NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Umowa MIR z PKP PLK nie na 10, lecz na 8 lat

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 22.05.2015 118

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-22 09:23:00 Autor: JFK
---.153.102.250
Dokument nie powinien nazywać się "Pomoc.." tylko "Sposób wywiązywania się Państwa z obowiązku..."
2015-05-22 14:50:20 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest pomoc a nie wywiązywanie sie z obowiązku, gdyż w PLK sa przerosty zatrudnienia. To jest tak samo jak górnictwo.
2015-05-24 17:04:11 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Zależy jakie są intencje MIR i "możliwości finansowe" przeznaczone na utrzymanie.
Następna kwestia to to , że PKP PLK S.A. wogóle nie jest przygotowana do utrzymania linii kolejowych w systemie przetargowym ( zlecenie wieloletnie ). Oby w krótkim czasie po wdrożeniu tego typ "pomysłu" nie dochodziło do wypadków kolejowych ( przykład Wielkiej Brytanie z niedalekiej przeszłości ). PKP PLK S.A pozbyła się ( w ciągu ostatnich 3 - 2 lat ) w sposób haniebny wielu bardzo dobrych fachowców z zakresu utrzymania nawierzchni kolejowej i diagnostyki. Obecnie w nowym Zarządzie PKP PLK S.A członkiem ds. utrzymania jest facet z poza branży kolejowej ( Pan Wyborski - nie znam Go , może miły )). To jest sytuacja kabaretowa. Takie decyzje nominacyjne w konsekwencji mogą skutkować tragediami ludzkimi. Amatorszczyzna może kosztować bardzo dużo pieniędzy budżet państwa ( nas podatników ). Odbudowa kadry zawodowej kolejowej może potrwać co najmniej kilka a nawet kilkanaście lat. Politycy za to nie "bekną" a straty techniczne, finansowe i ludzkie mogą być ogromne. Bardzo duża odpowiedzialność spoczywa na politykach. Rada Nadzorca PKP PLK S.A. niech zacznie wyciągać wnioski na przyszłość. Będziecie odpowiedzialni za przyszłą sytuację. Nazwiska Wasze są znane i to z jakiego nadania jesteście.
Oby moje wywody były błędne a wizje się nie sprawdziły.
2015-05-25 13:35:15 Autor: gościówa
---.tktelekom.pl
Brawo @Kolejarz realista!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5