NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

W grudniu nie pojedziemy wszystkimi Dartami i Flirtami

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 17.07.2015 189

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-17 13:54:35 Autor: fixall
---.181.88.158
Ależ oczywiście że tabor trzeba sprawdzić i się go nauczyć. Właśnie dlatego tabor zamawia się odpowiednio wcześnie żeby na obiecany termin pociągi były w pełni gotowe. Nóż się w kieszeni otwiera jak się to czyta.
2015-07-17 14:05:22 Autor: Kflik
---.60.129.178
Pisanie, że "pociąg jest klasy ekonomicznej" jest bez sensu.

chcą w ten sposób odstraszyć tych którzy nie mogą pojechać "klasa premium" tylko na danej trasie/ w danej godzinie go nie ma?

Czy też "klasą premium" chcą odstraszyć tych którzy nie mogą pojechać "klasa ekonomiczną" bo na danej trasie/godzinie go nie ma?

niech zrobią "klasę ekonomiczną" w każdym pociągu i "klasę premium" w jak największej ilości pociągów.

nie powinno być tak, że klient "pociągu klasy ekonomicznej" np. z Gdańska do Poznania jest traktowany gorzej niż gdy kilka dni wcześniej jechał pociągiem "klasy premium" do Warszawy.
Usługi np. na dworcu powinien otrzymać takie same (jeśli priorytetowa kasa to dla wszystkich jadących daną klasą a nie danym typem pociągów etc).

Takie rzeczy powinny i mogą działać dokładnie tak samo jak w komunikacji lotniczej.

Linie lotnicze też miewają "lepsze samoloty" i "gorsze samoloty" ale w żaden sposób nie deprecjonują tych "gorszych" określaniem ich "samolot klasy ekonomicznej" np. Emirates do Warszawy lata starszymi A330 które niewątpliwie nie umywaja się do A380 (choć mają swoje zalety np. dwa miejsca w rzędzie przy oknie w klasie ekonomicznej. Klasie nie w "samolocie ekonomicznym". )
2015-07-17 14:27:41 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity
"Musimy się tego taboru nauczyć, musimy go rozjeździć"
Dlaczego pan mówi "my"? Czy Pan chociaż raz był w lokomotywie albo za sterami jakiekolwiek pojazdu szynowego?
Pewno nawet furą Pan nie jeździ za fajerą za często, ino szofer wozi Skoda Superb..
2015-07-17 14:46:07 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Bardziej istotne jest to, czy z tego powodu planowana oferta połączeń IC będzie również uruchamiana stopniowo, czy w pełni ale na alternatywny taborze. (141A na EP09)
2015-07-17 15:16:10 Autor: Lolo Pindolo Tik Tak
---.dynamic.gprs.plus.pl
Panie Leonkiewicz, są granice absurdu przy robieniu ludzi w bambuko.

Żaden Dart nie wyjedzie 13 grudnia (charakterystyczna data) na trasę Warszawa-Białystok z prostego powodu: PLK i kolesie z Trupolu roz...li 60 km tej trasy i do 2017 będą się bujać z jej poskładaniem. Także baje proponuję opowiadać swojej małżonce i dzieciom
2015-07-17 15:16:28 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
A czy to prawda, że TLK "Mazury" Kraków Główny < > Olsztyn Główny, będą w przyszłości obsługiwane "Flirt" - em, i pociąg ten zostanie przetrasowany z CMK, na LK8, przez Kielce, Skarżysko Kamienną, Radom ?

Czy będą jakieś dodatkowe EIP z Krakowa do Warszawy i Gdyni, biorąc pod uwagę, że niektóre kursy zostaną wariantowo, w przyszłości wydłużone z Krakowa do Rzeszowa, przez co już pociągi z Rzeszowa będą obsadzone pasażerami, i żeby zachować odpowiednią podaż miejsc z Krakowa ?
2015-07-17 15:20:25 Autor: dudo
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-17 15:41:06 Autor: praktyk branżowy
---.mnc.pl
Bardzo odradzałbym zarządowi PKP IC wprowadzenie 'dodatkowej opłaty za wejście bez biletu' do pociągów kategorii IC. W okresie szczytów przewozowych b. wiele podróżnych jedzie na stojąco - np. z Krakowa do Włoszczowej - i nie jest to, z uwagi na krótki odcinek przejazdu, jakiś b. duży dla nich problem. Wprowadzenie horrendalnej opłaty karnej spowodowałoby, że ci pasażerowie nie mogliby skorzystać z oferty kolei w ogóle.

pb
2015-07-17 16:03:58 Autor: hirek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W takim razie na których trasach Darty nie pojadą? Mam nadzieję, że od samego początku rozkładu wystarczy Dartów na podstawowe trasy przeznaczone dla tych EZT-ów, tj. Warszawa/Lublin - Jelenia Góra (- Szklarska Poręba) i Białystok - Bielsko. Byłoby trochę głupio jakby raz jechał Dart, a raz skład wagonowy.
2015-07-17 16:14:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Czego się spodziewać po bankomatach? Kolejna porażka po braku wagonów, falstarcie beztitlino, kolejnym braku wagonów i loków, do tego kolejnej awarii sprzedaży biletów...


Panie Leonkiewicz, pomysł dodatkowej opłaty świadczy o tym, że nie masz bladego pojęcia o kolei. Podaj się do dymisji czym prędzej, bo jak już coś palniesz to gorzej niż nie jeden błazen czyt. rzecznik prasowy (podobnie jak głupota palnięta przez Ciżkiewicza odnośnie wystarczającej ilości wagonów).
2015-07-17 16:35:06 Autor: Danuta W.
---.centertel.pl
ariwecoś tam ty też znikaj że swoimi durnymi wpisami nie mającymi nic wspólnego z rzeczywistością
2015-07-17 16:46:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@dudo
Jestem i owszem sfrustrowany. Na kolei osiągnałem niezbyt dużo, ale biorąc pod uwagę czas bycia kolejarzem i tak jestem zadowolony. Najbardziej chyba z samodzielnego (pod nadzorem) prowadzenia WM15a ze stacji Kraków Płaszów do stacji Kraków Gł

Jestem niezmiernie ciekaw czy prezes PKP IC chociaż raz był w kabinie sterowniczej jakiegokolwiek pojazdu szynowego podczas jazdy, jako że mówi: "Musimy się tego taboru nauczyć, musimy go rozjeździć". Przypuszczam, że on nie wie nawet jak bankomat działa.
2015-07-17 16:46:29 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
W odpowiedzi na post praktyk branżowy:
"Bardzo odradzałbym zarządowi PKP IC wprowadzenie 'dodatkowej opłaty za wejście bez biletu' do pociągów kategorii IC. W okresie szczytów przewozowych b. wiele podróżnych jedzie na stojąco - np. z Krakowa do Włoszczowej - i nie jest to, z uwagi na krótki odcinek przejazdu, jakiś b. duży dla nich problem. Wprowadzenie horrendalnej opłaty karnej spowodowałoby, że ci pasażerowie nie mogliby skorzystać z oferty kolei w ogóle.

pb"
Racja, Pendo jako niby premium niech już będzie z tą opłatą (choć oczywiście lepiej by było gdyby i tu takiej opłaty nie było), lecz w segmencie IC przy takiej opłacie pasażerowie co zostaliby na peronie wybraliby inny środek transportu i tyle, kolej byłaby znowu stratna o dużą ilość pasażerów.
2015-07-17 17:54:59 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
I tak już na wielu trasach pasażerowie wybrali czerwony autobus, ble-ble-coś-tam czy aronusy.
2015-07-17 18:06:57 Autor: marcin roz
---.dynamic.chello.pl
To dobrze ze wszystkie pojadą.
2015-07-17 18:47:13 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post praktyk branżowy:
"Bardzo odradzałbym zarządowi PKP IC wprowadzenie 'dodatkowej opłaty za wejście bez biletu' do pociągów kategorii IC. W okresie szczytów przewozowych b. wiele podróżnych jedzie na stojąco - np. z Krakowa do Włoszczowej - i nie jest to, z uwagi na krótki odcinek przejazdu, jakiś b. duży dla nich problem. Wprowadzenie horrendalnej opłaty karnej spowodowałoby, że ci pasażerowie nie mogliby skorzystać z oferty kolei w ogóle.

pb"
Dla stojących może i nie. Ale dla pozostałych podróżnych być może tak. Choć dodatkowa opłata w ROZSĄDNEJ cenie _ dlaczego nie !?
2015-07-18 11:39:52 Autor: zen
---.gigainternet.pl
Nie jestem jakimś moralnym autorytetem, ale nie da się tych komentarzy czytać... Mało treści a masę obelg...
2015-07-18 13:30:16 Autor: antyidiot
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-18 23:59:40 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post zen:
"Nie jestem jakimś moralnym autorytetem, ale nie da się tych komentarzy czytać... Mało treści a masę obelg..."
Jak się czyta głupoty wygenerowane przez zarząd PIC to tylko bluzgi i obelgi przygodzą do głowy. Zarząd PKP IC składa się z ignorantów kolejowych.
2015-07-19 22:15:31 Autor: hubert1
---.dynamic.chello.pl
Czyli zrodził się stary "alstomowego złomu"problem -bo nie polskie. W tej Polsce nic nie wychodzi oprócz bzdurnych zdjęć.
2015-07-20 14:09:11 Autor: Furhalski
---.181.88.158
@fixall

A jak Alstom dostarczał Pendolino, to ile było krzyku, że było dać Pesie! Pesa tez ma opóźnienia. No chyba, że sprzedaje tabor, którego ktoś im nie odebrał...
2015-07-20 14:10:02 Autor: Furhalski
---.181.88.158
Znowu zapomniałem dodać, że jest to ekonomicznie nieuzasadnione.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5