NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosja: Kryzys na torach podmiejskich

| The Moscow Times/lp, Rynek Kolejowy 12.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-12 11:52:15 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
W sumie Putin mógłby ze swoich te pociągi finansować. Jeśli Zachód dobrze szacuje jego oszczędności, to nawet nie powinien zauważyć różnicy po kilku latach płacenia.
2015-02-12 12:18:19 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dziękujemy za dobry artykuł. Ją myślałem, że te elekyriczki ds prawie rentowne, a tu 30%.
Bida z nędzą!
2015-02-12 16:01:11 Autor: adam1234
---.wroclaw.dialog.net.pl
To może ja się w temacie wypowiem, jako że chyba jako jedyny z grona komentujących używam elektriczek w Rosji (i to w 3 regionach europejskiej części)

1. Nie zgadzam się, że ceny przejazdów są zbyt niskie - to uogólnienie. Jeśli np. przejazd w rejonie Saratowa kosztuje ca 30 rubli (spod miasta do stacji głównej), to w Moskwie ceny są znacznie wyższe - i w podmoskiewskich elektriczkach (w każdym składzie) jest wielu gapowiczów (jadących na tzw. "zajczika" - na zająca/na gapę).
Przykład: Moskwa - Twer (linii używam od kilku lat) - w czasie podróży trwającej 2-2,5 godziny i kosztującej mnie ca 280 rubli mogę natknąć się na 3-4 krotne sprawdzanie biletów. Po czym wnioskuję, że kanary będą sprawdzać bilety?
Ano po tym, że przed samą kontrolą masy ludzi (bez biletu) przemieszczają się z jednego na drugi koniec elektriczki, a gdy ta stanie na przystanku to te masy biegną peronem w stronę przeciwległą - zabawny to widok;)
A przecież tymi podmoskiewskimi elektriczkami nie jeżdżą Moskwianie a biedacy pracujący w stolicy za marne kilkanaście tys rubli, czyli za ch..ujową wypłatę (w porównaniu do cen)

2. Pociągi podmiejskie w Rosji nie są w żaden sposób skomunikowane z transportem miejskim, bywa , że stacje węzłowe są w jakiś krzakach lub na uboczu - kiedyś budowano linię kolejową, potem powstawało miasto i jego centrum jest z dala od stacji kolejowej (powyższa uwaga nie dotyczy jedynie Moskwy i Pitera - ale to już wzgl. historyczne)
Z tego powodu nie są elementem kręgosłupa transportowego wielkich ośrodków miejskich - marszrutki kosztują często mniej, jeżdżą szybciej i znacznie częściej.
O wspólnym bilecie nie ma co nawet marzyć.

3. Rozkład elektriczek jest pisany pod rzesze chłopów pracujących - rano istnieje ruch pociągów z mniejszych ośrodków miejskich i wsi do dużych miast, po południu jest odwrotnie. O tzw. "zajczikach" pisałem wyżej.
Nie ma w rozkładzie taktu, ani periodyczności....

jest chuynia i dlatego system pada na kolana, bo jest nieefektywny, jak cały ten kraj, który rządzony jest wg innych reguł ekonomicznych
2015-02-12 19:51:57 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ adam 1234
Ja jechałem w części azjatyckiej i było tanio, ale to 11 lat temu.
Co jest dziwnego w punkcie nr 3 Twojej wypowiedzi?
Przecie to normalne, że rano jadą do big city, a popołudniem wracają z roboty do swych derewni
2015-02-13 10:03:02 Autor: zyx
---.tktelekom.pl
http://www.gudok.ru/news/transport/zd/?ID=1254168
2015-02-13 12:32:44 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ adam1234

Dziwisz się tej nieefektywności, skoro od 1991 roku próbuje się utrzymywać na siłę realia ekonomiczne Sojuza z "nakładką" selektywnego kapitalizmu i dodatkowo systemu feudalnego z wielkimi majątkami pojedynczych ludzi (do tego zdobytymi często w sposób niezgodny z prawem)?
2015-02-14 07:14:00 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Rosja ma jeden z najniższych wdpolczynnikow zadłużenia na świecie. Niemcy i większość jewroSojuza są przy FR baknrutami
2015-02-16 20:12:33 Autor: ziomek
---.pila.vectranet.pl
No i proszę. Jest protest:

http://www.5.ua/svit/Meshkantsi-rosiiskoi-hlybynky-vykhodiat-na-maidany-cherez-rizke-podorozhchannia-elektrychok-70474.html
2015-02-16 20:16:20 Autor: ziomek
---.pila.vectranet.pl
Stefan Banderą -> no i co z tego, że mają niskie zadłużenie? Niskie zadłużenie niekoniecznie musi być efektem dobrej kondycji gospodarki. Żebrak również może nie mieć długów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS