Po tym, jak zlikwidowano trzy kasy biletowe na dworcu kolejowym w Zakopanem, pasażerowie, którzy chcą kupić bilety, muszą stać w bardzo długich kolejkach. O sprawie poinformował "Tygodnik Podhalański".
W związku z kolejkami spółka PKP Intercity namawia pasażerów do korzystania z innych możliwych form zakupu biletów, m. in. przez internet, czy u konduktora.
- PKP IC jest obecnie jedynym podmiotem, który prowadzi stałą sprzedaż na dworcu w Zakopanem. Wcześniej dodatkowe 3 okienka kasowe były udostępniane przez innego przewoźnika kolejowego, jednak w tym roku zostały one zlikwidowane. Pasażerowie mogą dokonać również zakupu biletu na pokładzie naszych pociągów od konduktora, to wiąże się jednak z uiszczeniem dodatkowej opłaty manipulacyjnej w wysokości 10 zł. Pasażer powinien też w takim przypadku niezwłocznie powiadomić konduktora o braku biletu oraz o chęci jego zakupu - poinformowała "Tygodnik Podhalański Małgorzata Sitkowska - rzecznik spółki PKP Intercity. Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Więcej