NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Radomianie skarżą się na warunki podróży. KM: dostaną nowoczesne Sundecki

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 30.12.2015 342

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-30 10:12:34 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Dragoni kursują tylko w weekendy, ale pewnie nie ma jak podesłać po weekendzie taboru na rano do Skarżyska, więc automatycznie poranny pociąg ze Skarżyska jeździ na kiblu. Teoretycznie to powód na poniedziałek, a we wtorki itd mogłyby kursować wagony, ale to dopiero byłaby komedia.
2015-12-30 10:28:33 Autor: jaja kobyły kolejarz
---.81.168.130
Ani chybi jest to zemsta nowej władzy za posłankę ziemi Radomskiej Ewę K.
2015-12-30 11:06:58 Autor: Radomianin
---.play-internet.pl
Wagony Sundeck na linię radomską? Kogoś w tych KM pogięło... RE8 to najbardziej obłożone push-pulle na mazowieckich torach. Nie wyobrażam sobie wożenia ludzi w takiej ciasnocie jaką są piętrusy Pesy.
2015-12-30 11:10:50 Autor: Windykatora
---.centertel.pl
W przeciągu ostatniego miesiąca praktycznie nie było dnia żeby pociągi nie miały jakiejś awarii. Ciągle są opóźnienia. Dramat.
2015-12-30 11:10:56 Autor: Windykatora
---.centertel.pl
W przeciągu ostatniego miesiąca praktycznie nie było dnia żeby pociągi nie miały jakiejś awarii. Ciągle są opóźnienia. Dramat.
2015-12-30 11:33:42 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No to w czym problem - jest przecież Viki Bus
2015-12-30 11:36:42 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Radomianie - przecież macie lotnisko!!!...
2015-12-30 12:23:37 Autor: Michaś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że nie zażądali pociągu Pendolino w cenie biletów Kolei Mazowieckich.
2015-12-30 12:27:08 Autor: radomianie
---.108.177.80
Radomianie zginęliby na Pomorzu. Tam to jest jazda bez trzymanki w zrujnowanych EZT PR GDYNIA.

Ostatnio na trasę wypuszczają mega szrot która tak przynajmniej przez 20 lat nie był modernizowany. - Tak jakby niedawno wyjechał ze złomowiska -. Nawet malowanie nie jest woj. Pomorskiego. Fotele plastikowe połówkowe obite cienką brudną warstwą materiału, brak oświetlenia, brak ogrzewania, okna same opadają, drzwi nie domykają się, niesamowicie rzuca/trzęsie składem na E65, ogumienie okien takie że palce można włożyć i wyjdą na drugą stronę itd.

Skąd te antyki wzięły się w woj. Pomorskim? Wypożyczone? kupione przez UM? UTK przeprowadziła kontrole i unieruchomiła składy woj. Pomorskiego?
2015-12-30 13:44:26 Autor: mars
---.poczta-polska.pl
Jak się tak skarżą to niech pojeżdżą trochę dziko napchaną "Łukowianką" (zwłaszcza popołudniowy kurs)- w tym samym czasie do Radomia (poc. Radomiak) wyjeżdżają w połowie puste piętrusy. Zamiast przerzucić jeden wagon do Łukowianki wiozą świeże powietrze do Radomia. Gdzie tu kolejowa logika - nie wiem. Chyba jedynie chęć dokopania pasażerom.
2015-12-30 14:44:56 Autor: Gość
---.146.222.91.el-net.pl
Od kiedy przyspieszony Radomiak jeździ na jednostkach? Od dawna jeździ na piętrusach tak jak Wiedenka czy Mazowia
2015-12-30 19:40:46 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post mars:
"Jak się tak skarżą to niech pojeżdżą trochę dziko napchaną "Łukowianką" (zwłaszcza popołudniowy kurs)- w tym samym czasie do Radomia (poc. Radomiak) wyjeżdżają w połowie puste piętrusy. Zamiast przerzucić jeden wagon do Łukowianki wiozą świeże powietrze do Radomia. Gdzie tu kolejowa logika - nie wiem. Chyba jedynie chęć dokopania pasażerom."
Gdyby wydłużyli Łukowiankę, to by zaraz UTK dowalił karę.

Możesz tego nie wiedzieć, ale 7-wagonowa Łukowianka byłaby dłuższa niż 200-metrowe perony przy których się zatrzymuje na przystankach osobowych. Tylko na stacjach są dłuższe perony niż 200 metrów.
2015-12-30 21:14:03 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
"To będzie spore i pozytywne zaskoczenie dla korzystających z pociągów na linii radomskiej – powiedziała Donata Nowakowska..."

Niestety ta Pani nie wie o czym mówi, nie korzysta z kolei, ma słabe pojęcie o tych wagonach, "nie czai bazy" - dlatego ja jej wybaczam. Ale czy pasażerowie z L8 też tak do tego podejdą? ;-)
2015-12-31 10:34:03 Autor: mars
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
W odpowiedzi na post Avejj:
"Gdyby wydłużyli Łukowiankę, to by zaraz UTK dowalił karę.

Możesz tego nie wiedzieć, ale 7-wagonowa Łukowianka byłaby dłuższa niż 200-metrowe perony przy których się zatrzymuje na przystankach osobowych. Tylko na stacjach są dłuższe perony niż 200 metrów."
Ten argument słyszę już nie raz. Tylko możesz teraz tego Ty nie wiedzieć, że Łukowianka już kilkukrotnie kursowała w zestawieniu siedmiowagonowym i jakoś mieściła się w peronach - najwyżej lokomotywa była poza peronem. I wszyscy przeżyli a pasażerom było wygodniej.
2015-12-31 10:43:43 Autor: KY
---.radom.vectranet.pl
Bombardier Twindexx Km ma 26870mm długości, 6 wagonów to 161m. W peronie 200m zmieści się więc spokojnie 7 takich wagonów i zostanie jeszcze miejsce na lokomotywę.
2015-12-31 10:59:55 Autor: query
---.play-internet.pl
Więcej powodów do narzekań ma linia sochaczewska - same stare ezty, jeden nowy pociąg (mazovia) a od nowego rozkładu brak skomunikowania z Mordorem na godz 9, rewelacja. Wszędzie rzucają nowe składy tylko nie tu. Może w takim razie ceny biletów powinny uwzględnić tabor na danej trasie?
2015-12-31 14:41:32 Autor: mh
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PRoblem w tym, że lokomotywa w tym przypadku to zwarta część składu i też musi się zmieścić w 200 metrach. Nie mieści się, będzie wystawać o 10 metrów minimum.
Z tego powodu KM zestawiają na trasach obsługiwanych przez perony 200 metrowe składy 6- wagonowe.
2015-12-31 14:43:15 Autor: mh
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Tylko lokomotywa poza peronem", a w drugą stronę "tylko sterowniczy poza peronem".
7- wagonowa Łukowianka może i pojechała kilka razy, ale ktoś się kapnął, że tak jednak nie do końca być powinno.
2016-01-04 15:42:43 Autor: topick
---.153.177.52
Na tej aktualnie w dużej mierze 1 torowej linii powinno się puszczać tylko sprawny tabor bo inaczej w razie awarii robi się masakra. No i niestety się robi bo puszczają 57ki, przeważnie stare trupy.
Ostatnio czekałem ponad godzinę na Zachodnim
2016-01-07 10:18:19 Autor: radomiak
---.play-internet.pl
No proszę bardzo wytłumaczcie mi jak to jest, że u jednych warunki się pogarszają (jak w przypadku KM), a u innych poprawiają ... patrz Przewozy Regionalne. Może zarząd KM powinien iść na lekcje do PR?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5