NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Siemens z Newagiem powalczą o metro w Sofii

| wu, Transport-publiczny.pl 26.05.2015 103

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-26 15:26:38 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Jakby wykorzystując zdobyte doświadczenie Newag by stworzył własną konstrukcję do metra to Pesa może mieć problem wbić się na ten rynek.
2015-05-26 18:02:12 Autor: Eurotram
---.internetdsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post ep40:
"Jakby wykorzystując zdobyte doświadczenie Newag by stworzył własną konstrukcję do metra to Pesa może mieć problem wbić się na ten rynek."
Taki sam jak Newag na rynek tramwajowy ;)

Poza tym drugą ofertę złożył CAF,któremu ostatnio świetnie idzie i IMHO w tym przetargu jest faworytem...
2015-05-26 21:19:49 Autor: Kamilek
---.adsl.inetia.pl
Znowu niemcy pchają się do Pesy.
2015-05-26 23:03:51 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
A po cóż im Pesa skoro tam nie ma ani nowoczesnych technologii ani dizajnu ???
2015-05-27 08:15:45 Autor: DON
---.pesa.pl
tak sobie czytam wasze komentarze i dochodzę do wniosków, że tylko narzekać potrafią wszyscy. A dlaczego to dlaczego tamto... Typowi POlacy, Psy ogrodnika...
2015-05-27 09:02:44 Autor: Gdynianin
---.19.244.254
No właśnie to jest ciekawe, że CAF co na początku był taką samą manufakturą jak Pesa tak daleko zaszedł, Pesa jeszcze musi dogonić mimo podobnej historii
2015-05-27 12:21:47 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Pesa za bardzo spoczywa na laurach, nie znam historii CAFa lecz jeśli jest tak jak mówisz to w zbliżonym czasie istnienia CAF osiągnął więcej i szybciej niż Pesa.
2015-05-27 14:34:32 Autor: Eurotram
---.internetdsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Black India Pale Ale:
"Pesa za bardzo spoczywa na laurach, nie znam historii CAFa lecz jeśli jest tak jak mówisz to w zbliżonym czasie istnienia CAF osiągnął więcej i szybciej niż Pesa."
Gdynianin głupoty pisze; zobacz sobie kiedy CAF dostarczył pierwsze składy serii 120 (podpowiem: w 2001; Pesa miała wtedy Partnera na deskach kreślarskich). I mówimy o składach na 250 km/h. Druga seria szła w 2004,czyli wtedy gdy Pesa przedstawiła Partnera. Pierwsze tramwaje niskopodłogowe dostarczyli do Valencii w 1993 i 1994 roku. Coś jeszcze chcesz napisać o tym samy momencie startu obu firm?
2015-05-27 19:52:14 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Niektórzy mogą o CAFie mieć błędne myślenie gdyż choć istnieje od jakiegoś czasu to uaktywnił się względnie niedawno, teraz się mówi jakie to dobre pojazdy do różnych przewoźników CAF dostarcza. Kilka lat temu jednak gdy poruszano temat zagranicznych producentów to dyskutowano o Siemensie, Bombardierze, Alstomie itd..., a CAFa mało kto kojarzył. Jak na niego patrzeć? Ingeteam należy bodajże do CAFa, a to dzięki ich napędom Pesa mogła stworzyć swoją rodzinę EZT czyli można powiedzieć, że są częściowo odpowiedzialni za sukces Pesy. Można by narzekać na awaryjność pierwszych napędów w Bydgostiach, a także wycie Elfów i Dartów mimo poprawionej kwestii niezawodności, mogli zdecydować się na Medcom którego uważam za lepszego dostawcę aparatury (w czasach Acatusów raczkował i jego napędy z tamtego czasu pozostawiały wiele do życzenia, lecz wybili się na producenta światowej kasy) lecz historia jest jaka jest, Pesa stosowała napędy Ingeteam i trzymając się tego w miarę upływu lat doszła do obecnej pozycji.
2015-05-28 10:36:09 Autor: Blackl India Pale Ale
---.19.18.205
W odpowiedzi na post Eurotram:
"Gdynianin głupoty pisze; zobacz sobie kiedy CAF dostarczył pierwsze składy serii 120 (podpowiem: w 2001; Pesa miała wtedy Partnera na deskach kreślarskich). I mówimy o składach na 250 km/h. Druga seria szła w 2004,czyli wtedy gdy Pesa przedstawiła Partnera. Pierwsze tramwaje niskopodłogowe dostarczyli do Valencii w 1993 i 1994 roku. Coś jeszcze chcesz napisać o tym samy momencie startu obu firm?"
Dzięki za wyklarowanie sprawy, nie mniej jednak trzeba przyznać, że Pesa ma za mało agresywny marketing i mogłaby konkurować z CAFem gdyby się spięła. Elfy mogłyby iść na zachód, Swingi i Jazzy też. Nawet może zamiast walczyć z CAFem lepiej by było jakby się dogadali z nim co do podziału zamówień między siebie, w końcu ciągną napędy od Ingeteam więc CAF wolałby kogoś takiego do współpracy niż np. Bombardiera.
2015-05-28 13:23:21 Autor: Gdynianin
---.19.247.60
W odpowiedzi na post ep40:
"Niektórzy mogą o CAFie mieć błędne myślenie gdyż choć istnieje od jakiegoś czasu to uaktywnił się względnie niedawno, teraz się mówi jakie to dobre pojazdy do różnych przewoźników CAF dostarcza. Kilka lat temu jednak gdy poruszano temat zagranicznych producentów to dyskutowano o Siemensie, Bombardierze, Alstomie itd..., a CAFa mało kto kojarzył. Jak na niego patrzeć? Ingeteam należy bodajże do CAFa, a to dzięki ich napędom Pesa mogła stworzyć swoją rodzinę EZT czyli można powiedzieć, że są częściowo odpowiedzialni za sukces Pesy. Można by narzekać na awaryjność pierwszych napędów w Bydgostiach, a także wycie Elfów i Dartów mimo poprawionej kwestii niezawodności, mogli zdecydować się na Medcom którego uważam za lepszego dostawcę aparatury (w czasach Acatusów raczkował i jego napędy z tamtego czasu pozostawiały wiele do życzenia, lecz wybili się na producenta światowej kasy) lecz historia jest jaka jest, Pesa stosowała napędy Ingeteam i trzymając się tego w miarę upływu lat doszła do obecnej pozycji."
Beznadziejności Ingeteam nie można lekceważyć, jakoś ED59 z napędem wtedy raczkującego Medcomu w miarę jeździ, a ED74 wiadomo.
Powinna Pesa przestawić się na napędy Medcomu.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5