada nieszczęsny WPIK, który jest notorycznie zmieniany a kwoty są przerzucane z zadania na zadanie nie wiedząc co będzie w przyszłym roku.
Ministerstwo i Zarząd nie pozwalają rozpisania przetargu na realizację wieloletnią co byłoby najrozsądniejszym rozwiązaniem.
2015-03-25 09:40:51 Autor: Jakub
---.slupsk.vectranet.pl
@Tomh, @KD

A czego tutaj oczekiwać skoro nawet typowo pasażerska magistrala miedzynarodowa E59 Poznań - Szczecin nie bedzie na całej długości zmodernizowana do 160 km/h. Przypominam, że prawie cały ciąg E59 na najbardziej obciążonych odcinkach Poznań - Wrocław i Poznań - Szczecin miał być modernizowany na 200 km/h. Niestety bedzie tylko na 160 km/h i to nie na całej długości. Odrzanka jest dla tych nygusów zapewne jeszcze mniej ważna, więc jest jak jest.
2015-03-25 10:29:37 Autor: Maro1234
---.lukman.pl
Tam na zdjęciu to ani nie jest Nadodrzanka ani sm42 tylko ST43 tzw " Rumun "
2015-03-25 12:31:19 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
@Jakub
Z tego co się orientuję (mogę się mylić) każda linia na 160 km/h jest jednocześnie linią na 200 km/h tylko żeby jeździć z tą prędkością nie może być jednopoziomowych skrzyżowań. Z tym akurat jest różnie bo nie zawsze modernizując linię starcza pieniędzy na wiadukty i mimo że pociągi mogłyby szybciej jeździć to hamują je bezpośrednie skrzyżowania. Jeśli coś pominąłem to proszę dopisać.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5