NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosja: Nowy ezt Transmaszholdingu na testach

| lp, Rynek Kolejowy 31.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-31 10:17:43 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Pociąg do przewozu 610 osób na stojąco? Nowoczesność i komfort nowych radzieckich technologii.
2015-03-31 10:22:42 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Urodą też nie grzeszy. Z pitbullemmi się kojarzy. I ten subtelny górny reflektor...
2015-03-31 10:24:38 Autor: charkowski myśliciel
---.centertel.pl
Zabijcie to zanim złoży jaja. Boże strzel pieronem w tego, kto zaprojektował tego sowieckiego maszkara.
2015-03-31 10:25:27 Autor: ledwo mogę
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahahahahahahahahahaha
co to jest? czołg pomalowali? a te siedzenia to jak ze szpitalnej poczekalni. ruskie to mają poczucie humoru. wszystko poszło na renowację 50-letnich transporterów, czołgów i latadeł ale co zostało to uklepali i wyszło coś takiego. rewelacja. Toż to designerski ewentment. Ja nie jestem gotowy patrzeć na ten wybryk. Jeszcze nie. Muszę się napić.
2015-03-31 10:39:54 Autor: -----
---.static.sitel.net.pl
popatrzcie ile tam jest miejsca w srodku ,tam mozna biwak rozbic w przejsciu .no chyba ze to takie ujecie jakies powiekszone
2015-03-31 10:45:35 Autor: Lukasz
---.204.26.102
Ale to jest brzydkie... fuuujjjj
2015-03-31 10:52:22 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
Dobry nastrojem i poczuciem humoru cieszy się także prezes RŻD Władymir Jakunin:

http://siberiantimes.com/business/investment/news/n0160-plans-for-new-transport-route-unveiled-to-link-pacific-with-atlantic/
http://technet.idnes.cz/rusky-vlak-v-tubusu-0qd-/hardware.aspx?c=A150330_094513_hardware_vse

Może i jego wizja jest ciekawą, ale oderwaną od obecnej sytuacji gospodarczej Rosji i izolacji politycznej.
2015-03-31 10:53:15 Autor: tt
---.tktelekom.pl
Optimus Transmaszholding Prime..... WOW !
On zawojuje europejskie rynki, bo to jest atomowy pociąg pancerny.
2015-03-31 10:58:32 Autor: Coh
---.alfanet24.pl
...Piękny :D...
2015-03-31 10:59:10 Autor: kovaL - Michał Kowalski
---.3.188.9
Skrajny człon ma całe 4 okna, czyli 32 miejsca siedzące! To się nazywa efektywne wykorzystanie długości składu.
2015-03-31 11:17:35 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
@-----
A co w tym dziwnego, ze tak dużo miejsca? Elektryczki w krajach byłego ZSRR mają 3,5 metra szerokości i zazwyczaj układ siedzeń 3+3.
2015-03-31 11:20:56 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
To jest pociąg do przewozu wojska i na pewno ma system zmiany rozstawu kół, żeby można było szybko się przemieszczać w trakcie ataku na zachód Europy
2015-03-31 11:31:56 Autor: Tomo1976
---.centertel.pl
Pewnie design ściągnęli z tego: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_460
2015-03-31 11:37:58 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@Luca
Jaki górny reflektor? Przecież to maskownica lufy kaliber 120. Ważne, że A swoją drogą ciekawe, jak sobie radzi w terenie. Najważniejsze, że jest odporny na działanie broni ABC (stąd mała liczba okien - szkło pancerne swoje waży).
2015-03-31 11:44:43 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]

Wersje maja być miejskie, podmiejskie i dalekobieżne.
Jeśli to prototyp, to pewnie wersja miejska. Nie widzę powodu do luksusowych miejsc. W tramwaju są podobne czy w metrze. Kolej miejska pełni podobną rolę do metra.
Ale co cebulak i mikol może wiedzieć.

Wystarczy zmienić fotele, pewnie inne drzwi będą w wersjach dalekobieżnych i będzie OK>
2015-03-31 12:21:36 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Komuna górą. Wolności słowa brak. Wszystko moderują.
Polsza a nie Polska.
2015-03-31 12:28:01 Autor: Gdynianin
---.19.246.220
W Europie przecież stosuje się podobne fotele.

Nie mniej jednak to osobliwy widok nowego EZT który nie bazuje na ЭР2. Tak, tam się nadal produkuje oporowce bazujące na ЭР2. Mimo bycia konstrukcją zaprojektowaną od zera to jednak pod wieloma względami nadal jest to coś jak klasyczna электричка. Modułowość od 4 do 12 członów to aspekt dokładnie taki sam jak w ЭР2. Ciekawe jak jest rozłożony napęd? Jeśli aparatura jest pod podłogą to po co z przodu tak duża przestrzeń bez okien? Napędowe wagony środkowe też tak mają? Czy może w tej przestrzeni z przodu brak okien jest efektem nie tylko obecności aparatury lecz dodatkowo jeszcze WC dla niepełnosprawnych?
2015-03-31 13:05:41 Autor: bankinaki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Tomo1976

ten design dało się skądś ściągać ??? ja myślę, że przerysowano do projektu jakieś bazgroły przedszkolaka
2015-03-31 13:50:43 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post Lukasz:
"Ale to jest brzydkie... fuuujjjj"
@Lukasz


Pociąg nie ma być ładny, a ma być wygodny dla pasażerów. Podejrzewam, ze ten ruski pociąg, przetrwa o wile więcej jak polskie produkty, które zaraz się zaczną sypać.
2015-03-31 15:16:03 Autor: sfera
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Głos z USA

Proszono Ciebie już niejednokrotnie o niewypowiadanie się na tematy o których nie masz pojęcia. Sieidzisz na drugim końcu globu i nawet nie dotykałeś "polskiego produktu". Nudny już jesteś.
2015-03-31 15:20:06 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
...jak EU07 albo EN57. Tandeta. Ledwie 50 lat wytrzymują...
2015-03-31 15:59:50 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Wystarczy wpisać w Google эг2тв i raz dwa schemat wnętrza da się znaleźć, tam gdzie nie ma okien jest WC. Nie mniej widać, że Łastoczki reprezentują wyższy poziom, nie wspominając o mistrzowskich ЭШ2. Z produkcji Transmaszholdingu warto zwrócić uwagę na ich piętrusy sypialne i tego SZT: http://www.tmholding.ru/products/realizovannye_proekty/dpm.html
2015-03-31 17:45:51 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Przecie ten pociąg wcale nie jest taki brzydki jak piszeta z nienawiści do naszych wschodnich braci słowiańskich (Adminie, nie kasuj!).
Gdyby dziób nie był czerwony, tylko szaro-niebieski, to by wyglądał jak wahadełko ICEx Premium. Czerwony dziób jest pewnie ze względu na lepszą widzialność takiego ustrojstwa mknącego 160 km/h.
Przestrzeń we wnętrzu nieporównywalnie większa niż w wahadełku.
Pewno też prosta, toporna konstrukcja i @Głos z USA może mieć rację, że wyjeździ to ustrojstwo z 75 lat..
2015-03-31 18:12:41 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
@Admin
Jesteśmy Słowianami to nie jest EG2Tv, tylko EG2Tw. Tak samo jak nie ma czegoś takiego jak ChMe3, tylko CzME3, lub ostatecznie CME3.
2015-03-31 18:20:23 Autor: Ziutek1212
---.nowysacz.vectranet.pl
" Rosja: Nowy ezt Transmaszholdingu na testach." nie powinno być " Rosja: Nowy EZT Transmaszholdingu na testach " ponieważ EZT = Elektryczny Zespół Trakcyjny, i jest to skrót.
2015-03-31 18:29:14 Autor: wielkorus wasalowicz
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-31 19:25:44 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Gościu opanuj się z tym antyrosyjskim hejtem. Nie napisałem nic, do czego się plujesz. Twój koment jest nie na temat i nadaje się do usunięcia. Ja napisałem tylko, że Polacy i Rosjanie to plemiona Słowiańskie. Akurat w naszym kraju "we" transliteruje się na "w", a nie na "v". To pewnie żurnalista skopiował z anglojęzycznego opisu konstrukcji. Jakby czytał w oryginale to do głowy by mu nie przyszło v. Są takie lokomotywy 2TE10V? Nawet na mikolskich stronach o "ruskiej" kolei zawsze jest literka W.
2015-03-31 19:39:57 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Nie ma co się wdawać w politykę i jak już rozmawiać o aspektach technicznych konstrukcji. Nawet gdyby na siłę próbować dowodzić czyjejś racji to bazując na technice to raczej kolejarze w USA powinni uczyć się od rosyjskich kolejarzy. W Rosji w technologii wózków zawieszenie na wahaczach i inne technologie się spotyka coraz częściej i można śmiało już robić porównania do techniki w zachodniej Europie. W USA zaś nadal w wagonach pasażerskich stosuje się wózki z amortyzacją technologicznie na poziomie wózków EN57. Tak samo w pociągach rosyjskich są pełne kabiny w EZT i SZT gdy kabina w EZT i SZT z USA to pulpit i zydel w ciasnym przedsionku co są bezpośrednio styczne z pasażerskimi drzwiami wejściowymi do wagonu i obok przejścia między wagonowego, w przeciwnym kierunku kabina staje się zwykłym przedsionkiem wejściowym. Zamiast normalnego widoku to jest jedynie mała szybka.
2015-03-31 19:59:17 Autor: peron7
---.play-internet.pl
PANOWIE,prawda jest taka,że to my mamy rusofobie,ilość paszkwili jest wprost proporcjonalna do niewiedzy "ruskich" w tym temacie,ONI są do nas przyjaźnie nastawieni,ruski szarak na wieść skąd jesteś?szczerze szczerzy złote zęby i zaprasza do siebie na chate,wspomnienia,zadumka,a polityczny farmazon na nic się zda
2015-03-31 20:01:58 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Panowie to jest tabor na warunki Azji.To niema być piękne to ma być niezawodne i proste jak budowa cepa.To ma jeździć w każdych warunkach od pustyni po wieczną zmarzlinę.
2015-03-31 20:03:36 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post wielkorus wasalowicz:
" [Admin: zmoderowano] "
Popatrz chłopcze na mapę
2015-03-31 20:09:59 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@emeryt, peron 7, ep 40
Dziękuję za normalne komentarze, bo wasalowicz chyba nigdy w życiu nie spotkał Rosjanina..
2015-03-31 20:41:56 Autor: wielkorus wasalowicz
---.centertel.pl
