Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

ZIKiT Kraków: Jak będziemy badać funkcjonowanie komunikacji miejskiej

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-03-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ZIKiT Kraków

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
ZIKiT Kraków: Jak będziemy badać funkcjonowanie komunikacji miejskiej
W tym tygodniu Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie badań funkcjonowania Komunikacji Miejskiej w Krakowie. Zakres merytoryczny przeprowadzania pomiarów obejmował będzie m.in. rejestrację rzeczywistych czasów jazdy , liczby pasażerów wsiadających i wysiadających z pojazdu na każdym przystanku oraz potoków przystankowych na trasie przejazdu badanej linii komunikacyjnej.

W badaniach na liniach aglomeracyjnych realizowane będą badania ankietowe polegające na dokonaniu wywiadów ankietowych z pasażerami, podczas których notowane będą typy biletów na podstawie których pasażerowie realizują swoje podróże (w przypadku biletów ulgowych lub przejazdów bezpłatnych na podstawie jakich uprawnień) oraz ilość realizowanych przejazdów w danym dniu. Na podstawie powyższych ankiet opracowana zostanie struktura wykorzystywanych biletów w poszczególnych gminach oraz ogólnie na liniach aglomeracyjnych w celu określenia średniego wpływu z biletu oraz wskaźnika ruchliwości. Obserwacje prowadzone będą metodą dokładnego liczenia pasażerów przez obserwatorów znajdujących się wewnątrz pojazdów w następującej obsadzie:

  •  Autobus krótki (standardowy) i tramwaj krótki jednowagonowy (dotyczy wagonu typu 105N/Na), – jedna osoba,
  •  Autobus wielkopojemny i tramwaj dwuczłonowy, dwuwagonowy – dwie osoby,
  •  Tramwaje trójskładwe (3 x 105N/Na) lub dwuczłonowe z przyczepą (np. E1+c3) oraz NGT8 – trzy osoby.

Badania przeprowadzane będą we wszystkich kursach danej linii. Dodatkowo w szczególnych przypadkach jeśli pomiędzy liniami występują zależności, badania wykonuje się na wiązkach linii (np. linie obsługujące daną gminę). Badania te wykonywane będą w tym samych dniach.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kraków czeka na zmiany. Tramwaj oraz autobus częściej niż co 8 min

Zintegrowany transport

Kraków czeka na zmiany. Tramwaj oraz autobus częściej niż co 8 min

Martyn Janduła 12 lutego 2017

ZIKiT Kraków: Będzie więcej pieniędzy na bieżące utrzymanie torowisk

Zintegrowany transport

Kraków: Kontrowersyjny dyrektor ZIKiT-u odwołany

Kadry

Kraków: Kontrowersyjny dyrektor ZIKiT-u odwołany

wu, Transport-publiczny.pl 04 sierpnia 2015

Zobacz również:

Kraków czeka na zmiany. Tramwaj oraz autobus częściej niż co 8 min

Zintegrowany transport

Kraków czeka na zmiany. Tramwaj oraz autobus częściej niż co 8 min

Martyn Janduła 12 lutego 2017

ZIKiT Kraków: Będzie więcej pieniędzy na bieżące utrzymanie torowisk

Zintegrowany transport

Kraków: Kontrowersyjny dyrektor ZIKiT-u odwołany

Kadry

Kraków: Kontrowersyjny dyrektor ZIKiT-u odwołany

wu, Transport-publiczny.pl 04 sierpnia 2015

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5