NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Test Darta na 200 km/h [FILM]

| Pesa 04.06.2015 102

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-04 09:39:53 Autor: Maćko
---.gdynia.mm.pl
Ten film nic nie pokazuje… ;/
2015-06-04 10:57:48 Autor: duda 06
---.adsl.inetia.pl
To prototyp. Nie sprawdzony. Dopiero my pasażerowie będziemy go testować stojąc w polu.
2015-06-04 11:54:07 Autor: kolaki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@duda 06

jak Ty będziesz stał w polu z widłami to ja Ci pokiwam z okna Darta ... tylko nie wiem czy przy tej prędkości to zauważysz a ja pewnie nie odróżnie Ciebie od stracha na wróble ale to już kompletnie nie zależy od prędkości.
2015-06-04 12:37:32 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post duda 06:
"To prototyp. Nie sprawdzony. Dopiero my pasażerowie będziemy go testować stojąc w polu."
W porównaniu z EN57 to np. flirty to prototypy.
2015-06-04 19:49:32 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
"W porównaniu z EN57 to np. flirty to prototypy. "

Szkoda że z tak światłymi myślami nie startowałeś na stołek głównego prezia tego narodu.... A nóż widelec by cie wybrali.... brrrr.....
2015-06-04 19:52:51 Autor: yhy
---.internetia.net.pl
Po analizie materiału dostępnego w sieci, niestety stwierdzić należy, że pociąg jest zrobiony mocno na strzała. Flirt przypomina MTR Express, rozbudowany do 8 członów. Design ciosany, ja wiem?, ale jak się przypatrzysz dokładniej, choćby linia okien, idealnie w linii prostej, w darcie każde w inną stronę. Razi niska jakość wykonania. Już abstra ąc od technologii wykonania, falującej blachy na powierzchniach bocznych. To jest przepaść do stadlera, a co dopiero do pendolino. A te propagandowe teksty na onetach, politycy zakłamani. Masakra, troszkę pokory, a może budujemy kiedyś coś wartego uwagi. Ale potrzebna jest jakość i technologia. Na to potrzeba czasu. A Ci z pesa, jednak buńczucznie wciskają kit.
2015-06-04 20:29:30 Autor: xmen73
---.dynamic.chello.pl
Chciałbym zobaczyć film z jazdy bez tego podkładu muzycznego zagłuszającego wycie tego pojazdu.
2015-06-05 07:57:13 Autor: Fredynanf
---.tktelekom.pl
Co to jest trasa w rozumieniu transportu kolejowego?
2015-06-05 08:28:19 Autor: ludwik
---.static.ip.netia.com.pl
@Fredynanaf

Idź do transportu kolejowego i go o to zapytaj.
2015-06-05 10:33:51 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post yhy:
"Po analizie materiału dostępnego w sieci, niestety stwierdzić należy, że pociąg jest zrobiony mocno na strzała. Flirt przypomina MTR Express, rozbudowany do 8 członów. Design ciosany, ja wiem?, ale jak się przypatrzysz dokładniej, choćby linia okien, idealnie w linii prostej, w darcie każde w inną stronę. Razi niska jakość wykonania. Już abstra ąc od technologii wykonania, falującej blachy na powierzchniach bocznych. To jest przepaść do stadlera, a co dopiero do pendolino. A te propagandowe teksty na onetach, politycy zakłamani. Masakra, troszkę pokory, a może budujemy kiedyś coś wartego uwagi. Ale potrzebna jest jakość i technologia. Na to potrzeba czasu. A Ci z pesa, jednak buńczucznie wciskają kit."
Trzy uwagi:
1. O jakości wykonania to będzie można powiedzieć coś dopiero po wejściu do środka; no chyba że Tobie nie potrzeba nawet sprawdzenia,bo już z góry wiesz i autorytatywnie stwierdzasz że to będzie totalna tandeta;
2. Na niektórych zdjęciach widać falowanie blachy na Flircie; jakkolwiek fociłem go w Żmigrodzie,to było to w biegu i dopiero jak będzie stać na peronie,to będzie mozna sprawdzić czy to gra światła czy nie...
3. Propagandowymi tekstami sypie KAŻDY producent (a zwłaszcza jego działy handlowe); pamiętam jak w dniu premiery Skody 06T na Innotrans jej dyrektor handlowy chełpił się że to coś dorównuje światowej czołówce; dzięki możliwości porównania tego czegoś z Bombkami czy Citadisami słowa dyrektora Skody mogłem podsumować jedynie wybuchem śmiechu :D
2015-06-05 19:37:39 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
To, że Dart ma wady nie znaczy, że ogólnie jest zły, Flirt też ma wady. Kilka lat temu nie do pomyślenia było, że polski producent wyprodukuje taki pociąg. Szkoda, że Dart nie będzie jeździł do Trójmiasta.
2015-06-06 13:04:42 Autor: xmen73
---.prabuty.mm.pl
@ep40
A ja tam się cieszę, że Dart ( gó....no wart) nie będzie jeździł na północ.
Dzięki temu nie będę musiał się męczyć z zabawkami z PESY.
2015-06-07 07:21:29 Autor: keraj
---.internetdsl.tpnet.pl
dość krytykowania !
dzięki takim pomysłom mamy z czego być dumni !
to nasze krajowe pociągi ! pokażmy że też coś potrafimy sami zrobić !
PESA tak trzymać !
2015-06-07 16:16:17 Autor: df
---.adsl.inetia.pl
dwa patyki muszą być podniesione podczas jazdy tego ezt?
2015-06-08 14:17:17 Autor: hubert
---.centertel.pl
Bardzo sympatyczny filmik.

A co do medialnego odbioru Darta to pamiętajcie, że wszelkie portale, gazety, ogólnie media mają w zwyczaju "podkręcać" przekaz, żeby nabijać klikalność itd. Przecież nikt z Pesy nie dyktuje Onetowi, czy innemu wp jakie tytuły ma dawać i jakie treści pisać, więc wyluzujcie. Najważniejszą jak do tej pory wiadomością jest ta, że testy dobrze przebiegają, a kolejne informacje będą się z czasem pojawiać.
2015-06-09 09:51:35 Autor: xmen73
---.dynamic.chello.pl
@keraj

Najgorsze to jest to, że PESA każdym produktem pokazuje, że nie potrafi nic sensownie zrobić i poprawić tego co spieprzyła.
2015-06-09 10:34:47 Autor: bolo
---.centertel.pl
Ten maszynisty co testuje darta to ten sam co spowodowal katastrofę w Białymstoku brawa dla Pesy za odpowiedni dobór kadr do jazd testowych
2015-06-09 10:56:04 Autor: bolo
---.centertel.pl
Widać ze do jazd testowych najlepiej zatrudnic kaskadera
2015-06-09 11:55:48 Autor: md
---.158.219.91.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czemu na dwóch pantografach cały czas jeździ?
2015-06-09 13:19:37 Autor: bilon
---.adsl.inetia.pl
PESA robi bardzo dobre pociągi co widać po nowym taborze PRzewozów Regionalnych :)
2015-06-10 15:44:40 Autor: majster
---.konin.mm.pl
Pojazd ładny , ciekawe jak w trakcji wielokrotnej się zachowa, i co się stanie z plastikami po kolizji z drobną zwierzyną , np. bażant kura , itp czy też plastikowe zgarniacze będą odlatywać.
Życzmy powodzenia DOBRE BO POLSKIE.
Mietek
2015-06-24 16:01:13 Autor: weź się
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dart może i jest ładny ale wykonanie ma słabe. Nie chciałbyś jeździć autem tak wykonanym jak dart uwierz mi. Do tego Ciężki stalowy znacznie przekraczający masę dozwoloną. Za 3 czy 4 lata będzie stał na serwisie i chłopcy będą go klepać zardzewieje. Chciałbym żeby to co polskie było dobre i początkowo myślałem że Dart ma to coś ale rozczarowałem się.
2015-07-05 11:18:19 Autor: ddariusz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja bym tego pendolina za bardzo nie chwalił miałem przyjemność o ile tak to można nazwać ,przejechać się kilkaset kilometrów tym składem w 2 klasie i nic wspaniałego oczywiście obsługa ICC świetna, ale na tym się kończy popatrz dokładnie na wykonanie tego pociągu na okna o których wspomniałeś w pendolino nawet naddatku gumy nie obcinali przy oknach wygląda jak by było palcem zamazane a jeśli chodzi o fałdy na pudle to w większości wszystkie mają, jedyne z czym się zgodzę to te okna w darcie masakra,
pomimo wszystko musimy pamiętać że to Polski pociąg Polska kasa, która zostaje w Polsce i za mniejsze pieniądze niż pendolino nie wspomnę o serwisach itp.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5