Spotkałem w Niemczech u ojca mojej byłej. Ten rusek u niego na farmie gnój przerzucał i piał nad wspaniałością putina. Najlepsze jest to, że kończył jakąś wyższą uczelnię i był inżynierem, o ile się nie mylę, od gospodarki wodnej, a przerzucał widłami łajno. Szkoda, że nie znał angielskiego, bo bym się go zapytał jak się jego wspaniały putin i jego wielka rasija ma do tego, że jako wykształcony człowiek, robił za paroba przewalającego łajno. Cóż, to by tłumaczyło zaawansowanie tej radzieckiej myśli, wszak inżynierzy już dawno na zapadzie czyszczą kible na lewych, łotewskich paszportach:)
2015-03-31 20:44:00 Autor: wasalowicz wielkorus
---.centertel.pl
*inżynierowie
2015-03-31 20:46:36 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post wielkorus wasalowicz:
"Spotkałem w Niemczech u ojca mojej byłej. Ten rusek u niego na farmie gnój przerzucał i piał nad wspaniałością putina. Najlepsze jest to, że kończył jakąś wyższą uczelnię i był inżynierem, o ile się nie mylę, od gospodarki wodnej, a przerzucał widłami łajno. Szkoda, że nie znał angielskiego, bo bym się go zapytał jak się jego wspaniały putin i jego wielka rasija ma do tego, że jako wykształcony człowiek, robił za paroba przewalającego łajno. Cóż, to by tłumaczyło zaawansowanie tej radzieckiej myśli, wszak inżynierzy już dawno na zapadzie czyszczą kible na lewych, łotewskich paszportach:)"
Ten rusek zmienił tylko polskich poprzedników którzy zwiesili tytuły na gwoździu.Znam mgr inż.który mył krowom wymiona i nie marudził bo mu marki nie śmierdziały
2015-03-31 20:54:52 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@wielkorus
Wywalanie gnoju nie jest hańbiące ani nie pozbawia człowieka godności. Zdarzyło mi się kilka razy widłami popracować z gnojem i mogę stwierdzić, że każda fizyczna robota uszlachetnia niezależnie od posiadanych tytułów.
Skoro spotkałeś w życiu jednego Rosjanina i to w Reichu to milcz i nie pisz więcej
2015-03-31 20:58:08 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@wielkorus
Wywalanie gnoju nie jest hańbiące ani nie pozbawia człowieka godności. Zdarzyło mi się kilka razy widłami popracować z gnojem i mogę stwierdzić, że każda fizyczna robota uszlachetnia niezależnie od posiadanych tytułów.
Skoro spotkałeś w życiu jednego Rosjanina i to w Reichu to milcz i nie pisz więcej"
Szkoda słów na niego.[Admin: zmoderowano]
2015-04-01 12:53:46 Autor: gomez
---.dynamic.mm.pl
Wizualnie ten górny paskudny, dolny dużo lepszy, ostatecznie nie musi być piękny. Co do reszty okaże się w praniu, myślę jednak że kiedy Flirty, Elfy i Impulsy będą już w krainie wiecznych łowów, to to będzie dalej jeździło.
2015-04-01 13:48:17 Autor: Gdynianin
---.19.246.97
ЭШ2 takie super to nie są, miejsce postoju dla wózka z niepełnosprawnym jest na środkowym poziomie gdy WC jest na dolnym poziomie. Poruszanie się miedzy poziomami jest możliwe dzięki ruchomej platformie, lecz mimo wszystko nie dało się zrobić tego na jednym poziomie. Racja jednak, że poza tym aspektem to ЭШ2 mają wiele bardzo dobrych rozwiązań i są pod pewnymi waględami rewolucyjne.
2015-04-01 17:03:39 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
O ЭШ2 można mieć pretensje do Stadlera, że tak zrobił, Rosjanie chyba raczej nie narzucali ściśle takiego rozwiązania. ЭШ2 są szczególne ze względu na rozłożenie napędu, lokalizację szerokich wejść do pojazdu na środkowym poziomie. Temu dziełu Stadlera dorównuje jedynie MI 2N (inaczej Z 22500), MI 09, można by tu dodać Regio 2N który mimo bycia również świetną niesamowitą konstrukcją jest jednak na tyle odmienny, że trudno bezpośrednio porównać z resztą.
2015-04-01 18:19:40 Autor: plk
---.sarmacka.net
Ale kiboli można by było tym wozić.
2015-04-01 19:17:18 Autor: janekn
---.108.152.29.wlantech.pl
Odrazu widać że ruski. Praktycznie w środku pusto, fotel raz na kilka metrów:D Kto im to kupi? Aha i fajnie musi być podczas jazdy 250km/h na stojąco
2015-04-01 22:25:44 Autor: Suchmistrz
---.internetia.net.pl
Jakoś skojarzyło mi się z: http://www.modelrailforum.com/reviews/Bachmann-Class-20/Armour-train.jpg :-D
2015-04-02 09:35:37 Autor: Gdynianin
---.19.247.129
Faktycznie piętrus inspirowany francuzami.

W tym cudaku spokojnie, więcej siedzeń da się wstawić
2015-04-02 11:53:33 Autor: kkk
---.play-internet.pl
Ich piętrowy ЭШ2 bija na głowę wszystko co wyprodukowano w Polsce. Łącznie z tym złomem z Pesy co niby ma jeździć 250kmh
2015-04-02 20:25:50 Autor: Szyszymek
---.play-internet.pl
A o wagonach Talgo na testach w Warszawie na RK nie napisali?!
2015-04-05 23:45:42 Autor: pat
---.ptim.net.pl
Widać Sojuz - toporne bezguście.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS