NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Torpol: Czekamy na przetargi PKP PLK

| jm, Rynek Kolejowy 16.02.2015 176

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-02-16 14:17:42 Autor: haha
---.g-net.pl
"Torpol: Czekamy na przetargi PKP PLK"

Pasażerowie: my też!
2015-02-16 14:39:24 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Gdzie TRUPOL - tam ZKA na całe lata!
2015-02-16 14:46:55 Autor: Amicus
---.dynamic.gprs.plus.pl
Panie Sweklej, skończ pan najpierw Łódź Fabryczną i te kilkadziesiąt km LK 6 Warszawa - Białystok, które rozkopałeś pan swoją firemką. Wszystko na to wskazuje, że 31.12.2015 pana firma zejdzie z budów pozostawiając kilkaset milionów zł nierozliczonego dofinansowania unijnego i linie kolejową do Białegostoku w proszku.
2015-02-16 14:49:25 Autor: Amicus
---.dynamic.gprs.plus.pl
220 mln koron norweskich czyli .... ok. 100 mln zł .... no ale 220 baniek to brzmi dumnie :)
2015-02-16 15:11:07 Autor: Podkład
---.opera-mini.net
Nie ma bo skończyły się projekty i inwestycje przygotowywane za czasów poprzedników obecnych rządców PLK, na których tak plują prezes Karnowski et consortes. A skończyły się bo miejsce fachowców od planowania inwestycji zajęli dyletanci od tabelek excela i PR, którym się wydawało, że można nimi przykryć brak realnych działań na infrastrukturze. To co.
2015-02-16 15:28:11 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Amicus - a skąd oni mają dodatkowe traktorki dla przyspieszenia robót skombinować, skoro przyjrzano się bezprawnym działaniom komorników, i nie ma obecnie większej nadziei że uda się kupić za półdarmo w komisie?
2015-02-16 15:50:39 Autor: Amicus
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ Tomek

U okolicznych gospodarzy zostało pewnie jeszcze trochę koni. Może zgodzą się pożyczyć je za jakąś konkretną kasę Torpolowi i kolegom z firmy Pozbud produkującej drewniane okna (sic!). Można byłoby urządzić inscenizację budowy w XIX w. kolei warszawsko-petersburskiej przez cara.
W każdym razie na takich słomianych inwestycjach nadzieja umiera ostatnia ;)
2015-02-16 17:40:19 Autor: Jurgen Klop
---.dynamic.gprs.plus.pl
Czy w Norwegii Trupol też będzie zamykał ważne linie kolejowe czy to tylko w Polsce możliwe takie numery?
2015-02-16 20:20:12 Autor: Czaderblader
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boże uchowaj PLK przed Torpolem... Więcej takich wykonawców robót nasza umęczona kolej może nie wytrzymać. Że nie wspomnę o pasażerach.
Niech się wezmą uczciwie za robotę na LK6 Rembertów - Sadowne a nie łapy wyciągają po kolejne publiczne pieniądze!!!!
2015-02-16 22:26:15 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
100 lat temu budowano i kilkanaście kilometrów linii kolejowej dziennie. Teraz mają problem z remontem 100m dziennie. Niezły postęp.
2015-02-17 08:14:05 Autor: tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Amicus: gospodarze to może i zgodziliby się konie pożyczyć do tak ciężkich robót, ale co ze stanowiskiem obrońców praw zwierząt? Jeszcze gorzej z drewnem dla Pozbudu, którego niemało trzeba będzie na wybudowanie od nowa mostów, zwłaszcza na Bugu. Zgromadzony z takim trudem zapas staroużytecznych desek z rozbiórki szalunków remontowanej Trasy Łazienkowskiej poszedł w minioną niedzielę z dymem wraz z mostem imienia Komunistycznego Renegata Berlinga.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5