Samorząd Wrocławia ogłosił przetarg nieograniczony na budowę zintegrowanego węzła przesiadkowego w rejonie Dworców PKP i PKS wraz z przebudową torowiska w ul. Glinianej i Borowskiej od ul. Hubskiej do ul. Peronowej we Wrocławiu w ramach Projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - etap I.
W ramach węzła przesiadkowego przystanki w okololicy mają zostać przeniesione w jeden punkt - między ulicę Borowską a Ślężną. Inwestycja ma zostać zakończona do końca sierpnia bieżącego roku.
Zakres robót obejmuje:
2.1 Budowę węzła przesiadkowego w rejonie dworców PKP i PKS, przy zbiegu ul. Borowskiej - Ślężnej -Suchej oraz przebudowę torowiska tramwajowego w ul. Borowskiej od ul. Peronowej do ul Glinianej. 1. Roboty drogowe
2. Roboty torowe
3. Przebudowę sieci trakcyjnej
4. Przebudowę sieci elektroenergetycznej
5. Przebudowę oświetlenia drogowego
6. Przebudowę odwodnienia
7. Przebudowę sieci wodociągowej
8. Budowę sieci teletechnicznych + przepusty dla SDIP
9. Zagospodarowanie architektoniczne węzła przesiadkowego wraz z wyposażeniem przystanków i elementami małej architektury
10. Przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Borowska-Swobodna
11. Wycinkę i zabezpieczenie zieleni
12. Organizację ruchu docelowego
2.2 Przebudowę torowiska tramwajowego w ciągu ul. Glinianej od ul. Borowskiej do ul. Hubskiej oraz rozjazdu w ul. Peronowej.
1. Roboty drogowe
2. Roboty torowe
3. Roboty elektryczne
4. Przebudowę odwodnienia
5. Budowę sieci teletechnicznej
6. Organizację ruchu docelowego
2.3 Opracowanie dokumentacji projektowej organizacji ruchu zastępczego na podstawie zatwierdzonej koncepcji, z uwzględnieniem komunikacji zbiorowej oraz wdrożenie organizacji ruchu zastępczego.
2.4 Organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (wg własnych potrzeb).
2.5 Zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej.
2.6 Harmonogram rzeczowo - finansowy.
2.7 Pełnienie nadzoru autorskiego (w zakresie opracowanej przez siebie dokumentacji).
2.8 Opłaty i zobowiązania dotyczące nadzoru nad robotami PKP PLK.
Kryterium oceny ofert to cena. Oferty można składać tylko do 25 lutego 2011 roku.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zadanie realizowane jest w ramach Projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - etap I planowanego do współfinansowania ze środków Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych.